  • 1. Data: 2006-07-30 10:17:46
    Temat: Umowa na neostrade .. tpsa nie moze sie wywiazac ;)
    Od: "Luk" <x...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam tekie teoretyczne pytanie ... bo sprawa jest juz zalatwiona ... i
    mysle ze bylismy dla tpsa bardzo mili ;)
    Zastanawiam sie tylko jak bardzo mili bylismy ;]

    Wiec tak .. podpisalismy z tpsa umowe o swiadczenie uslugi Neostrada na
    czas okreslony ( 2 lata ), zaplacilismy 1,22 pln i wzielismy sprzet.
    Nastepnego dnia okazalo sie ze nie da sie na naszym numerze podlaczyc
    neostrady ( paranoja .. srodek miasta ;] ).

    I co teraz ? :] czy mozna bylo w takiej sytuacji wyegzekwowac od tpsa
    swiadczenia tej uslugi ... nawet gdyby tpsa musialo zmieniac
    infrastrukture ?

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-07-30 10:57:59
    Temat: Re: Umowa na neostrade .. tpsa nie moze sie wywiazac ;)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 30 Jul 2006 03:17:46 -0700, Luk napisał(a):

    > I co teraz ? :] czy mozna bylo w takiej sytuacji wyegzekwowac od tpsa
    > swiadczenia tej uslugi ... nawet gdyby tpsa musialo zmieniac
    > infrastrukture ?

    Jeśli podpisałeś umowę na ten konkretny numer, to wg mnie jak najbardziej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-07-30 13:23:24
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Luk napisał(a):
> [...]
    >
    > I co teraz ? :] czy mozna bylo w takiej sytuacji wyegzekwowac od tpsa
    > swiadczenia tej uslugi ... nawet gdyby tpsa musialo zmieniac

    oczywiście ja też taka umowę /kupiłem w grudniu te ofertę z
    dudkiem-bramkarzem pól roku po złotówce
    ale do rzeczy przed podpisaniem umowy gzieś tam sie łaczyli i
    sprawdzaali czy jest możliwość tech .podłaczenia neostrady
    pisze o krakowie dodam umowa zawierana w tele punkcie a ze było tam
    kilka stanowisk to sobie podsłuchałem ze wszystkim to sprawdzali wcześniej
    generalnie jak podpisali umowę to ich problem -ma być
    adam