  • 351. Data: 2022-05-23 21:08:47
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 14:15, Olin pisze:
    > A tu już pierwszy wyrok jest:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,284
    87671,ukraina-jest-pierwszy-wyrok-za-zbrodnie-wojenn
    e-21-letni-rosyjski.html#s=BoxOpImg3

    > Co ciekawe, nie było tłumaczenia, że wszyscy na Ukrainie mają broń.
    > Podobno dowódca trzy razy wydawał rozkaz, zanim zabójca posłuchał.

    I czego to ma być dowodem? Niemcy wydawali wyroki na Polaków. Potem
    komuniści na nasze podziemie. Wyrok, to wyrok. Wiesz, dlaczego AZOVSTAL
    się tak dzielnie broni?

    --
    Robert Tomasik

  • 352. Data: 2022-05-23 21:14:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 17:18, A. Filip pisze:
    > Na grupie prawo pomijasz "niuanse prawne"? Broń wydano członkom sił
    > obrony terytorialnej do której mógł wstąpić "każdy". O wydawaniu
    > mundurów nie wspomina się.

    Nie chce mi się szukać. Może i OT, choć przekaz był inny. Ale co to
    zmienia w omawianej przez nas kwestii? Jak mają ich Rosjanie od cywilów
    odróżniać?

    --
    Robert Tomasik

  • 353. Data: 2022-05-23 21:18:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    No i znalazłem dość wiarygodne źródło. https://tiny.pl/9vgx5

    --
    Robert Tomasik

  • 354. Data: 2022-05-23 21:30:46
    Temat: Re: Ruscy strzelali do roweru ja Blackweater do samochodów
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.05.2022 o 20:47, A. Filip pisze:

    > <adwokat-diabła> Czy jeśli *oficjalne* powody napaści Busha-2 na Irak
    > "nie znalazły potwierdzenia"

    Dziecko drogie, już tyle razy ci tłumaczyłem, że jeżeli koś komuś nasra
    na wycieraczkę, to nijak nie usprawiedliwia kogoś innego srającego komuś
    innemu na wycieraczkę.
    Ale nie jestem zaskoczony, że po tulu razach nadal nie możesz tego ogarnąć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 355. Data: 2022-05-23 21:46:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wiesz, dlaczego AZOVSTAL
    > się tak dzielnie broni?

    Jestem ciekawy co wymyślisz, bo ostatnio czytałem, że na fiutinowskich
    ściekach poszedł przekaz, że żołnierze z pułku Azow siłą uwięzili
    ukraińskich cywilów, bo nie chcą pozwolić żeby kacapska armia wyzwoliła
    ich z niewoli. Bo tak naprawdę, to ci cywile tylko marzą aby się rzucić
    w ramiona kacapskim wyzwolicielom, a tylko ci źli ukraińscy żołnierze im
    nie pozwalają.

    Teraz ty.
    Ciekawy jestem, czy faktycznie zasłużyłeś na złoty medal w odwracaniu
    kota ogonem, bo po tym powyżej zacząłem podejrzewać, że jednak na srebrny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 356. Data: 2022-05-23 21:57:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie chce mi się szukać. Może i OT, choć przekaz był inny. Ale co to
    > zmienia w omawianej przez nas kwestii? Jak mają ich Rosjanie od cywilów
    > odróżniać?

    Przecież nie mają ich odróżniać. Rozkaz, to rozkaz, a żołnierz przecież
    musi wykonać rozkaz, więc jest niewinny. To po pierwsze.

    Dlaczego nie zapytasz, jak Ukraińcy mają odróżniać wyzwolicieli od
    oprawców, skoro jedni i drudzy chodzą w tych samych mundurach, albo gdy
    wyzwoliciele są gwałcicielami i mordercami.

    Rowerzysta chciał się przywitać i podziękować wyzwolicielom, to go w
    nagrodę wyzwoliciele zastrzelili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 357. Data: 2022-05-23 22:02:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 21:57, Kviat pisze:
    > Rowerzysta chciał się przywitać i podziękować wyzwolicielom, to go w
    > nagrodę wyzwoliciele zastrzelili.

    Pozostali wiedzieli, że to głupi pomysł i żyją.

    --
    Robert Tomasik

  • 358. Data: 2022-05-23 22:56:14
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie chce mi się szukać. Może i OT, choć przekaz był inny. Ale co to
    > zmienia w omawianej przez nas kwestii? Jak mają ich Rosjanie od
    > cywilów odróżniać?

    W kwestii "odróżniania od cywilów" (w *wąskiej* kwestii którą
    argumentujesz) IMHO robi to (bardzo) drobną różnice [szczególnie jeśli
    nie razem z bronią nie wydano mundurów]. Tyle że wydanie broni "w 100%
    cywilom" niosłoby IMHO poważne konsekwencje (także prawne) w kilku+
    *innych* kwestiach. Ja mam nadziej że nie jestem z tych co poddają
    walkowerem kilka meczy na raz przez "nieuwagę".

    --
    A. Filip

  • 359. Data: 2022-05-23 23:21:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > srającego komuś innemu na wycieraczkę.
    > Ale nie jestem zaskoczony, że po tulu razach nadal nie możesz tego ogarnąć.

    Jak RP3 nasrała z Krzakiem-2 na Iracką wycieraczkę to ma niezbywalne
    (moralne) prawo opierdalać Putina za nasranie na Ukraińską wycieraczkę?
    Prawo niby ma ale jak to wygląda to osobna kwestia.
    Takie "Mi wolno ale tonie nie".

    Mi do popieranie Ukrainy "wyższość moralna" zachodka nad wschodkiem
    nie jest potrzebna (nawet implikowana przez staranne pominięcia co to
    zachodek sam już w 21 wieku zrobił).

    Historycznie z 20 wieku: Standardy do opierdalania za KAL007 poszły się
    jebać jak się zdarzył IR655.

    --
    A. Filip

  • 360. Data: 2022-05-23 23:45:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Pozostali wiedzieli, że to głupi pomysł i żyją.

    No. Wiedzieli, że pierdolenie o wyzwolicielach to bardzo głupi pomysł.
    A ten jeden naiwniak uwierzył we fiutinowską propagandę, więc w nagrodę
    fiutinowcy go zastrzelili.
    A teraz fiutinowski troll tłumaczy fiutinowskiego terrorystę, że to
    wyzwalany przez fiutinowskiego terrorystę rowerzysta mógł być przecież
    terrorystą.
    Wyborne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr