  • 11. Data: 2009-10-12 08:31:29
    Temat: Re: Umorzona sprawa na posiedzeniu pojednawczym - odwolanie
    Od: DzikBagienny <n...@i...com>

    Olgierd pisze:

    > Jeśli dostarczy zaświadczenie od lekarza sądowego, że był chory, to nie
    > będzie.

    Dowiedzialem sie przez tel ze beda rozpatrywac zazalenie na umorzenie
    sprawy. Takze jest tak jak piszesz

  • 12. Data: 2009-10-12 09:08:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jeśli dostarczy zaświadczenie od lekarza sądowego, że był chory, to nie
    > będzie.

    A wtedy to zwolneinei jest rozpatrywane jest w trybie odwolawczym
    (zazalenie), czy po prostu wyznaczaja kolejny termin?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-10-12 10:12:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:08:57 +0200, SDD napisał(a):

    > A wtedy to zwolneinei jest rozpatrywane jest w trybie odwolawczym
    > (zazalenie), czy po prostu wyznaczaja kolejny termin?

    Jak jest umorzenie to musi być zażalenie, które musi być rozpoznane.
    A czy sąd I instancji wg kpk może sam naprawić takie postanowienie --
    wybacz, nie wiem. Nie znam się na kpk (czego już dowiodłem 100-krotnie).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-10-12 11:05:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jak jest umorzenie to musi być zażalenie, które musi być rozpoznane.
    > A czy sąd I instancji wg kpk może sam naprawić takie postanowienie --
    > wybacz, nie wiem. Nie znam się na kpk (czego już dowiodłem 100-krotnie).

    Hmmm - chyba zasada jest, ze sad moze uwzglednic zazalenie (jesli orzeka w
    tym samym skladzie) - 463 par 1.

    Pozdrawiam
    SDD