  • 661. Data: 2022-06-01 21:04:25
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 19:33, Shrek pisze:

    > Uuuu... antysemityzm! A potem byś odblokowywał i przepraszał mówiąc że
    > ci się pojebało "i to zupełnie niepodobna jest".
    >
    > Kfiatek - bierz antysemitę:P

    Którego fragmentu mojej odpowiedzi nie zrozumiałeś?
    Przecież ci wyraźnie napisałem, że jeżeli należy te media blokować, to
    należy je blokować.

    I co to ma wspólnego z antysemityzmem?
    Jeśli napiszę, że trzeba zamknąć jakieś faszystowskie pismo w Polsce, to
    jestem polonofobem?

    Ostrzegałem, że są to dla ciebie za trudne tematy.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 662. Data: 2022-06-02 02:22:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale causus jest ten sam. Nie mieszkasz w kraju nie powinieneś głosować.
    > Podobnie jak z miastem z którego pochodzisz - mieszkasz gdzie indziej,
    > głosujesz gdzie indziech, choćbyś był z tym miastem emocjonalnie
    > związany i leżało ci na sercu jego dobro, dobre imię i majątek. Po
    > prostu o sprawach, gminy/województwa/kraju powinni decydować jego

    Chyba się nie zgodzimy. Mieszkanie niczego nie zmienia, tak jak nie ma
    konieczności fizycznego przebywania w nieruchomości dla jej zarządu.
    Dobro takie czy inne, którego się jest włąścicielem czy
    współwłaścicielem, może być zarządzane z zewnątrz i nie jest to żadna
    egzotyczna sytuacja.

    > mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda
    > niepodległościowe. BTW - jak u nas z referendami? Głosowałeś?

    Ogólnokrajowe? Ostatnie chyba było o EU? Nie pamiętam, ale bardzo
    możliwe.

    > Chyba jednak nie. Ale to dobry przykład dlaczego o lokalnych sprawach
    > powinni decydować właśnie mieszkańcy.

    A jak już będą tylko mieszkańcy, to nie okaże się, że tak, ale nie słoiki? :)

    > No płyną pod wisłą:P Tyle że nie wypływają. Swoją drogą to dość ciekawa
    > historia. Czaszkowski sytuację odziedziczył po hance i łańcuszek decyzji
    > i ich powodów jest dość zaskakująca a jednocześnie na swój sposób
    > logiczna. Między innymi - gówno wybiło, bo "bóg" tak chciał:P

    Argument wydawałoby się dobry, ale już nikt nie mówi, że coś tam
    spartolono, czyli musi być zrobiono bdb bo inaczej by mu nie
    odpuszczono.

    > Naziołki to własen bóstwa mają i wątpie czy im z pisem będzie po drodze,
    > zwłaszcza po jego upadku. A mohery... będzie zabawnie.

    To zawsze były takie różne mohery zdaje się. Tzn. te dyżurne. W zasadzie
    waleczność tam zawsze jest spora. Dostać w oko modelikiem tupolewa z
    jakimś kawaałkiem blachy przywiezionym spod Smoleńska, oj, sam nie wiem.

    > To nie ściemniaj że masz jakieś obowiązki podatkowe jak nie masz:P

    Mam. Że nie mam obecnie prawnych to kwestia sytuacji a nie zasad.

    > Którego kraju?

    No tego tu u mnie.

    > No a ja na poważnie jestem za tym, żebyś głosował fizycznie w warszawie
    > - skoro jesteś taki związany, to możesz się od czasu do czsu u nas
    > objawić:P Przy okazji by cię na komisję wojskową doprowadzili, żebyś
    > mógł godnie wypełniać obowiązek obrony ojczyzny:P

    Jestem bardziej z Gdańskiem. Może być? :) No i jak przymus fizycznego
    głosowania to państwo powinno zwrócić za bilet. Wtedy z przyjemnością
    fizycznie.

    --
    Marcin

  • 663. Data: 2022-06-02 02:35:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Kluczowym tu jest słowo kaprys. A jeśli nie wydasz, bo uważasz, że
    > podnośnik nie jest do tego odpowiedni?

