  • 51. Data: 2011-03-26 14:29:58
    Temat: Re: Udział w komisji wojskowej
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 20:22:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Istnieje pewna różnica pomiędzy obowiązkiem, a niewolnictwem.

    Rozwiniesz?
    --
    marcin

  • 52. Data: 2011-03-26 14:32:26
    Temat: Re: Udzia? w komisji wojskowej
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 13:40:54 +0100, Kamil napisał(a):
    > A w świecie realnym, fizycznym - to wystraszone, zakompleksione łajzy i
    > tyle ;)

    Widać sporo się tam macaliście po jajkach z kolegami z woja. Fajnie było?
    Normalny człowiek woli sam decydować kiedy i komu dać jajka do macania.
    --
    marcin

  • 53. Data: 2011-03-27 16:31:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2011 16:49, witek pisze:
    [ciach]

    > co masz z logiki?

    Wystarczająco dużo by umieć obalić twoją teorię "gdyby poszli do woja,
    to zaraz byliby samodzielni, zaradni, zdolni i pełni zapału do pracy".

    > ja nie napisałem, że ci co do woja nie poszli to są sieroty.

    A co twierdzisz? Że po odbębnieniu ZSW zaraz byliby mistrzami
    (samo)organizacji i stawiania namiotów?

  • 54. Data: 2011-03-27 17:27:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 11:31 AM, Andrzej Lawa wrote:
    > A co twierdzisz? Że po odbębnieniu ZSW zaraz byliby mistrzami
    > (samo)organizacji i stawiania namiotów?

    z niektórych dałoby się zrobić mniejsze cioty niż są teraz.
    z pozostałych chociażby ich w kosmos wystrzelić nic lepszego nie
    wyrosnie niż są.

  • 55. Data: 2011-03-28 07:26:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 15:32:26 +0100, zly napisał(a):

    > Widać sporo się tam macaliście po jajkach z kolegami z woja. Fajnie było?

    Głodnemu chleb na myśli? :))

    > Normalny człowiek woli sam decydować kiedy i komu dać jajka do macania.
    ^^^^^^^^
    A więc siebie już z tej listy skreśliłeś na samym początku :P