  • 41. Data: 2010-02-17 12:28:06
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nieco wkurzony pisze:

    > To zamiast głupawo się czepiać - PODPOWIEDZ KOBIECIE, jak ma ustalić
    > właściciela mieszkania. I Ty śmiesz mi - czy komukolwiek - zwracać uwagę na
    > rzekome "pieniactwo"? Spójrz w lustro czasem.

    Nie "czepiam się głupawo", dzieciaku, tylko zwracam uwagę na to, że
    spółdzielnia nie ma prawa szastać na lewo i prawo danymi osobowymi
    swoich członków.

    > Ja i tak pytałbym w spółdzielni; ochrona-ochroną, a takich rzeczy dowiedzieć
    > się można, tylko trzeba cisnąć i kłaść nacisk na problem z lokatorami, i nie
    > ustępować łatwo.

    Tylko jest to działanie nielegalne i równie dobrze możesz proponować
    wynajęcie kogoś do pobicia.

  • 42. Data: 2010-02-17 12:41:15
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Nie "czepiam się głupawo", dzieciaku, tylko zwracam uwagę na to, że
    > spółdzielnia nie ma prawa szastać na lewo i prawo danymi osobowymi
    > swoich członków.

    Syneczku: A CO MNIE TO OBCHODZI? Zapytać zawsze mi wolno! Spróbuj mi zabronić!

    > Tylko jest to działanie nielegalne i równie dobrze możesz proponować
    > wynajęcie kogoś do pobicia.

    Synku: daj sobie siana z taką prymitywną sofistyką. Wynajmowanie kogoś "do
    pobicia" jest karalne, zaś zapytanie o "dane chronione ustawą" grozi co
    najwyżej... odpowiedzią typu: "nie możemy udzielić informacji". Ale chociaż
    spróbować ZAWSZE WARTO.

    Właśnie po raz kolejny dowodzisz, że jesteś pyskaczem i pieniaczem.

  • 43. Data: 2010-02-17 12:49:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nieco wkurzony pisze:

    > Syneczku: A CO MNIE TO OBCHODZI? Zapytać zawsze mi wolno! Spróbuj mi zabronić!

    Możesz też kucnąć i zaśpiewać piosenkę o młodym robocie, co się wody nie
    boi - wolny kraj.

    A spółdzielni nadal nie wolno szastać danymi osobowymi.

    [ciach]

> [...]
    > najwyżej... odpowiedzią typu: "nie możemy udzielić informacji". Ale chociaż

    Nie, nie warto, bo im inaczej nie wolno odpowiedzieć.

    > Właśnie po raz kolejny dowodzisz, że jesteś pyskaczem i pieniaczem.

    Spójrz w lustro, mendo.

  • 44. Data: 2010-02-17 12:51:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2010 13:28, Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko jest to działanie nielegalne i równie dobrze możesz proponować
    > wynajęcie kogoś do pobicia.

    lol.

    Kierowanie pytan do spoldzielni mieszkaniowej jest dzialaniem
    nielegalnym? Dobre.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 45. Data: 2010-02-17 12:53:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > lol.
    >
    > Kierowanie pytan do spoldzielni mieszkaniowej jest dzialaniem
    > nielegalnym? Dobre.

    Nie "kierowanie pytań" - czytaj uważniej.

  • 46. Data: 2010-02-17 12:57:17
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl>

    > !
    >
    > Możesz też kucnąć i zaśpiewać piosenkę o młodym robocie, co się wody nie
    > boi - wolny kraj.

    No! Brawo! No więc ja proponowałbym kobiecie w kłopocie - aby korzystała ze
    wspomnianej wolności. Nie, nie mam na myśli kucania i śpiewania.

    > A spółdzielni nadal nie wolno szastać danymi osobowymi.

    No i dobrze... wiele jest rzeczy, których "nie wolno - ale można".

    > [ciach]

    > Nie, nie warto, bo im inaczej nie wolno odpowiedzieć.

    Im (być może) nie wolno - ale jej warto spróbować. Bo MOGĄ jednak pomóc.

    > Spójrz w lustro, mendo.

    Jędruś, nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie... :)))

  • 47. Data: 2010-02-17 13:00:06
    Od: "Nieco rozbawiony" <k...@g...pl>

    > Nie "kierowanie pytań" - czytaj uważniej.

    Tobie by się przydało, żebyś się nauczył "czytać uważniej"; nie musiałbyś
    wtedy głupawo się tłumaczyć, że to niby przedmówca pisze "niegramatycznym
    bełkotem".

    Innymi słowy: "Lekarzu - lecz się sam!". :)

  • 48. Data: 2010-02-17 13:11:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010, Nieco wkurzony wrote:

    > Synku: daj sobie siana z taką prymitywną sofistyką. Wynajmowanie kogoś "do
    > pobicia" jest karalne, zaś zapytanie o "dane chronione ustawą" grozi co
    > najwyżej... odpowiedzią typu: "nie możemy udzielić informacji"

    Dlaczego uważasz, że jedno jest karalnym podżeganiem a drugie nie jest?
    W obu wypadkach komuś "proponujemy" czyn karalny.
    A, widzę - w tym drugim bez wynagrodzenia, o to chodzi?

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2010-02-17 13:37:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Dlaczego uważasz, że jedno jest karalnym podżeganiem a drugie nie jest?
    > W obu wypadkach komuś "proponujemy" czyn karalny.
    > A, widzę - w tym drugim bez wynagrodzenia, o to chodzi?

    Bo w pierwszym - ON TAK CHCE ;)

    Więc musi być legalne :-P

  • 50. Data: 2010-02-17 13:45:28
    Od: "Nieco rozbawiony" <k...@g...pl>

    > Dlaczego uważasz, że jedno jest karalnym podżeganiem a drugie nie jest?
    > W obu wypadkach komuś "proponujemy" czyn karalny.
    > A, widzę - w tym drugim bez wynagrodzenia, o to chodzi?

    Nie, nie o to.

    Chodzi o to, że zadanie pytania o jakieś informacje NIE JEST żadnym
    "podżeganiem", ani nawet propozycją. Tu na grupie jest jeden gość, co to ma
    dużo do powiedzenia o gramatyce - na pewno będzie mógł rozwinąć temat. ;)

    Czym innym jest podżeganie "obijcie mu mordę (dam 200,- zł.)" - a czym innym
    zwyczajne pytanie: "kto jest właścicielem mieszkania nr 23"?

    No i co Ty "karalnego" widzisz w takim pytaniu? No chyba, że również nic - ale
    po prostu usiłujesz dorównać Lawie w pieniactwie?