  • 1. Data: 2005-05-05 10:47:56
    Temat: Ubezpieczenie społeczne!
    Od: Andrzej<K...@t...pl>

    Prowadze jednoosobowa DG. Co sie dzieje w przypadku gdy nie oplaciłem
    dobrowolnegobezpieczenia chorobowego, a zachorowałem. Ubezpieczenie
    zdrowotne oplacam caly czas, zwolnienie dałem do ZUS-u!Czy za miesiac w ktorym
    chorowałem muszę oplacic skladkę na ubezpieczenie społeczne?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-05 21:05:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie społeczne!
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 10:47:56 +0000 (UTC), Andrzej napisał(a):

> [...]
    > zdrowotne oplacam caly czas, zwolnienie dałem do ZUS-u!Czy za miesiac w ktorym
    > chorowałem muszę oplacic skladkę na ubezpieczenie społeczne?

    TAK
    --
    Mieczysław
    ----