  • 371. Data: 2022-05-24 09:19:05
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.05.2022 o 06:28, Shrek pisze:

    > na tym, czy izrael okupuje terytoria palestyńskie. Bo taki kwiatek
    > twierdzi że nie - co w sumie jest argumentem na twoją teze, że taka
    > propaganda może być jednak skuteczna i można ludzom wmówić wszystko:P

    I znowu kłamiesz.
    Uświadomiłem ci, że to zbyt trudne tematy dla ciebie, ale znowu nie
    skorzystałeś z okazji.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 372. Data: 2022-05-24 09:35:28
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Tylko, że z tych wszystkich ubitych w Buczy i innych to nie wygląda na
    > poległych w walce, a zastrzelonych już po pojmaniu czy momencie gdzie
    > kacapy nachodzą ludzi w domu, ktoś jedzie na rowerze, czy pałęta się
    > przy innym komisie samochodwym. To, że wydano XX,XXX sztuk broni cywilom,
    > nie uprawnia nikogo do zabijania jak popadnie. Zresztą i przecież
    > regularnych wojskowych tak zabijać nie wolno.

    Wydanie broni "cywilom" nie zwiększa znacznie+ilości i siły dostępnych
    linii prawnej obrony (prawnych wykrętów) żołnierzy "wodza antyfaszystów"?
    A to aż jak bardzo szczególnie gdy opieramy się na ośpiewywanych
    domysłach to kwestia bardzo osobistych opinii.

    --
    A. Filip

  • 373. Data: 2022-05-24 09:45:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo głupi.

    Ale strzelanie do rowerzysty, to już mądry pomysł?
    Jak ty to godzisz w swojej głowie?

    > Nie znamy szczegółów, aczkolwiek faktem jest, że nikt inny tam nie polazł.

    Faktycznie, to usprawiedliwia mordercę.

    > A masz dowód, że ten żołnierze wiedział, ze nie jest?
    > Bo to tak naprawdę
    > się liczy przy ocenie jego zachowania.

    Nie. To ty masz udowodnić, że rowerzysta był terrorystą.

    Pierdolenie, że być może był, albo że jakiś kacap mógł podejrzewać, że
    był, bo przecież reszta się pochowała, to zwykłe pierdolenie godne
    fiutinowskiego płatnego trolla.
    A dopóki tego nie zrobisz, to kacap z tego wozu bojowego jest terrorystą
    strzelającym do rowerzystów w mieście innego państwa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 374. Data: 2022-05-24 09:58:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    > Ale uogólniając, czy też w konkretnych zdarzeniach, i czy te zdarzenia
    > nie budzą wątpliwości?

    Brazylijski elektryk terrorysta zabity w metrze przez Londyńską Policje
    po treningu przez specjalistów z Izraela nie budzi wielu wątpliwości?
    Ja osobiście od tego zdarzenia zacząłem *subiektywnie* szacować ile to
    podobnych zdarzeń u siebie Izrael raczej+ zdołał "zaciemnić".
    Jak się stosuje takie procedury/standardy znacznie szerzej (bo musi?)
    to brak pomyłek jest (dla mnie) statystycznym dowodem mataczenia.

    Niby po wuja _izraelskie_ organizacje praw człowieka wydawały
    Palestyńczykom kamery? Mowa trawa, film grunt.

    --
    A. Filip

  • 375. Data: 2022-05-24 10:11:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-24, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > A to aż jak bardzo szczególnie gdy opieramy się na ośpiewywanych
    > domysłach to kwestia bardzo osobistych opinii.

    Nie można faktu posiadania broni przez cywili uznać w żaden sposób za
    usprawieliwienie jakichkolwiek mordów bo wtedy w sposób naturalny
    możnaby dojść do wniosków, że czy to osoby posiadające broń (z
    dowolnego powodu) czy wręcz kraje gdzie ta broń jest dostępna bez
    większych restrykcji, to już w razie konfliktu można wymordować
    wszystkich. Nie jest istotne, że ktoś ma broń, a co z nią w takim
    wypadku robi. Samo posiadanie, nie czyni z nikogo żołnierza.

    --
    Marcin

  • 376. Data: 2022-05-24 11:15:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > wszystkich. Nie jest istotne, że ktoś ma broń, a co z nią w takim
    > wypadku robi. Samo posiadanie, nie czyni z nikogo żołnierza.

    Twierdzenie że w sposób uzasadniony i znaczący+ zmienia w wielu
    sytuacjach ocenę *potencjalnego* zagrożenia przez żołnierza
    "co _własnym_ życiem ryzykuje" jest bezzasadne?

    Ja piszę o dostępnych wykrętach (trudnych do obalenia liniach obrony)
    a ty piszesz o usprawiedliwieniach, Jak dostrzeżesz "subtelną" różnice
    między "wolno" a "znacznie trudniej udowodnić czyn/zamiar karalny" to
    się zasadniczo zgodzimy. IMHO Różnica jest drobna tylko jak ktoś nie
    jest specjalistą od dzielenia włosa na czworo (prawnikiem) a tu jest
    chyba grupa prawo?

    To na którymś z filmowych Pitbuli było szkolenie że policjant na miejscy
    wypadku drogowego najpierw ma "ustawić trójkąty ostrzegawcze" a dopiero
    potem pomagać poszkodowanym. IMHO Z punktu widzenia pojedynczego wypadku
    to "złe priorytety". Z punktu widzenia młodego policjanta drogówki
    który chce dożyć do emerytury to nawyki głębokiej mądrości życiowej.

    --
    A. Filip

  • 377. Data: 2022-05-24 11:49:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 May 2022 08:11:01 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > wszystkich. Nie jest istotne, że ktoś ma broń, a co z nią w takim
    > wypadku robi. Samo posiadanie, nie czyni z nikogo żołnierza.

    Hm ... a okupant moze nakazac zlozenie posiadanej broni w ciagu 3 dni,
    a potem wprowadzic prawo, ze posiadanie broni bedzie karane smiercią?

    J.

  • 378. Data: 2022-05-24 12:02:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 May 2022 21:06:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pokazywali to 2 dnia wszyscy. Nawet prawo zmienili, ze każdy może mieć
    > broń.

    Każdy może mieć, ale nie każdy ma, a tym bardziej jest żołnierzem.
    Jeżeli masz rację, to tłumaczy, czemu kacapy tak bohatersko ostrzeliwują
    przedszkola, szpitale i budynki mieszkalne, mianowicie bo tam są sami
    żołnierze.

    Osobliwie Twoim ulubieńcom zagrażali cywile z rękami związanymi z tyłu.
    Na samej górze jest fajny obrazek:
    https://www.salon24.pl/newsroom/1218122,zwiazali-im-
    rece-a-potem-zastrzelili-bestialstwo-rosyjskich-zoln
    ierzy-w-buczy

    A co powiesz o tym:
    https://www.youtube.com/watch?v=WGg7ZJlihi8
    Wystarczy obejrzeć 4 minuty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 379. Data: 2022-05-24 12:03:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 May 2022 21:08:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > I czego to ma być dowodem?

    Że zabijanie cywilów jest zbrodnią wojenną.

  • 380. Data: 2022-05-24 12:05:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 May 2022 21:18:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No i znalazłem dość wiarygodne źródło. https://tiny.pl/9vgx5

    No to spokojnie można zabijać, kogo się chce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl