  • 11. Data: 2005-01-15 14:43:33
    Temat: Re: Umowa na zdjecie
    Od: "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > In article <cs9lbn$647$1@news.onet.pl>, KOMTUR wrote:

    > A dlaczego uważasz, że ludzie inteligentni mają ci zaraz pomagać? :)

    Wole zeby mi pomagali ludzie inteligentni , Ty nie wolisz ??

    [paragrafy itp]

    Dzieki serdeczne za odpowiedz na zadane pytania.
    Mam nadzieje ze to wystarczy :)

    Pozdrawiam
    KOMTUR

  • 12. Data: 2005-01-15 14:54:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl> napisał w
    wiadomości news:cs8uol$p2m$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy znajde gdzies w sieci umowe na zgode na wykorzystanie czyjegos
    > wizerunku.
    > Fotografuje i chcialbym sprzedawac te fotki, takze ludzi.
    > Jak mam to rozwiazac.

    Chcez focić ludzi na ulicy ? Czy masz studio ?

    kw1618

  • 13. Data: 2005-01-15 18:13:59
    Od: "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Chcez focić ludzi na ulicy ? Czy masz studio ?

    Glownie w naturalnych sytuacjach zyciowych, typu: w pracy, za biurkiem, na
    plazy itp oczywiscie na ulicy tez :)
    Moze kiedys w studio.

    Czy to jakas roznica?

    KOMTUR

  • 14. Data: 2005-01-15 19:06:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Za duzy skrot myslowy jak na twoja inteligencje?

    raczej na Twoja, jakbys przeczytal swoj post to bys wiedzial ze te
    2 wyrazy sa wystarczajace

    > Pracuje nad otworzeniem banku zdjec, do wykorzystania w szeroko pojetej
    > grafice.
    > Jednym z dzialow beda zdjecia ludzi.
    > Jak wiadomo aby udostepniac czyjes zdjecie trzeba miec jego zgode na
    > to.Zapytalem tylko czy lezy gdzies w sieci jakoas gotowa umowa na to,
    lub
    > podobna (to bym sobie dostosowal)
    > Myslalem, ze na grupie o prawie siedza ludzie inteligentni i ktos mi
    pomoze,
    > ale widze ze tylko dwoch uzytkownikow potrafilo debilnie odpowiedziec.

    wiem o co chodzi, ale dopsiales ze ludzi tez chcialbys sprzedawac i do
    tego sie przyczepilem.

    > Przemek R, jesli potrafisz odpowiedz , w przeciwnym wypadku twoja
    odpowiedz
    > bedzie tylko trollowaniem

    bedzie moim pogladaem ktory mam prawo wyrazic, jak chcesz sama
    rzetelna odpowiedz to idz do prawnika albo chciociaz tak pisz post
    by nie mozna by sie do niego przyczepic.
    Tu jest grupa dyskusyjna a nie poradnia prawna.

    P.

  • 15. Data: 2005-01-15 19:10:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jego wiedza ma wyłączne źródło w TVN-e,

    wrozka, czy anaaflabeta?
    Polecam procz slownika ort. nabyc rowniez slownik pwn
    i zapoznac sie ze slowem "zakres"

    do czego się
    > przyznaje.Olej debila.

    czyzby wrzucenie do KF w OE bylo dla Lesia za trudne?

    P.

  • 16. Data: 2005-01-15 19:19:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, TVN najpierw zahacza ludzi na ulicy, zadają kilka pytań, klient
    > odpowiada, a następnie każą klientowi podpisac zgodę na emisję.

    i swiadczy to o tym ze nie sa bezmyslni. (nie narazaja sie na procesy)

    P.

  • 17. Data: 2005-01-15 21:10:28
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl> napisał w
    wiadomości news:csbn5f$4hp$1@news.onet.pl...

    > Glownie w naturalnych sytuacjach zyciowych, typu: w pracy, za biurkiem, na
    > plazy itp oczywiscie na ulicy tez :)
    > Moze kiedys w studio.
    >
    > Czy to jakas roznica?

    Trzeba by się zastanowic czy owi ludzie są może przypadkiem elementem tła,
    ogółu, wtedy ich wizerunek nie podlega ochronie.

  • 18. Data: 2005-01-15 22:58:44
    Od: "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl>

    > Trzeba by się zastanowic czy owi ludzie są może przypadkiem elementem
    > tła, ogółu, wtedy ich wizerunek nie podlega ochronie.

    Niestety, oni beda tematem.

    pozdrawiam

    KOMTUR

  • 19. Data: 2005-01-16 00:32:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <csba9s$7k6$1@news.onet.pl>, KOMTUR wrote:

    > Wole zeby mi pomagali ludzie inteligentni , Ty nie wolisz ??

    Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie :) Zaś co do Twojego, jest mi to
    obojętne. Zdarzają się interesujące i u tych "nieinteligentnych". Wartość
    odpowiedzi potrafię na szczęście ocenić sam. A jak łażę po prośbie w nowym
    sobie miejscu to raczej milczę niż się rzucam. To tak dla porządku, nie
    zachęcam do ciągnięcia tematu i sam już nie będę.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2005-01-16 01:17:40
    Od: "KOMTUR" <k...@a...przed.maupa.pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > A jak łażę po prośbie w nowym sobie miejscu to raczej milczę niż
    > się rzucam.

    Nie jest dla mnie takie nowe, tylko raczej czytam niz pisze.Ot co.

    Przeciez nikogo nie zmuszalem do odpowiedzi, jak ktos wie i chce pomoc to
    odpisuje na post.
    Najbardziej na usenecie nie lubie odpowiedzi nie na temat.
    Co mialo miejsce w pierwszym poscie.

    I sie nie rzucam, tylko tepie niepotrzebne strzepienie jezyka

    pozdr.
    KOMTUR