  • 11. Data: 2006-06-11 19:01:15
    Temat: Re: Uciążliwy perkusita maniak - prośba o pomoc.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > wytlumic pomieszczenie mozesz stosujac specjalne ustroje akustyczne,
    > pulapki basowe i rezonacyjne a nie kawalek zmielonego papieru.
    >
    > jesli chcesz uzyskac konkretne porady to przejrzyj archiwum grupy
    > pl.rec.muzyka.bin lub forum eis.com.pl

    Look... przechodzilem przez to i wiem ze niewielu stac na kilka tysiecy
    zlotych na wyciszenie pomieszczenia. Ja swego czasu wyciszalem robiac dwie
    warstwy z odstepem i na zewnatrz prawie nie bylo slychac - a przed
    wyciszeniem huczalo basem, ze az milo.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-06-11 19:03:39
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik rezist.com napisał:

    > prosze Cie... nie zwracaj uwagi na tego typu porady.
    >
    > wytlumic pomieszczenie mozesz stosujac specjalne ustroje akustyczne,
    > pulapki basowe i rezonacyjne a nie kawalek zmielonego papieru.

    Byles kiedys w pomieszczeniu tlumionym matlesami z jajek? IMHO bardzo
    dobre wytłumienie...

  • 13. Data: 2006-06-11 19:42:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Byles kiedys w pomieszczeniu tlumionym matlesami z jajek? IMHO bardzo
    > dobre wytłumienie...

    Wyobraz sobie ze tak, mam juz troche wiecej lat niz 20 i pierwsze sale
    prob w jakich bywalem wlasnie wygladaly jak magazyn hurtowni jaj.

    Jestem po X latach perkusji w szkole i po kilku gry.
    Mialem bebny w bloku i nigdy mi do lba nie strzelilo grac bez
    wytlumionych kocami i poduszkami bebnow. A talerze lezaly zdjete.

    I sasiedzi nie nachodzili. Wyzywalem sie na probach i lekcjach.

    Zgrzewki od jajek robia moze dobrze na psychike grajacego ale
    nic nie daja. A przynajmniej na zewnatrz. Wewnatrz lepszy rezultat
    osiagniesz kladac gruba filcowa wykladzine i wieszajac grube
    zamszowe zaslony.

    Obecnie wytlumiam pomieszczenie produkcyjno-nagraniowe, rowniez w bloku
    - ale z cegly a nie plyty, koszt faktycznie jest - ale to sa koszty
    wliczone w hobby, przeciez jak kupisz sobie motorowke to tez nie
    bedziesz jej trzymal w mieszkaniu.

    O adaptacji tak jak napisalem, mozna poczytac sporo gdzie indziej.

    A zeby bylo TG, ja bym tak jak juz zasugerowano, wezwal kilka razy
    patrol.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-06-11 19:49:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Tu napisali, ze jacys studenci zbadali i wyszlo im, ze najlepsze wytlumienie
    > wychodzi, gdy sie zlozy warstwe 3 wytloczek i tak zamontuje na scianie.

    ech, studenci...

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/brow
    se_frm/thread/c21aaa39a3985815
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/brow
    se_frm/thread/64bfaec2bbdd3a94
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/brow
    se_frm/thread/87b509424c845371

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-06-11 20:06:27
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > nic nie daja. A przynajmniej na zewnatrz. Wewnatrz lepszy rezultat
    > osiagniesz kladac gruba filcowa wykladzine i wieszajac grube

    Eee tam... daja wystarczajaco duzo, zeby nie bylo slychac tak wytlumionej
    perkusji jak mowisz :-) Przez mysl mi nie przeszlo, zeby perkusista walil
    bez poduszek w bloku... A co do zaslon z zamszu - tez byly, pomaga jak
    diabli. I jeszcze dokladne, szczelne oblozenie kaloryferow pianka gumowa,
    pozakladana na wate budowlana. Z kaloryferami jest najgorzej...

    A zeby bylo on-topic - http://huby.seo.pl/08_halas/81_normy_halasu.htm

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2006-06-12 07:57:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    o`rety <o`rety@pl.pl> napisali:

    > Byles kiedys w pomieszczeniu tlumionym matlesami z jajek? IMHO bardzo
    > dobre wytłumienie...

    Tekturki po jajkach wytlumiaja w stopniu znikomym. Bardziej sie
    przyczyniaja do rozproszenia odbic i zmniejszenia poglosu.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 17. Data: 2006-06-12 08:02:20
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > To jak ma 40 lat to powinien znac metode "wytloczek" i wystarczy mu ja
    > przypomniec z grozba zalatwienia tego droga prawna, jezeli nie bedzie
    chcial
    > zyc "po sasiedzku", tylko "przez plot".

    Ale czy zwrociles uwage na to co napisal autor watku? Ten czlowiek gra z
    otwartymi drzwiami i oknem. Jesli chcialby odrobine ulzyc sasiadom
    przynajmniej nie otwierałby drzwi i okien co zrobiloby juz gigantyczna
    roznice sasiadom. Przynajmniej na poczatek.
    Przy takim typie czlowieka pozostaje tylko droga grozby i prawa
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 18. Data: 2006-06-12 11:13:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Przy takim typie czlowieka pozostaje tylko droga grozby i prawa

    Sprzedaje rewelacje, zaslyszana od znajomego muzyka, ktory mial problem w
    osiedlu z szalonym perkusista. W takim przypadku wystarczy skierowanie w
    jego okno/drzwi "szczekaczki" - albo jakiegos mocnego glosnika kierunkowego
    z wlaczonym metronomem komputerowym na zmienne tempo ;-))) Tykniecia powinny
    szkodnikowi tak skutecznie zaklocic poczucie rytmu, ze zamknie drzwi i okna.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 19. Data: 2006-06-14 22:29:20
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tiger napisał:

> [...]
    > szkodnikowi tak skutecznie zaklocic poczucie rytmu, ze zamknie drzwi i okna.

    Rewelacja :)))