  • 11. Data: 2008-10-07 20:20:59
    Temat: Re: Ubezpieczenie - VAT
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Przedstawili ci swoją ofertę, ty jej nie przyjąłeś więc przedstawili
    > inną - w czym problem?

    nie przedstawili.
    Jeszcze tego kosztorysu nie zaakceptowali. Jak zaakceptuja, bedzie ok.

    > Zapewne zgodnie z owu lub polisą - w czym problem?

    moze zgodnie z owu lub polisa. Ale ja sie na owu i polise nie zgadzałem. Bo
    to nie moje ubezpieczenie!!!

    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
    to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy

  • 12. Data: 2008-10-07 20:21:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...cutit.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > proponuje dotrzec do orzeczenia i uzasadnienia.. tam jest mowa o
    > "nieVatowcach"

    niestety wlasnie doczytałem...

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex

  • 13. Data: 2008-10-07 20:43:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > O jakim OWU i czyjej polisie piszesz? Bo tu, OIDP z pierwszej
    > wiadomości jest o wypłacie z OC

    Aj, myślami byłem przy AC.

  • 14. Data: 2008-10-07 21:16:45
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > czytam, ale chyba za szybko :)
    > Trudno - odlicze i potem przez 6 miesiecy bede ten VAT rozliczał.

    Osz kurcze. Tak sie zastanawiam, jak ktos mi rozwali auto, ktore jest na
    dzialalnosc, a dzialalnosc to tak przy okazji mam (grosze z niej sa ale spie
    spokojnie) to bede sobie VAT przez lata odliczal (auto troche kosztuje)?

  • 15. Data: 2008-10-08 06:16:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    'Tom N' wrote:

    > O jakim OWU i czyjej polisie piszesz? Bo tu, OIDP z pierwszej
    > wiadomości jest o wypłacie z OC

    Niby jest o OC, ale na tyle niewprost że ja także zrozumiałem że chodzi o
    AC :).

    Skoro to jest OC, to nie ma mowy o 40% amortyzacji. Mają ci umożliwić
    odtworzenie auta sprzed szkody, a przecież nie kupisz w sklepie części
    40kkmetrowych, 40% tańszych :).

    Najprościej załatwić sprawę bezgotówkowo - z mojego doświadczenia (2
    kolizje), faktura dla warsztatu to jakieś 10x tyle co pierwotna propozycja
    ubezpieczalni (na moje oko, z tego jakieś co najmniej 30% warsztat sobie
    wymyślił :) ).

    p. m.

  • 16. Data: 2008-10-08 17:30:22
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    wiadomości news:07102008.60A46387@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > firmowe, wyplacic koszt naprawy serwisu ale w kwocie netto. A VAT miałbym
    > dolozyc ja.
    > Czy takie działanie TU jest zgodne z prawem?
    > Pani na infolinii powiedziała mi, ze przeciez skoro mam mozliwosc
    > odliczenia VAT to gdybym jeszcze ten VAt dostał od TU to podwójnie bym sie
    > wzbogacił. Niby prawda zakładajac ze jest od czego ten VAT odliczyc. Ale
    > juz TU IMO nie powinno obchodzic.
    > Reasumujac - maja prawo wyplacic netto, czy to tylko próby przyciecia na
    > kasie i jak sie upre to wyplacaja brutto?

    no dobrz, vat odliczal ale od czego?jak kupisz czesci, ale ja nie chce
    kupowac czesci, tylko sprzedac rozbity, albo jezdzic takim bo akurat lekko
    wgnieciony blotnik czy rysa mi w tym nie przeszkadza, to jaki mam miec
    zwrot vatu skoro nie kupie czesci?obowiazku naprawy nie mam

    Adas

  • 17. Data: 2008-10-09 13:11:05
    Od: <s...@a...pl>

    > Taka fakture moge wrzucic do KUP a nie musze. Potrafie sobie wyobrazic

    Ale mu tu rozmawiamy o VAT, nie PIT...

  • 18. Data: 2008-10-09 16:05:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@a...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale mu tu rozmawiamy o VAT, nie PIT...

    KUP w sensie VATu... Wiem, wiem - lameriada, ale chyba wiadomo o co chodzi?

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho