  • 1. Data: 2008-10-29 11:53:13
    Temat: Ulga studencka i wiek
    Od: Kunio <n...@n...net>

    Sprawa dosc blacha ale chcialbym cos wyjasnic. Mam legitymacje studencka
    ktora jak wiadomo upowaznia mnie do znizki na na basenie. Babka wczoraj
    powiedziala mi ze powyzej 26 lat ulga nie jest przyznawana mimo ze
    posiadam legitymacje. Rozumiem ze to ich wewn regulamin tak stanowi? o
    Ile jest w nim taki zapis...

  • 2. Data: 2008-10-29 11:56:48
    Temat: Re: Ulga studencka i wiek
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 12:53:13 +0100, Kunio napisał(a):

> [...]
    > powiedziala mi ze powyzej 26 lat ulga nie jest przyznawana mimo ze
    > posiadam legitymacje. Rozumiem ze to ich wewn regulamin tak stanowi? o

    Tak ich regulamin. Chyba, że to jakis basen gminny/miejski wtedy zapewne
    była jakaś uchwała ustalająca zniżki.

  • 3. Data: 2008-10-29 11:57:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kunio pisze:
> [...]
    > powiedziala mi ze powyzej 26 lat ulga nie jest przyznawana mimo ze
    > posiadam legitymacje. Rozumiem ze to ich wewn regulamin tak stanowi? o

    Tak, musisz szukać tego w ich regulaminie. Jak nie chcą, to i w ogóle
    zniżki mogą nie dawać. Żadne ogólne prawo tego nie reguluje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-10-29 12:24:05
    Od: Kunio <n...@n...net>

    jureq pisze:

    > Tak ich regulamin. Chyba, że to jakis basen gminny/miejski wtedy zapewne
    > była jakaś uchwała ustalająca zniżki.

    Basen zarzadzany jest przez Ośrodek Sportu i Rekreacji Warszawa Praga
    Południe.
    Na ich stronie nie znalazlem w regulaminie takiego zapisu...
    Czyli skoro nie ma czegos takiego w regulaminie to baba musi mi
    uwzglednic znizke?

  • 5. Data: 2008-10-29 12:30:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Kunio napisal:
    > Sprawa dosc blacha ale chcialbym cos wyjasnic. Mam legitymacje studencka
    > ktora jak wiadomo upowaznia mnie do znizki na na basenie. Babka wczoraj
    ^^^^^^^^^^^
    Skad wiadomo? Bo mnie np. nie wiadomo. W szczegolnosci jest basen jest
    prywatny, to wszystkie znizki nieustawowe mozna wyslac na drzewo,
    a za ustawowe zadac rekompensaty. No wiec: skad wiadomo?

    > powiedziala mi ze powyzej 26 lat ulga nie jest przyznawana mimo ze
    > posiadam legitymacje.

    W zapisach stypendialno-rentowych byl taki zapis dotyczacy wygasania
    prawa do swiadczen po ukoczeniu 26 lat (25 lat, 11 miesiecy, 30 dni).

    > Rozumiem ze to ich wewn regulamin tak stanowi? o
    > Ile jest w nim taki zapis...

    Nie. Ich regulamin stanowi, czy W OGOLE przysluguje jakas znizka.
    A prawdopodobnie w przepisach wykonawczych bedzie informacja
    jak dlugo przysluguje.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2008-10-29 17:21:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Ulgi basenowe nie są regulowane ustawowo. Właściwie to ich regulamin na
    podstawie zawierasz umowę o skorzystanie z tej usługi. Ale jak Ci nie chcą
    dać tej ulgi to w zasadzie nie wiem co moglbyś zrobić. Co najwyżej jakaś
    skarga do przełożonego albo rezygnacja z usługi.

  • 7. Data: 2008-10-29 19:27:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 13:24:05 +0100, Kunio napisał(a):

    > Czyli skoro nie ma czegos takiego w regulaminie to baba musi mi
    > uwzglednic znizke?

    A co ja do tego zmusi?