  • 1. Data: 2011-03-24 16:08:14
    Temat: Udział w komisji wojskowej
    Od: Piter <p...@g...com>

    Szanowni Państwo
    Dzisiaj po przyjściu do domu dowiedziałem się, że na poczcie czeka
    list polecony na moje nazwisko. Na tablicy ogłoszeniowej w mojej
    miejsocowści zostalo wywieszone obwieszczenie w sprawie komisji
    wojskowej z podanym terminem.

    1) czy jeżeli nie odbiorę tego listu poleconego (podejrzewam, iż jest
    tam wezwanie na komisję wojskową), to istnieje szansa na to, żeby
    jakoś ominąć stawiennictwo? Jaką taktykę Państwo polecacie w tym
    zakresie?
    2) Jestem zobligowany stawić się na komisji - to wiem. Proszę
    powiedzieć czy muszę poddawać się badaniom, rozbierać się, czy mogę
    tylko stawić się, gdy nadejdzie moja kolej, wejść, usiąść, a gdy
    zostanę poproszony o cokolwiek mające na celu przeprowadzenie badań
    (np. rozbranie się) - stanowczo odmówić?

    Proszę o odpowiedź i, w miarę możliwości, wskazanie podstawy prawnej.
    To dla mnie niezmiernie ważne.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-24 17:07:34
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >zostanę poproszony o cokolwiek mające na celu przeprowadzenie badań
    >(np. rozbranie się) - stanowczo odmówić?

    Hmmm - za krotki, za krzywy?
    Stulejka?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-03-24 17:20:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/24/2011 11:08 AM, Piter wrote:
    > Na tablicy ogłoszeniowej w mojej
    > miejsocowści zostalo wywieszone obwieszczenie w sprawie komisji
    > wojskowej z podanym terminem.

    to jeszcze takie coś jest?

  • 4. Data: 2011-03-24 17:22:45
    Od: Adam Wróblewski <a...@g...com>

    On 24 Mar, 18:20, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > to jeszcze takie co jest?

    Tak.
    Do wojska nie trzeba iść.
    Na Komisję trzeba iść - pod rygorem doprowadzenia.
    Badać się na komisji - właśnie nie wiem.

  • 5. Data: 2011-03-24 17:23:47
    Od: Piter <p...@g...com>

  • 6. Data: 2011-03-24 18:04:53
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Nie masz wyboru, masz się stawić. Jako obywatel Polski jesteś
    niewolnikiem i nie masz możliwości zadecydowania o tym czy się stawisz
    czy nie.

  • 7. Data: 2011-03-24 19:03:03
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

> [...]
    > (np. rozbranie się) - stanowczo odmówić?
    > Proszę o odpowiedź i, w miarę możliwości, wskazanie podstawy prawnej.

    Jako nieletni raczej nie startuj, bo każą przyjść z rodzicami i dopiero
    będzie ubaw.
    A na poważnie, to poszukaj czegoś w prawach pacjenta. Tyle tylko, że...
    Nigdy nie byłeś u lekarza?
    Sama komisja - nie ma się czego bać. Sprawdzą a raczej spojrzą z daleka czy
    masz wszystko w miarę na miejscu i po krzyku.

    --
    Maciek.

  • 8. Data: 2011-03-24 19:22:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz wyboru, masz się stawić. Jako obywatel Polski jesteś
    > niewolnikiem i nie masz możliwości zadecydowania o tym czy się stawisz
    > czy nie.

    Na pomniku w jednostce była taka myśl: "Ojczyna, to nasz wielki zbiorowy
    obowiązek". Istnieje pewna różnica pomiędzy obowiązkiem, a niewolnictwem.

  • 9. Data: 2011-03-24 19:51:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/24/2011 1:04 PM, PesTYcyD wrote:
    > Nie masz wyboru, masz się stawić. Jako obywatel Polski jesteś
    > niewolnikiem i nie masz możliwości zadecydowania o tym czy się stawisz
    > czy nie.

    powiedzial co wiedział.

  • 10. Data: 2011-03-24 20:30:28
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2011-03-24 17:08, Piter pisze:
    > Proszę o odpowiedź i, w miarę możliwości, wskazanie podstawy prawnej.
    > To dla mnie niezmiernie ważne.

    W gacie nie będą ci zaglądać. Zmierzą, zważą, spojrzą czy nie masz garba i
    to wszystko.