  • 21. Data: 2011-03-25 10:49:57
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał
    > Mnie natomiast śmieszą biedacy lub nieudacznicy którzy nie potrafili
    > się wybronić,

    Czyli jedyni poważni ludzie to ci, których rodzice skutecznie złożyli
    propozycje korupcyjne pracownikom Wojska Polskiego?
    I śmieszą cię biedacy? A chorzy też?

    > stracili dwa lata a teraz wmawiają innym jakiego to
    > słusznego wyboru dokonali.

    Są też tacy, którzy tych lat nie stracili. Ale o tym nie mogłeś wiedzieć,
    więc przepraszam za to, że się odezwałem :P

    --
    Maciek.

  • 22. Data: 2011-03-25 10:59:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 07:42, Marcin Kiciński pisze:

    > W czasach, gdy jeszcze był pobór zawsze bawiły mnie takie pizdy, które
    > swój ewidentny brak jaj próbowały maskować cwaniactwem, że to niby
    > tylko frajerzy idą do woja.

    O, taaak... Malowanie trawy na zielono, chlanie i posłuszne wykonywanie
    rozkazów jakiegoś trepa... Do tego trzeba mieć taaaaaaaaaaaakie jaja.

    Padnij i zrób mi w tym błocie 50 pompek!

    No cóż, gamonie co wpadli w łapance muszą sobie jakoś ego podbudować. I
    generalnie ignorować rzeczywistość, że np. ich partnerki podczas ich
    nieobecności pocieszały się z tymi, co nie dali się capnąć.

  • 23. Data: 2011-03-25 11:21:32
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Padnij i zrób mi w tym błocie 50 pompek!

    "Padnij!"? Przecież nie ma takiej komendy w regulaminie sił zbrojnych.
    Malowanie trawy na zielono? Tak, to zdecydowanie nie dla ciebie. Nawet coś
    takiego trzeba umieć zrobić aby dobrze wyglądało.
    Partnerki się pocieszały? Przynajmniej miały konkretny powód i robiły to w
    stosunku do kogoś konkretnego. Ciebie zdrada nie dotyczy, bo nie ma kogo
    zdradzać, tak?

    Tak więc wychodzi na to, że także i ten temat znasz wyłącznie z opowieści...

    --
    Maciek.

  • 24. Data: 2011-03-25 11:51:09
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-25 11:49, Użytkownik Maciek. napisał:

    > Czyli jedyni poważni ludzie to ci, których rodzice skutecznie złożyli
    > propozycje korupcyjne pracownikom Wojska Polskiego?
    > I śmieszą cię biedacy? A chorzy też?

    Najlepsza metodą było pójść na studia, no ale do tego to
    rozum jest potrzebny.

    > Są też tacy, którzy tych lat nie stracili. Ale o tym nie mogłeś
    > wiedzieć, więc przepraszam za to, że się odezwałem :P

    Oczywiście że są, nigdzie nie pisałem że wszyscy stracili
    te dwa lata. :-)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-03-25 11:56:08
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 25 Mar, 12:51, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Najlepsza metodą było pójść na studia, no ale do tego to
    > rozum jest potrzebny.

    Wyobraź sobie, że po skończeniu studiów niektórzy sami zgłaszali się
    do SPR, a kiedy zapadła decyzja o likwidacji SPR to byli gotowi
    wręczyć łapówkę, żeby załapać się na ostatni pobór.

    MK

  • 26. Data: 2011-03-25 12:00:28
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 12:56, Marcin Kiciński pisze:

    > Wyobraź sobie, że po skończeniu studiów niektórzy sami zgłaszali się
    > do SPR,

    Byli i tacy co popełniali samobójstwa.

    Tylko czego to niby ma dowodzić?

  • 27. Data: 2011-03-25 12:02:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 12:21, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > "Padnij!"? Przecież nie ma takiej komendy w regulaminie sił zbrojnych.

    A wiesz ile mnie obchodzi regulamin sił zbrojnych? ;->

    > Malowanie trawy na zielono? Tak, to zdecydowanie nie dla ciebie. Nawet
    > coś takiego trzeba umieć zrobić aby dobrze wyglądało.

    Nigdy nie będzie dobrze wyglądać.

    > Partnerki się pocieszały? Przynajmniej miały konkretny powód i robiły to
    > w stosunku do kogoś konkretnego.

    Hehehe. Tak to sobie tłumacz.

    > Ciebie zdrada nie dotyczy, bo nie ma
    > kogo zdradzać, tak?

    Raczej nigdy nie było potrzeby, bo nie zaniedbuję swoich "obowiązków" ;)

    > Tak więc wychodzi na to, że także i ten temat znasz wyłącznie z
    > opowieści...

    ROTFL

  • 28. Data: 2011-03-25 12:06:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:imi04s$iog$1@inews.gazeta.pl...

    > Byli i tacy co popełniali samobójstwa.

    Czemu od razu samobojstwa?
    Niektorzy po prostu lubia sie bawic w wojne :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2011-03-25 12:13:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Najlepsza metodą było pójść na studia, no ale do tego to
    > rozum jest potrzebny.

    Nie prawda. Teraz wystarczają pieniądze na ksero.

  • 30. Data: 2011-03-25 12:16:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 13:06, SDD pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:imi04s$iog$1@inews.gazeta.pl...

    > Czemu od razu samobojstwa?

    Nie wiem. Nie jest to mój problem ;)

    > Niektorzy po prostu lubia sie bawic w wojne :)

    Do zabawy w wojnę to są LARPy i kluby pantballowe :-P