  • 11. Data: 2007-03-31 21:12:51
    Temat: Re: Ubezpieczenie a praca na umowę o dzieło
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > na stronach internetowych mozna to sprawdzic podając swój PESEL czy jest sie
    > ubezpieczonym czy nie

    Mozna prosic o link do takiej strony? Na zus.pl trudno cos odszukac
    sensownego... dzieki.

  • 12. Data: 2007-04-01 07:52:30
    Od: "model" <m...@v...pl>

    > Mozna prosic o link do takiej strony? Na zus.pl trudno cos odszukac
    > sensownego... dzieki.
    dotyczy to ubezpieczenie zdrowotnego na stronach NFZ tu- nie wiem czy dla
    wszytskich województw -dla pomorskiego jest http://www.nfz-gdansk.pl/pesele/

  • 13. Data: 2007-04-01 07:55:39
    Od: "model" <m...@v...pl>

    aha ale z tego co widzę to w styczniu została ta wyszukiwarka zamknięta -
    sprawdzałam wczesniej - nadal mozna to zrobic tylko być moze stan jest
    nieaktualny

  • 14. Data: 2007-04-01 10:24:13
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "AniiaJ" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ta stronka wydaje sie aktualniejsza:

    Nie wiem czy rzeczywiscie. Ja od 4lat jestem w obrebie slaskiego NFZ, ale wg
    tej wyszukiwarki jestem ubezpieczona w Małopolsce:))

    Angie

  • 15. Data: 2007-04-01 10:54:35
    Od: AniiaJ <s...@o...pl>

    model wrote:
    > dotyczy to ubezpieczenie zdrowotnego na stronach NFZ tu- nie wiem czy dla
    > wszytskich województw -dla pomorskiego jest http://www.nfz-gdansk.pl/pesele/

    ta stronka wydaje sie aktualniejsza:
    http://www.nfz-katowice.pl/index.php?&k0=3_ubezpiecz
    ony&k1=8_status_ubezpieczenia