  • 21. Data: 2008-04-19 06:03:30
    Temat: Re: Tymczasowy zakaz parkowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0804190052190.3112@athlon64...

    > Wprowadzenie tego przepisu będzie dotyczyło wszystkich, którzy *później*
    > tam zaparkują. Gdzie widzisz "blokowanie postawienia znaku"? Postawił
    > samochód w miejscu, w którym ma stać znak (obok drogi)? :)

    No to idziemy dalej. Stoi samochód w miejscu gdzie ma przebiegać maraton
    uliczny (taki jak w Poznaniu, gdzie biegną przez okolice Starego Rynku).
    Ustawiają znaki i w noc poprzedzającą maraton usuwają wszystkie auta na
    koszt właściciela. Nieprawnie??
    Od lat tak się robi i jak na razie nic nie zapowiada zmian procedury.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2008-04-19 07:33:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

> [...]
    > koszt właściciela. Nieprawnie??
    > Od lat tak się robi i jak na razie nic nie zapowiada zmian procedury.

    Od lat niektórzy ludzie zabijają innych ludzi i nic nie zapowiada
    zmiany tej sytuacji. Czy to przesądza o legalnosci procederu?

    Widocznie w Poznaniu nie rafił się jeszcze chętny na przepychankę
    z urzędnikami, jak się trafi to się zobaczy jaki będzie wynik.

  • 23. Data: 2008-04-19 07:51:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Apr 2008, Nostradamus wrote:

    > Od lat tak się robi i jak na razie nic nie zapowiada zmian procedury.

    Ale to jest tylko dowód, że nikt nie próbował walczyć :)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2008-04-19 08:50:39
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 19 Kwi, 09:33, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > Widocznie w Poznaniu nie rafił się jeszcze chętny na przepychankę
    > z urzędnikami, jak się trafi to się zobaczy jaki będzie wynik.

    Siostra napisała odwołanie, zobaczymy co jej odpowiedzą.

  • 25. Data: 2008-04-19 13:17:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Siostra napisała odwołanie, zobaczymy co jej odpowiedzą.

    Odwołanie od czego?

  • 26. Data: 2008-04-19 14:09:54
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Odwołanie od czego?

    Może od nakazu zapłaty za odholowanie i parkowanie?

    Pozdrawiam Przemek

  • 27. Data: 2008-04-19 17:55:24
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 19 Kwi, 15:17, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <l...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:6b20b8da-437c-4696-9943-ef38d4a8656c@
    e67g2000hsa.googlegroups.com...

    > Odwołanie od czego?

    Odwolanie od bezprawnie pobranej oplaty czy jakos tak

  • 28. Data: 2008-04-19 18:17:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Odwolanie od bezprawnie pobranej oplaty czy jakos tak

    No to moim zdaniem nie był dobry pomysł. Opłata jest pobrana zgodnie z
    ustawą. Rzecz nie w bezprawności opłaty, tylko w bezprawności zastosowanej
    procedury.

  • 29. Data: 2008-04-19 19:13:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:fuc7a6$bpn$1@news.onet.pl...

    > Widocznie w Poznaniu nie rafił się jeszcze chętny na przepychankę
    > z urzędnikami,

    Skąd wiesz? Może wielu już trafiło na drzewo?

  • 30. Data: 2008-04-19 19:17:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Skąd wiesz? Może wielu już trafiło na drzewo?

    Mało prawdopodobne.