  • 11. Data: 2009-02-26 07:48:45
    Temat: Re: Umowa na internet
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    JD pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:go4eru$s7m$1@news.onet.pl...

    > Za to, że jak się rok temu wyprowadził, to przestał płacić?
    >
    > JD

    To są rachunki za 3 miesiące + kara za zerwanie umowy + odsetki.

  • 12. Data: 2009-02-26 09:48:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To są rachunki za 3 miesiące + kara za zerwanie umowy + odsetki.

    Ja osobisvie nie widze najmniejszych szans na walke z dostawca.
    Twoj podpis widnieje na umowie i to Ty powiniens dopilnowac, by rachunki
    byly placone i by dostawca nie rozwiazal umowy z Twojej winy. Koniec,
    kropka. Musisz zaplacic i masz nauczke.
    Mozesz IMHO probowac natomiast pozwac najemce i od niego zadac tego tysiaka.
    Szanse jakies sa - ale trudno okreslic ile %

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-02-26 09:56:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Za to, że jak się rok temu wyprowadził, to przestał płacić?

    No to chyba logiczne, że nie płacił za coś z czego nie korzystał?
    A jeśli właściciel mieszkania nie pamięta że ma jakąś umowę za którą musi
    płacić i jej nie wypowie - to czego tu były lokator jest winny?

  • 14. Data: 2009-02-26 09:56:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To są rachunki za 3 miesiące + kara za zerwanie umowy + odsetki.

    On zerwał tą umowę i nie płacił na czas?

  • 15. Data: 2009-02-26 15:19:40
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > No to chyba logiczne, że nie płacił za coś z czego nie korzystał?
    > A jeśli właściciel mieszkania nie pamięta że ma jakąś umowę za którą
    > musi płacić i jej nie wypowie - to czego tu były lokator jest winny?

    Zerwał umowę w momencie jak się wyprowadzał, a umowę zrywa się z 3
    miesięcznym okresem wypowiedzenia.

  • 16. Data: 2009-02-26 16:59:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zerwał umowę w momencie jak się wyprowadzał, a umowę zrywa się z 3
    > miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    O jakiej umowie mowisz?
    Chyba nie tej z dostawca internetu - bo przeciez nie mogl jej zerwac, nie
    bedac jej strona.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-02-26 17:35:56
    Od: Gaude <g...@o...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Gaude" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O jakiej umowie mowisz?
    > Chyba nie tej z dostawca internetu - bo przeciez nie mogl jej zerwac, nie
    > bedac jej strona.

    Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go
    wysłał za mnie.

  • 18. Data: 2009-02-26 17:40:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał
    > za mnie.

    No coz... A w umowie pewnie byla jakas kara za zerwanie przed terminem...
    Ty podpisales - Ty zerwales...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-02-26 19:22:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zerwał umowę w momencie jak się wyprowadzał,

    On nie mógł zerwać Twojej umowy.

    > a umowę zrywa się z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    Jak terminowa to wcale się nie zrywa, bo to sensu nie ma.

  • 20. Data: 2009-02-26 19:23:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gaude" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Znaczy on mi dał do podpisania papier że rezygnuje z internetu i go wysłał
    > za mnie.

    Czyli Ty zerwałeś.
    No to teraz płać.
    A następnym razem czytaj co podpisujesz.