  • 1. Data: 2006-06-11 12:23:52
    Temat: Uciążliwy perkusita maniak - prośba o pomoc.
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam.

    Przestawię problem. Ulica, po jednej stronie trzy bloki po drugiej domy
    jednorodzinne. W jednym z domów nawiedzony perkusista od jakiegoś czasu
    hałasuje aż miło. Ma przybudówkę do domu od strony ulicy gdzie kiedyś był
    sklep. Otwiera drzwi, okno i wali. Tak po kilka godzin dziennie, w dni
    powszednie, soboty, niedziele.

    Rozmowy z nim niestety nie pomagają. Więc teraz pytanie,

    Czy są jakieś normy dotyczące poziomu emitowanego hałasu w miejscu
    zamieszkania ludzi ? Jeśli tak, to proszę o konkretne odwołanie do
    przepisów, bo mam chęć zainteresować tym instytucje powołane do tego skoro z
    "człowiekiem" nie można się dogadać.

    Pozdrawiam.

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-06-11 14:19:01
    Temat: Re: Uciążliwy perkusita maniak - prośba o pomoc.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > zamieszkania ludzi ? Jeśli tak, to proszę o konkretne odwołanie do
    > przepisów, bo mam chęć zainteresować tym instytucje powołane do tego skoro z

    tak z ciekawosci zapytam jak wygladala proba dogadania sie?
    Do mnie kiedys sasiad zbiegl (po kilku minutac glosnego sluchania
    co jest u mnie rzadkoscia) i zaczal mnie od huliganow i gowniarzy
    wyzywac (24 lata mam, troszke jednak nie na miejscu), skutek byl taki ze
    wbrew mej woli sluchalem tego duzo dluzej a jego dosc wulgarnie
    odeslalem do domu.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-11 15:08:30
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Poprostu chciałem porozmowiać i prosiłme o zrozumienie.
    Nie należe do ludzi agresywnych.
    Ale słuchanie np. wczoraj odgodziny 14 gdzies do 20 walenia w bebny przy
    zamknietych oknach to nie nalezy do przyjemności.
    O otwarciu okna nie można nawet marzyć.
    W blokach tych w wiekszości mieszkają ludzie w wieku powyżej 40 - 50 lat.
    Wiec myślę, że wiekszość też nie jest zadowolona jednak w obawiajac się nie
    reagują i "cierpią".

    Pozdrawiam.

    Andrzej

    PS.
    Agresja prowadzi do agresji a nie dogadania się.
    Jednak gdy rozmowa nie pomaga co pozostaje ?

  • 4. Data: 2006-06-11 16:02:54
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozmowy z nim niestety nie pomagają. Więc teraz pytanie,

    Niepotrzebnie traciłeś czas na rozmowę. Z hałasującymi jest podobnie jak z
    palaczami lub psiarzami, czyli nie jest możliwe wytłumaczenie, że są uciążliwi.
    Wzywaj za każdym razem straż miejska lub policję, zapisuj kto przyjął zgłoszenie
    i nie daj sobie wmówić bajek o tak zwanej ciszy nocnej.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 5. Data: 2006-06-11 16:12:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > zgłoszenie
    > i nie daj sobie wmówić bajek o tak zwanej ciszy nocnej.

    Poniekad masz racje, ale rozwiazanie, ktore proponujesz, nie jest dobre.
    Mlodym perkusistom trzeba zapewnic miejsce, w ktorym mogliby rozwijac swoj
    talent muzyczny - tak samo jak dba sie o mlodych pianistow. Zamiast
    rozmawiac z perkusista - porozmawiaj z jego rodzicami i zaproponuj im dom
    kultury, gdzie na pewno znajdzie sie salka dla halasnika. A jak nie dom
    kultury, to moze spoldzielnia / gmina dofinansuje wyciszenie pomieszczenia,
    w ktorym cwiczy. Najtanszym sposobem jest wylozenie go "wytloczkami", w
    ktorych sprzedaje sie jajka. Gwarantuje rozwiazanie problemu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2006-06-11 18:09:27
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    Najtanszym sposobem jest wylozenie go "wytloczkami", w
    > ktorych sprzedaje sie jajka. Gwarantuje rozwiazanie problemu.

    Możesz rozwinąć temat? To ciekawe wyciszenie. "Wytłoczki" to
    "papierowe" -domniemuję. Warstwami układane ? Jak się zachodzą warstwy ?
    Jaki koszt ?
    Ja spotkałem się z workami z warstwą ocieplającą [typowe w budownictwie]
    jako wyciszenie..

    A na marginesie. wątek dość ciekawy. Często spotykam maniaków którzy na
    przykład w samo południe puszczają radio na cały regulator przy otwartych
    oknach.
    Robol

  • 7. Data: 2006-06-11 18:31:08
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam ponownie

    Perkusista około 40 lat. Dziś wali od 9 do chwili obecnej z przerwą na obiad
    i kolację.
    Rozmawiałem z sąsiadami. Mają juz człowieka dość tylko każdy sie boi to
    załatwić urzędowo.
    Jeszcze raz proszę o pomoc w kwestii informacji o jakichś przepisach czy
    normach żeby policja nie miała dużo do gadania i załatwila człowieka na
    cacy. Zadzwonię i nawet jak trzeba będę swiadkiem gdzie trzeba.

    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 8. Data: 2006-06-11 18:44:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Możesz rozwinąć temat? To ciekawe wyciszenie. "Wytłoczki" to
    > "papierowe" -domniemuję. Warstwami układane ? Jak się zachodzą warstwy ?
    > Jaki koszt ?

    prosze Cie... nie zwracaj uwagi na tego typu porady.

    wytlumic pomieszczenie mozesz stosujac specjalne ustroje akustyczne,
    pulapki basowe i rezonacyjne a nie kawalek zmielonego papieru.

    jesli chcesz uzyskac konkretne porady to przejrzyj archiwum grupy
    pl.rec.muzyka.bin lub forum eis.com.pl

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2006-06-11 18:54:19
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Perkusista około 40 lat.

    To jak ma 40 lat to powinien znac metode "wytloczek" i wystarczy mu ja
    przypomniec z grozba zalatwienia tego droga prawna, jezeli nie bedzie chcial
    zyc "po sasiedzku", tylko "przez plot".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-06-11 18:59:18
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > Jaki koszt ?
    > Ja spotkałem się z workami z warstwą ocieplającą [typowe w budownictwie]

    Koszt tak naprawde zaden, jak zajdziesz do osiedlowego marketu, ktory
    codziennie wyrzuca kilkadziesiat takich tekturowych wytloczek.

    http://www.szkolareklamy.pl/ftopic-2086-0-days0-orde
    rasc-.html

    http://tinyurl.com/ru35t

    Tu napisali, ze jacys studenci zbadali i wyszlo im, ze najlepsze wytlumienie
    wychodzi, gdy sie zlozy warstwe 3 wytloczek i tak zamontuje na scianie.
    Welna mineralna moim zdaniem jest totalnie do niczego... unosi sie to
    swinstwo w powietrzu potem przy najmniejszych przeciagach i mozna pylicy
    pluc dostac.

    Pozdrawiam,

    Tiger