  • 131. Data: 2021-10-12 14:40:52
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 14:07:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Bo zle patrzysz. Rzad podaje liczby "od poczatku szczepien",
    > i tam udzial zaszczepionych wsrod chorych jest np 1% - hurra.
    >
    > A jak spojrzec od 1 pazdziernika, to wychodzi ponad 20%.

    We wrześniu było jakoś lepiej, a misiewicz zdrowia mówił o udziale
    zaszczepionych w NOWYCH zakażeniach:

    "Udział osób zaszczepionych w nowych zakażeniach wynosi 0,9 proc., czyli
    99,1 proc. nowych zakażeń to są ludzie niezaszczepieni"

    https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/koronawiru
    s/koronawirus-aktualnosci/280029,99-zakazonych-to-os
    oby-niezaszczepione

    Nowsze dane pojawią się wcześniej czy później na tłiterze albo w
    warzywniaku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 132. Data: 2021-10-12 14:41:04
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Władze kościelne też są poniekąd zakładnikami. Jak przeniosą księdza by
    > z potencjalną ofiarą nie miał kontaktu,

    ...na inną parafię, albo na mniej cywilizowany kontynent w celu
    ułatwienia mu kontaktu z innymi potencjalnymi ofiarami

    > to ukrywają pedofilię. Jak nie
    > przeniosą, to nie reagują na "sygnały o nieprawidłowościach". Będą
    > próbowały rozmawiać z ofiarą, to "wpływają na zeznania". nie będą
    > rozmawiać, "nic nie robią". Ja tu nawet nie widzę dobrej strategii dla
    > nich.

    Ale normalni ludzie widzą, bo to nic skomplikowanego.
    Zgadnij co robi władza szkoły, gdy ma doniesienie o jakimś nauczycielu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 133. Data: 2021-10-12 14:42:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 14:23:25 +0200, Kviat wrote:

    > Bo te wyniki analizowali debile, którzy nie bardzo ogarniają sytuację i
    > nie wiedzą z czym mają do czynienia. A o tym jak działa internet, to
    > wiedzą tylko z plotek u cioci na imieninach.
    > W przeciwieństwie do JFa i milicjanta z usenetu.
    > Mogli najpierw zadać pytanie na grupie, to by się od nich dowiedzieli
    > jak się otrzymuje wiarygodne wyniki. Nie zapytali, więc na pewno zrobili
    > to źle i mają złe wyniki.

    No ale nie wiesz jak oni to robili, nie wiesz jakie mieli zadanie, tzn
    za co mieli placone, nie wiesz co potrafia, nie czytales raportu,
    czyli nic nie wiesz.
    Za to masz glebokie przekonanie, ze to wysokiej klasy fachowcy, ktorzy
    na pewno wszystko uwzglednili.

    Wysokiej klasy fachowcy zasiadaja np w komisji Macierewicza :-P

    J.

  • 134. Data: 2021-10-12 14:48:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 14:41:04 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    >
    > Ale normalni ludzie widzą, bo to nic skomplikowanego.
    > Zgadnij co robi władza szkoły, gdy ma doniesienie o jakimś nauczycielu.

    A ty co bys zrobil, gdybys byl dyrektorem szkoly?

    Bo mnie sie widzi, ze przecietny dyrektor to zrobi
    a) dokladnie to samo co powyzej

    b) nic - mowi "prosze powiadomic prokurature", czy ewentualnie sama
    powiadamia, jesli ma jakis konkret - tzn np anonimowe powiadomienie
    na pismie ... a dalej powie "ja nic nie widzialem, nic nie slyszalem,
    kazali przekazywac organom, to przekazuje" ...

    J.

  • 135. Data: 2021-10-12 14:50:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 14:42:10 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale nie wiesz jak oni to robili, nie wiesz jakie mieli zadanie, tzn
    > za co mieli placone, nie wiesz co potrafia, nie czytales raportu,
    > czyli nic nie wiesz.

    Tak właśnie jest w zasadzie ze wszystkim.
    Przykładowo, nie wiem, jak działa zegarek, z czego go robili i tak dalej,
    zatem zupełnie nie można wierzyć w pokazywaną przez niego godzinę.

  • 136. Data: 2021-10-12 14:57:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.10.2021 o 14:42, J.F pisze:

    > No ale nie wiesz jak oni to robili, nie wiesz jakie mieli zadanie, tzn
    > za co mieli placone, nie wiesz co potrafia, nie czytales raportu,
    > czyli nic nie wiesz.

    Ludzie byli na Księżycu. Przypuszczam, że dostali zadanie wylądować na
    Księżycu i za to im zapłacili. Nie wiem co potrafią, nie czytałem
    raportu i nie wiem jak to zrobili, ale im bardziej ufam niż bredzeniu
    foliarzy o filmowaniu tego w magazynie gdzieś na pustyni.

    > Za to masz glebokie przekonanie, ze to wysokiej klasy fachowcy, ktorzy
    > na pewno wszystko uwzglednili.

    Uświadom mnie czego nie uwzględnili. I jak bardzo zmienia to wyniki.

    > Wysokiej klasy fachowcy zasiadaja np w komisji Macierewicza :-P

    Nie, nie zasiadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 137. Data: 2021-10-12 15:08:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 14:23, Kviat pisze:

    > Bo te wyniki analizowali debile, którzy nie bardzo ogarniają sytuację i
    > nie wiedzą z czym mają do czynienia.

    Nie wiem, kto to analizował. Ja sądzę, że po prostu potrzebne były
    określone wyniki. Prawda nie ma tu większego znaczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 138. Data: 2021-10-12 15:09:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 14:42, J.F pisze:
    > Za to masz glebokie przekonanie, ze to wysokiej klasy fachowcy, ktorzy
    > na pewno wszystko uwzglednili.

    On ma zawsze odmienne ode mnie zdanie. To jest główny wyznacznik. Sens i
    logika są na drugim planie.

    --
    Robert Tomasik

  • 139. Data: 2021-10-12 15:10:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 14:50, Olin pisze:
    > Tak właśnie jest w zasadzie ze wszystkim.
    > Przykładowo, nie wiem, jak działa zegarek, z czego go robili i tak dalej,
    > zatem zupełnie nie można wierzyć w pokazywaną przez niego godzinę.

    Ale można porównać wskazania tego zegarka z innymi. Dawniej zegar na
    wieży taką rolę pełnił. I jak po jakimś czasie zauważysz, że przeważnie
    pokazuje taką samą, to już nie musisz wiedzieć jak działa, wystarczy, że
    będziesz wiedział, że pokazuje godzinę.

    --
    Robert Tomasik

  • 140. Data: 2021-10-12 15:17:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 15:08:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja sądzę, że po prostu potrzebne były
    > określone wyniki. Prawda nie ma tu większego znaczenia.

    Nie uwierzysz, ale nie wszędzie jest jak na komendzie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl