  • 1. Data: 2006-03-21 22:37:26
    Temat: USC i meldunek
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    Witam!

    W czerwcu biorę ślub (kościelny). Planowałem jeszcze przed ślubem
    zameldować się w nowym miejscu, co wiąże się z wymianą dowodu
    osobistego. Jednak przed ślubem mam do załatwienia USC. Moje pytanie
    jest takie: jeśli teraz pójde z moją przyszłą żoną do USC i załatwię
    potrzebny papierek, a następnie zmienię miejsce zameldowania (przed
    ślubem) to czy będę musiał jeszcze raz udać się do USC? Czy
    "zaświadczenie" z USC ma związek z moim adresem zameldowania? Jeśli
    mam biegać po tych samych urzędach po kilka razy to poczekam z tym
    zameldowaniem.

    Proszę o radę!

    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-22 07:34:10
    Temat: Re: USC i meldunek
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
    Jeśli
    > mam biegać po tych samych urzędach po kilka razy to poczekam z tym
    > zameldowaniem.
    >
    > Proszę o radę!

    Nie biegaj.Zadzwoń do USC

    --