  • 11. Data: 2008-04-18 20:46:59
    Temat: Re: Tymczasowy zakaz parkowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fub09d$2m5l$1@opal.icpnet.pl...

    > Spójrz na problem z innej strony. Czy parkując auto przez powiedzmy
    > miesiąc mogę zablokować postawienie zakazu zatrzymywania?

    Nie, ale nie popełniasz wykroczenia.

  • 12. Data: 2008-04-18 21:04:55
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Nie, ale nie popełniasz wykroczenia.

    I chyba instytucja chcąca postawić znak powinna dotrzeć do właściciela
    pojazdu. Poinformować o zaistniałej sytuacji i poprosić o pzrestawienie
    pojazdu. A nie wywozić go bez słowa i żądać opłaty...

    Pozdrawiam Przemek

  • 13. Data: 2008-04-18 21:10:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fub2e6$82i$1@news.onet.pl...

    > I chyba instytucja chcąca postawić znak powinna dotrzeć do właściciela
    > pojazdu. Poinformować o zaistniałej sytuacji i poprosić o przestawienie
    > pojazdu. A nie wywozić go bez słowa i żądać opłaty...

    Instytucja zasadniczo nie. BOR ma prawo usuwać pojazdy, które im
    przeszkadzają, ale nie na koszt właściciela. BOR to zlecił zapewne Policji,
    a tam nikt nie pomyślał, ze trzeba to zrobić w oparciu o ustawę o BOR, a
    PoRD.

  • 14. Data: 2008-04-18 21:18:57
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > zlecił zapewne
    > Policji, a tam nikt nie pomyślał

    Z przykrością stwierdzę, że bardzo trafnie to ująłeś.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 15. Data: 2008-04-18 21:21:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fub384$pv0$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Z przykrością stwierdzę, że bardzo trafnie to ująłeś.

    Nie ma ludzi nieomylnych.

  • 16. Data: 2008-04-18 21:29:04
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Nie ma ludzi nieomylnych.

    Co bynajmniej nie oznacza przyzwolenia na brak kompetencji czy
    elementarnej myśli.

    Każdy średnio inteligentny powinien wpaść na pomysł, że coś jest nie tak
    w odholowaniu na koszt właściciela. A stąd już jeden krok do właściwego
    pytania CZY i JAK to można zrobić.

  • 17. Data: 2008-04-18 22:54:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Apr 2008, Nostradamus wrote:

    > Spójrz na problem z innej strony. Czy parkując auto przez powiedzmy miesiąc
    > mogę zablokować postawienie zakazu zatrzymywania?

    Wprowadzenie tego przepisu będzie dotyczyło wszystkich, którzy *później*
    tam zaparkują. Gdzie widzisz "blokowanie postawienia znaku"? Postawił
    samochód w miejscu, w którym ma stać znak (obok drogi)? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2008-04-18 23:58:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > Każdy średnio inteligentny powinien wpaść na pomysł, że coś jest nie tak
    > w odholowaniu na koszt właściciela. A stąd już jeden krok do właściwego
    > pytania CZY i JAK to można zrobić.

    Wiesz, może borowiki nie poinformowały, że znak ustawiony po
    zaparkowaniu albo jakiś inny przypadek braku komunikacji między urzędami...

  • 19. Data: 2008-04-19 04:56:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d6pnd5-pi5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, może borowiki nie poinformowały, że znak ustawiony po zaparkowaniu
    > albo jakiś inny przypadek braku komunikacji między urzędami...

    Dokładnie tak. Poza tym Policja nie ma w swoich uprawnieniach usuwania
    pojazdów w trybie art. 13 Ustawy o BOR. W praktyce bardzo często OR się
    wysługuje Policją, ale czasem właśnie dochodzi do tego typu zagwozdek.

  • 20. Data: 2008-04-19 05:44:32
    Od: "veri veri" <z...@v...net>

    > Niestety tak jak na razie jest, że wielu dziennikarzy dla poprawy sytuacji
    > w kraju bardziej się przysłużyło niż niejeden minister.

    Niestety tak na razie jest, ze takich wielu jak nas dwuch, to nie ma ani
    jednego.

    veri