  • 1. Data: 2008-12-12 18:36:01
    Temat: UPADEK SĘDZIEGO - czytanka wieczorna
    Od: marcin <m...@g...com>

    UPADEK SĘDZIEGO:
    http://antydziad.salon24.pl/106280,index.html

    W skrócie zarzuty:
    1. Sędzia-Gówniarz
    2. Ręka rękę myje
    3. Cwaniactwo
    4. Nominacja ("Niezwykle rzadko w Polsce kariery zawodowe robią
    sędziowie najlepsi.")

    Żeby Trollson nie dostał biegunki słownej to wypada wspomnieć, że
    artykuł napisał "prawnik nie wierzący w sprawiedliwość w dzisiejszej
    Polsce", niech sobie trolluje u niego w komentarzach.

    M.

  • 2. Data: 2008-12-12 20:06:13
    Temat: Re: UPADEK SĘDZIEGO - czytanka wieczorna
    Od: marcin <m...@g...com>

    Cz.1 ogólnie o wymiarze hipokryzji, równie dobra:
    http://antydziad.salon24.pl/106144,index.html

    "Sędzia w Polsce jest Jedynym Arbitrem procesu i Jedynym Panem sytuacji
    stron - o do końca niejasnych powiązaniach, nierozpoznanych
    przekonaniach, nieznanych kompetencjach i intencjach oraz z poczuciem
    absolutnej bezkarności."

    "Jak już wspomniałem, system Polski raczej daje gwarancję zawisłości
    sędziego i niesprawiedliwości jego orzeczeń"

    O protoplastach naszego wymiaru niesprawiedliwości:
    Trailer "Golgoty Wrocławskiej"
    http://www.youtube.com/watch?v=nN_A0RsDglA

    Mord sądowy na rotmistrzu Pileckim
    http://www.youtube.com/watch?v=xqh0qU29QW4

    M.

  • 3. Data: 2008-12-13 01:30:42
    Od: WW3 <w...@O...net>

    marcin wrote:
> [...]
    > artykuł napisał "prawnik nie wierzący w sprawiedliwość w dzisiejszej
    > Polsce", niech sobie trolluje u niego w komentarzach.

    smutna prawda, panstwo polskie !