  • 151. Data: 2021-10-12 15:58:36
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 14:48, J.F pisze:

    > A ty co bys zrobil, gdybys byl dyrektorem szkoly?

    Zgadnij.

    > Bo mnie sie widzi, ze przecietny dyrektor to zrobi
    > a) dokladnie to samo co powyzej

    Tyle razy temat wałkowany, a ty dalej bredzisz w kółko to samo.

    Podaj przykład dyrektora szkoły, który w reakcji na zgłoszenie pedofilii
    przeniósł nauczyciela do innej szkoły na drugi koniec Polski, albo od
    razu na inny kontynent.

    > b) nic - mowi "prosze powiadomic prokurature", czy ewentualnie sama
    > powiadamia, jesli ma jakis konkret - tzn np anonimowe powiadomienie
    > na pismie ... a dalej powie "ja nic nie widzialem, nic nie slyszalem,
    > kazali przekazywac organom, to przekazuje" ...

    Zgłoszenie sprawy prokuraturze, to faktycznie nic.

    Na pewno daje też papiery do podpisania, że zgłaszający zachowa
    milczenie pod groźbą ekskomuniki ze szkoły i pójścia do piekła, a tak w
    ogóle to niech zgłaszający wypierdala, bo dotyk konsekrowanych rąk
    nauczyciela, to zaszczyt dla ucznia, więc niech nie zawraca głowy głupotami.

    Masz jeszcze jakieś wątpliwości?
    Śmiało pytaj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 152. Data: 2021-10-12 16:00:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale można porównać wskazania tego zegarka z innymi. Dawniej zegar na
    > wieży taką rolę pełnił. I jak po jakimś czasie zauważysz, że przeważnie
    > pokazuje taką samą, to już nie musisz wiedzieć jak działa, wystarczy, że
    > będziesz wiedział, że pokazuje godzinę.

    No. To zupełnie tak samo jak z raportami kościelnej pedofilii z różnych
    wież. Tfu... z różnych państw.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 153. Data: 2021-10-12 16:15:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 15:56:55 +0200, Olin wrote:

    > Gratuluję.
    > Teraz zegarki nie mają kółek,

    Maja maja, a na tych bez kółek to sie akurat tez troche znam.

    > a w dodatku trend jest taki, że informacje o
    > godzinie czerpią z radia albo satelitów, a wiadomo, kto na tym trzyma łapę.

    > Inni też są w spisku.

    No widzisz - zmieniaja czas o godzine, a Ty nie widzisz wiekszej
    roznicy. Jakby tak zmienili na kilku glownych zegarach i nie
    powiedzieli ... pewnie bys zauwazyl, a w dobie internetu nawet sie
    wiedza podzielil i cos by ludzie zaczeli podejrzewac.

    Ale jakby tak przyspieszyli o minute dziennie ... zorientowalbys sie?
    Nie, tylko swoj zegarek przestawil.

    Jest tez jeszcze troche zegarkow opartych o czestotliwosc sieci
    zasilajacej. Te 50Hz w Europie jest dosc dobrze stabilizowane, i
    odchylki sa niewielkie.
    Ale pare lat temu nastapila wpadka i przestawily sie o pare minut.
    A potem dlugo nie mogly wrocic.

    Wiec jakiego spisku trzeba, zeby Ci ukrasc godzine, czy dwie ?
    Nieduzego :-)

    J.

  • 154. Data: 2021-10-12 16:22:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 15:53:50 +0200, Olin wrote:
    > No to jak zweryfikowałeś lądowanie na Księżycu?

    Przede wszystkim - Rosjanie nie protestowali, jak Amerykanie
    wylądowali.
    A wczesniej Amerykanie nie dementowali, jak rosyjskie statki lądowały,
    np Łunochody.

    Ale tak po prawdzie, jakby sie dogadali ... mogliby w blad wprowadzic.