    To MZ nie wystarczy. Decydujesz potencjalnie o czyimś życiu, a
    jednocześnie nie ma Cie przy ofierze. Musiałbyś MZ mieć mocne powody aby
    odmówić wydania rzeczy, która oceniając rozsądnie może być tu przydatna
    do udzielenia pomocy. Podnośnik co do zasady mógłby pomóc, więc bedzie z
    tym kłopot. Co innego, gdyby poproszono Cię np. konsolę Playstation.

    Z AED jest podobny kłopot, bo nawet jak poszkodowany ma okresy gdy jest
    przytomny, to jednak nie da się wykluczyć, że powodem jego kłopotów
    jest/było migotanie komór. Jeszcze gorzej, że dysponentem był ratownik,
    osoba, która powinna być przeszkolona z AED, świadoma tego, że AED to
    jest również urządzenie diagnostyczne, które samo oceni czy wobec
    pacjenta konieczna jest defibrylacja.

    --
    Marcin

  • 664. Data: 2022-06-02 02:43:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem? czy ta kobieta
    > kradła AED i ktoś ją sądzi?

    Nic. Zwykłą dywagacja nt stanu wyższej konieczności.

    > To pójdźmy dalej. Uważasz, że ratownik widzący leżącego na podłodze,
    > któremu kilka osób tam udziela pomocy powinien mimo wszystko wybić szybę
    > i tam się wedrzeć?

    Inaczej, ratownik z AED widząc, że ktoś już z AED udziela pomocy, nie
    miałby obowiązku pomagać. Tam była sytuacja, że AED nie było przy
    poszkodowanym i właśnie po to do tego ratownika przyleźli. Przyjmując,
    że AED był potrzebny, ratownik był w tym momencie jedyną osobą mogącą
    udzielić tej pomocy.

    --
    Marcin

  • 665. Data: 2022-06-02 03:05:42
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Całkiem nieźle ujętę. Problemem jest nie to, że ich zablokowali, ani w
    > sumie nawet nie ten przypadek (bo ich zablokowali po prostu w ramach
    > sankcji - domyślam się że ustanowionych przez europarlament). Problemem
    > jest nasza rodzime rodzime podwórko, która daje ministrowi uprawnienia
    > niemal in blanco do blokowania środków komu popadnie a aby blokowanie
    > mediów po uważaniu.

    MZ przy obecnych ministrach niewiele to zmienia bo jak nawet przy wątku
    o kodach słusznie zauważasz, i co nam pan zrobi?

    --
    Marcin

  • 666. Data: 2022-06-02 03:12:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > możliwymi sposobami pozostałych. Dobry materiał na dyktatora, tylko musi
    > sobie poradzić z ludzmi płaszczaka w armi i ziobry w sądach. Sądy od
    > biedy można po prostu zignorować, armii i kulsonów nie. Choć kulsony to
    > jak im dasz podwyżke, to będą merdać ogonami i jak im każesz skakać to
    > będą pytać jak wysoko. Psia grypa, trzymaj linie, my tu bronimy polski i
    > jesteśmy dla was - jak się dogadali do kasy, to z L4 wracali tak prędko,
    > że w niektórych komendach lekarza ściągali na kulsonariat, żeby ich
    > masowo uzdrawiał, tak żeby zdążyli na obstawę marszu niepodległości:P

    Jakoś tak szybko ta policja by się miałą na pis przenicować, więc de
    facto nie są aż tak zależni i ślepoposłuszni - to jest jak już
    oportunizm a nie wierność jakiejś konkretnej osobie.

    > E tam. Charyzmę ma - tyle czasu już rucha suwerena, że nawet ten
    > najbardziej głupawy elektorat zrozumiał że jest ruchany w dupę. I co - i
    > nagle stwierdził, że on to w zasadzie lubi i woli jak go pinokio rucha
    > niż jakby somsiad miał dobry seks z żoną:P Jednak jest to jakieś
    > osiągnięcie - co?

    Charyzma to nie jest zdolność do manipulowania suwerenem. To jest
    zdolność, że tu suweren, uważałby Pinokia za kogoś wyjątkowego i w
    dodatku lidera. ALe ta potrzebna charyzma dotyczy mniej suwerena a
    bardzi pisich elit, a z tym w przypadku Pinokia jest MZ jeszcze gorzej.

