  • 11. Data: 2020-04-19 17:45:36
    Temat: Re: US/Kansas: Federal Judge halts Kansas governor's order limiting church gatherings to 10
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 14:50 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Jeśli nawet angielski jest pierwszym językiem świata (choć chyba osób
    > władających chińskim jest więcej),

    Od "zawsze" najwięcej osób władało hiszpańskim, choć chiński rzeczywiście
    może być już lepszy.

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2020-04-19 17:51:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-19 o 15:45, A. Filip pisze:

> [...]
    > religijne są mniej ważne/konieczne wiec można bardziej ograniczać.
    >
    > Na krótką metę liczy się czy to tymczasowe postanowienie się utrzyma
    > w okręgu apelacyjnym i w SCOTUS. IMHO raczej się utrzyma ale różnica
    > szans nie jest bardzo duża. Na długą metę nim zapadnie ostateczne
    > prawomocne rozstrzygnięcie to już może+ być po sprawie (szczycie epidemii).
    > Na tą epidemie liczy się czy to postawienie "tymczasowe" się utrzyma.
    > Precedens na przyszłość będzie znaczący jaki ostateczny wyrok nie
    > zapadnie o ile sprawa/proces nie zdechnie przed wyrokiem.

    Czyli chodziło wyłącznie o podbudowanie poczucia własnej wartości
    poprzez wysłanie wypierdu na grupę.
    Idź do psychologa, on ci pomoże.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2020-04-19 18:10:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.04.2020 o 15:45, A. Filip pisze:

> [...]
    > różne od ograniczeń "na inne zgromadzenia". Nie przyjął że zgromadzenia
    > religijne są mniej ważne/konieczne wiec można bardziej ograniczać.

    Bo problemem jest grupowanie ludzi samo w sobie, a nie cel, w jakim się
    tego dokonuje.

    --
    Robert Tomasik