    Zawiezli na Ksiezycu retroreflektor odbijajacy swiatlo laserowe, i
    mierza odleglosc stale ... ale ja takiego lasera nie mam,
    to tez wierze komus, ze on mierzy, a moze on w spisku?

    No i telewizje satelitarna odbieram, to czemu mialbym nie wierzyc,
    ze do Ksiezyca nie dolecieli ...

    J.

  • 155. Data: 2021-10-12 16:22:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiem, kto to analizował.

    Nie wiesz, kto analizował, ale wiesz, że wyniki są złe... genialne.

    > Ja sądzę, że po prostu potrzebne były
    > określone wyniki.

    Czyli oni te analizy robili dla picu, akta sądowe przeglądali z nudów,
    bo wyniki były już określone w trakcie składania zapotrzebowania?

    Ja sądzę, że tego nie da się wyleczyć. Ale powinieneś mieć nadzieję, że
    samo ustąpi.

    > Prawda nie ma tu większego znaczenia.

    Dla obrońców kościelnej pedofilii na pewno. A nawet wręcz przeciwnie.

    Ciekawi mnie kto by musiał się pod tymi wynikami podpisać, żebyś uznał
    je za wiarygodne? Redaktor Teleexpressu byłby wystarczający?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 156. Data: 2021-10-12 16:31:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wszędzie są idioci. A jak jakiś "poważny" badacz zaczyna się powoływać
    > na anonimowe ankiety, albo "tajne" przecieki, to z zasady można
    > zakładać, że z braku racjonalnych dowodów "ssa z palca".

    Ale rozumiesz, że ten raport nie powstał tylko na podstawie ankiet?

    Nie wiesz kto raport sporządził, nie wiesz na jakiej podstawie ten
    raport powstał, nie wiesz jak i kto te dane analizował... ale wiesz, że
    wyniki były pod zamówienie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 157. Data: 2021-10-12 16:35:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > On ma zawsze odmienne ode mnie zdanie. To jest główny wyznacznik. Sens i
    > logika są na drugim planie.

    U mnie sens i logika są na pierwszym planie. To jest główny wyznacznik.
    I właśnie dlatego zawsze mam odmienne zdanie od twojego.
    Już ci kilka razy tłumaczyłem jak to działa. Tego też nie dałeś rady
    zapamiętać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 158. Data: 2021-10-12 16:37:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 16:22:35 +0200, Kviat wrote:

    > Nie wiesz, kto analizował, ale wiesz, że wyniki są złe... genialne.

    Teza raczej byla taka, ze nie wiemy, na ile one sa dobre.

    > Czyli oni te analizy robili dla picu, akta sądowe przeglądali z nudów,
    > bo wyniki były już określone w trakcie składania zapotrzebowania?

    Jak juz byly akta sadowe, to po co je przegladac ponownie?
    Nie wystarczy tylko spisac ile bylo wyrokow skazujacych?

    I co - 3 tysiace francuskich ksiezy skazano 200 tys razy?

    Wiec oni jakies dalsze dane z tych akt wyciagali, daleko dalsze ...

    > Ja sądzę, że tego nie da się wyleczyć. Ale powinieneś mieć nadzieję, że
    > samo ustąpi.

    Popatrz w lustro i zastanow sie jak twoje ugruntowane poglady wplywaja
    na ocene rzetelnosci tego raportu :-)

    Choc z drugiej strony ... jak sie te ~3% w roznych krajach
    potwierdzaja ... to czemu nie.

    Tylko moment - bo moze "badacz" tez wie, ze jak mu wyjdzie ok 3%,
    to go nikt dalej sprawdzal dokladnie nie bedzie :-)

    > Dla obrońców kościelnej pedofilii na pewno. A nawet wręcz przeciwnie.
    >
    > Ciekawi mnie kto by musiał się pod tymi wynikami podpisać, żebyś uznał
    > je za wiarygodne? Redaktor Teleexpressu byłby wystarczający?

