  • 11. Data: 2005-10-29 22:39:37
    Temat: Re: Ucieczka z miejsca kolizji drogowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dk0t1g$5j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czyli wniosek z tego, że ZAWSZE po kolizji najlepiej jest uciekać z
    > miejsca kolizji. Możw świadkowie nie zdołali zapisać nr.rej a może
    > zapisali nie dokładnie.

    A jak sądzisz? który sprawca dostanie wyższą karę w sądzie? Ten, co
    został, czy ten co uciekł i został złapany?

  • 12. Data: 2005-10-30 06:38:10
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sądzisz? który sprawca dostanie wyższą karę w sądzie? Ten, co
    > został, czy ten co uciekł i został złapany?

    co zrobi sąd nie wiem, ale ucieczka z miejsca kolizji drogowej nie jest ani
    przestępstwem ani wykroczeniem więc sąd może dać karę jaka wynika z
    przepisów i pewnie da tylko maksymalną za niezachowanienależytej ostrożności
    a za ucieczkę to mu się upiecze.
    Tak jest tylko gdy nie ma ofiar

    A swoją drogą skąd on może wiedzieć, że ofiar nie ma skoro nawiał?

  • 13. Data: 2005-10-30 08:41:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A swoją drogą skąd on może wiedzieć, że ofiar nie ma skoro nawiał?

    Skoro uderzył w pusty zaparkowany pojazd, to jeśli jechał sam, to mógł
    wiedzieć to raczej dokładnie. A o tym piszemy.

  • 14. Data: 2005-10-30 10:06:21
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro uderzył w pusty zaparkowany pojazd, to jeśli jechał sam, to mógł
    > wiedzieć to raczej dokładnie. A o tym piszemy.

    On mógł najwyżej się domyślać, że w saparkowanym samochodzie nikogo nie ma.
    Po uderzeniu szybko się wycofał i nawiał z miejsca wypadku nie upewniwszy
    się, że nikomu nic się nie stało
    To, że nikogo nie widać w samochodzie nie świadczy o tym, że nikogo tam nie
    ma.
    Pewności by miał, gdyby zastosował się do przepisów i nie uciekał.

    Kilka lat temu moja znajoma podczas jazdy po mieście otarła się swoim
    samochodem o inny samochód.
    Szkoda była minimalna ale ona nie zatrzymała się tylko pojechała dalej.
    Po jakimś czasie dostała wezwanie na policje i w koncu dostała kolegium i co
    najfajniejsze zabrali jej prawo jazdy na ROK. Na nic zdały się jej
    tłumaczenia.

  • 15. Data: 2005-10-30 17:26:39
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

> [...]

    > przestępstwem ani wykroczeniem więc sąd może dać karę jaka wynika z przepisów
    > i pewnie da tylko maksymalną za niezachowanienależytej >ostrożności

    Czyli grzywna 5000 zł i zabranie prawka na 3 lata. Mało?

    Pzdr
    Leszek