  • 31. Data: 2006-08-04 07:39:44
    Temat: #Dziękuję
    Od: Sokratex <s...@o...pl>

    Chciałbym podziękować za cenne, niekiedy bardzo, wskazówki.
    Myślę, że chcielibyście wiedzieć jak rozwija się sytuacja z pracownikiem?
    Otóż zadzwonił właśnie i jest gotowy porozmawiać o przejściu na
    zaproponowany nowy system rozliczania. Widocznie trafił na
    świetnego psychiatrę :) albo doszedł do tego samego co inni -
    niektórzy myślą nawet o zatrudnieniu pracownika bo obliczyli sobie,
    że ich sprzedaż będzie utrzymywać się na poziomie 40.000 PLN
    więc zacierają ręce.

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

  • 33. Data: 2006-08-04 11:33:14
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > raczej przyjęło...
    > zresztą nic dziwnego, zasądzenie wyłącznie odszkodowania bez możliwości
    > przywrócenia do pracy byłoby krzywdzące dla pracownika i podważało sens
    > umowy na czas określony

    no nie wiem czy sie tak przyjelo /a napewno nie wszedzie/... co prawda tylko
    raz widzialem taka sprawe ale wtedy sad zasadzil tylko odszkodowanie /50
    par3 kp/. Powod wnioskowal o przywrocenie

    > a skoro SN nie zgadza się na nieważność, to musiał coś wymyślić ;)

    yap

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2006-08-04 15:30:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > no nie wiem czy sie tak przyjelo /a napewno nie wszedzie/...

    jak zwykle :)

    KG

  • 35. Data: 2006-08-04 16:05:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Lookasik* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > no nie wiem czy sie tak przyjelo /a napewno nie wszedzie/... co prawda
    > tylko raz widzialem taka sprawe ale wtedy sad zasadzil tylko odszkodowanie
    > /50 par3 kp/. Powod wnioskowal o przywrocenie

    Nie przyjęło się w SR dla Wrocławia-Śródmieście oraz w Okręgu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 36. Data: 2006-08-04 16:11:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Nie przyjęło się w SR dla Wrocławia-Śródmieście oraz w Okręgu.

    To nie ma się czym chwalić :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 37. Data: 2006-08-04 16:15:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Boczkowski napisał(a):

    > Nie ulega wątpliwości, iż zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia
    > pracy zgodne z obowiązującym prawem.

    Ja tam nie byłbym taki pewny.

    > Skoro zatem pracodawca ma prawo do wydawania poleceń związanych ze
    > świadczeniem pracy przez pracownika (art. 22 i 100 k.p.), to tym bardziej
    > ma prawo wydawania poleceń, zgodnie z którymi pracownik będzie musiał
    > powstrzymać się od świadczenia pracy.

    Nie każdy lubi dostawać pieniądze za darmo. Takie zachowanie pracodawcy
    może być uznane za mobbing.

  • 38. Data: 2006-08-04 16:36:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To nie ma się czym chwalić :)

    No ja akurat na tym skorzystałem.
    Inna sprawa, że akurat we Wrocławiu jest orzecznictwo stosunkowo dobre
    dla pracodawców.

  • 39. Data: 2006-08-04 16:36:18
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > W wiadomości news:93cd0$44d0f76f$540a7dd0$23697@news.chello.pl Sokratex

    > No dajże spokój, nie przesadzaj.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jotte

    Dedukuję ze wynagrodzenie było w tej umowie na czas określony sprecyzowane. Jak
    Ty mu chcesz zmienić jakieś zasady bez jego zgody. To niemożliwe. Tomek

  • 40. Data: 2006-08-04 16:37:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Ja tam nie byłbym taki pewny.

    Owszem, niedawno było nawet na ten temat w "Rz". Konkluzja: instytucja
    zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy jest obca kp, a zatem może
    być zaskarżona przez pracownika.

    Zgadza się.