    --
    Marcin

  • 667. Data: 2022-06-02 03:18:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Już dawałem ten link, ale Robert Policmajster jakoś go zignorował i zaczął
    > rozprawiać o kalibrach. Dzielni wojacy strzelają w plecy dwóch cywilów, z
    > którymi przed chwilą rozmawiali:
    > https://www.youtube.com/watch?v=WGg7ZJlihi8

    Nie da się wykluczyć, że jednak mogli mieć ze sobą ukrytego niemowlaka z
    bronią.

    --
    Marcin

  • 668. Data: 2022-06-02 03:19:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-01, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > mężczyzny ukradł z jego domu konsolę.
    >
    > Rosjanin nie był w stanie zagrać w żadną z gier, dlatego... napisał do
    > właściciela sprzętu, żeby ten udostępnił mu kod do płatnej usługi
    > PlayStation Network. Cywil odpisał krótko: "Nie".
    >
    > Jednak okupant dalej nalegał. Napisał (z błędami ortograficznymi), że "chce
    > jedynie uzyskać dostęp do zablokowanych gier" i "nie będzie zaglądał do
    > poczty mężczyzny, bo jej nie potrzebuje". Gdy nie otrzymał od Ukraińca
    > wiadomości zwrotnej, zaczął dopytywać: "Odpiszesz czy już nie żyjesz?".>>

    onsole-ukraincowi

    A to ładne.
    Natomiast trochę zastanawia, że odpowiedział po prostu "nie".

    --
    Marcin

  • 669. Data: 2022-06-02 06:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > MZ przy obecnych ministrach niewiele to zmienia bo jak nawet przy wątku
    > o kodach słusznie zauważasz, i co nam pan zrobi?

    Co jednak nie znaczy że należy im takie prawa nadawać, zeby mogli lecieć
    w chuja legalnie. Na tej zasadzie to możemy i gwałty zalegalizować,
    skoro i tak mimo zakazu się dzieją...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 670. Data: 2022-06-02 06:50:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba się nie zgodzimy.

    No chyba nie.

    > Mieszkanie niczego nie zmienia, tak jak nie ma
    > konieczności fizycznego przebywania w nieruchomości dla jej zarządu.

    Ale nie rozmawiamy o twojej nieruchomości - jak ją masz możesz sobie ną
    zarządzać.

    > Ogólnokrajowe? Ostatnie chyba było o EU? Nie pamiętam, ale bardzo
    > możliwe.

    Czyli można.

    > Argument wydawałoby się dobry, ale już nikt nie mówi, że coś tam
    > spartolono, czyli musi być zrobiono bdb bo inaczej by mu nie
    > odpuszczono.

    NIe do końca - było spieprzone technicznie. A "politycznie"? historia
    jest ciekawa, ale moim zdaniem każda z decycji która stała za tym że
    skończyło się z tunelem pod wisłą byla jednak racjonalna (chociaż
    motywowana w sposób daleki od obiektywnego). Awaria była czysto
    techniczna, czaszkowski miał po prostu pecha. Jeśli już to kamyczek
    zakopała hanka, ale tak jak pisałem - same decyzje były racjonalne, mimo
    że motywowane głównie tym, żeby zrobić dobrze sukienkowym.

    > To zawsze były takie różne mohery zdaje się. Tzn. te dyżurne. W zasadzie
    > waleczność tam zawsze jest spora. Dostać w oko modelikiem tupolewa z
    > jakimś kawaałkiem blachy przywiezionym spod Smoleńska, oj, sam nie wiem.

    E tam. Bez przesady. Babcia kasia sądząc z aktów oskarżenia napiedala
    kulsonów do nieprzytomności ale wychodzi na to że obrażenia
    funkcjonariuszy mają jedynie naturę psychiczną. Po prostu są obrażeni:P

    > Mam. Że nie mam obecnie prawnych to kwestia sytuacji a nie zasad.

    Tak więc proponuję, zebyś miał prawo głosować na ulicy narbutta 70 lokal
    14 w dniu głosowania. Co do zasady będziesz miał. A że ci się nie chce
    to tylko kwestia sytuacji:P

    > Jestem bardziej z Gdańskiem. Może być? :)

    Skoro wszystko załatwiasz w warszawa śródmieście to nie - wszyscy spoza
    kraju na narbutta 70 lok 14:P

    > No i jak przymus fizycznego
    > głosowania to państwo powinno zwrócić za bilet. Wtedy z przyjemnością
    > fizycznie.

    Dlaczego - mi za bilet nie zwraca jak przebywam poza miejscem zamieszkania?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!