    No wiesz, jak ty mowisz "wszyscy ksieza", a Episkopat by dementowal,
    ze nie wszycy, a tylko 3%, to bylbym sklonny uwierzyc,
    ze nie mniej niz 3% :-)

    Nasz episkopat chyba na razie ciagle woli nic nie mowic.

    No ale ludzi w kosciolach widuje calkiem sporo, co jak dla mnie
    dowodzi, ze ksiedza sa zadowoleni.
    Na ile byliby w stanie uwierzyc jednej osobie, co mowi, ze ksiadz w
    parafii ja molestowal - to juz nie wiem, mozliwe, ze nie.
    Ale widac nikogo bliskiego, komu juz latwiej uwierzyc, to nie
    spotkalo.

    J.

  • 159. Data: 2021-10-12 16:46:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 15:44, J.F pisze:

    > Nie wiem, tez nie czytalem raportu.

    To skąd wiesz, że czegoś nie uwzględnili?

    > Wiem za to, jak latwo sie pomylic w statystyce, i jak latwo mozna
    > zmanipulowac wyniki.

    Nie czytałeś raportu, to skąd wiesz, że się pomylili i że zmanipulowali
    wyniki?

    > No jakze smiesz watpic, minister mialby zatrudnic jakis ignorantow
    > zamiast fachowcow ?

    Możesz to sprawdzić samodzielnie.

    > P.S. Jakbym nie czytal wczeniejszego raportu, jakbym nie wiedzial
    > jakie podkomisja ma zadanie, to pewnie bym uwierzyl w raport
    > Maciarewicza. Dobitnie/sugestywnie napisany.

    Parówki i puszki po napojach były bardzo sugestywne.
    Faktycznie, też by mnie przekonały, gdyby nie było wcześniejszego raportu.

    > Ale ... przeciez w Smolensku nie bylem, wraku nie widzialem,
    > to moze ci pierwsi klamali ? :-)

    Parówki i puszki po napojach widziałeś nie raz (widziałeś?), ale w
    raport Macierewicza byś uwierzył.
    Interesujące. Napiszesz o tym coś więcej?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 160. Data: 2021-10-12 16:48:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 15:58:36 +0200, Kviat wrote:

    > Zgadnij.

    A co bede zgadywal.

> [...]
    >
    > Podaj przykład dyrektora szkoły, który w reakcji na zgłoszenie pedofilii
    > przeniósł nauczyciela do innej szkoły na drugi koniec Polski, albo od

    Takich mozliwosci to dyrektor nie ma.
    Ale moze wziac kolege na rozmowe "wiesz Zdzichu, mam tu taki donos ...
    pomysl, czy sie nie chcesz zwolnic i przeniesc do innej szkoly.
    Znam kuratora i paru innych dyrektorow".

    > Zgłoszenie sprawy prokuraturze, to faktycznie nic.

    Jak nie ma konkretow, to jakby nic.
    Bo co prokuratura zrobi?
    "Przyjrzy sie" nauczycielowi, czy na przesluchanie wezwie i spyta czy
    to prawda?

    troche inna sprawa, jak sa znani zglaszajacy.

> [...]
    > ogóle to niech zgłaszający wypierdala, bo dotyk konsekrowanych rąk
    > nauczyciela, to zaszczyt dla ucznia, więc niech nie zawraca głowy głupotami.

    A co - tak biskup kogos potraktowal?

    Bo prokurator to zacznie od "musze pana/pania uprzedzic o
    odpowiedzialnosci karnej za skladanie falszywych zeznan, tudziez za
    oczernianie niewinnych osob". I rodzicom dziecka to powie.
    Potem cos bedzie o zakazie ujawniania materialow ze sledztwa :-)

    No ale przejdzmy do meritum ... dlaczego rodzic poszedl do dyrektora i
    informuje go "w zaufaniu"?

    J.