  • 121. Data: 2021-10-12 11:33:57
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 11:05, J.F pisze:
    > Nawet nie wiadomo, czy zdarzen, bo jesli to anonimowa ankieta przez
    > internet byla ...

    No to kilku oszołomów mogło siedzieć i wypełniać. Dla pewności
    zmieniając adresy IP VPN-ami, albo TOR-em, choć wątpię, by to ktokolwiek
    w ten sposób analizował.

    Przy takich ankietach podstawowym problemem jest to, że uczestniczą w
    nich tylko zainteresowani. Tobie, czy mnie nie przyjdzie nawet do głowy,
    żeby się w to bawić. Stąd trzeba bardzo ostrożnie podchodzić do wyniku.

    --
    Robert Tomasik

  • 122. Data: 2021-10-12 11:36:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 11:03, J.F pisze:
    > Z drugiej strony - gdyby cos zle robili, to trudno sie spodziewac,
    > aby nie klamali w swojej obronie.

    To też. Dodatkowo jeszcze dochodzi ten aspekt, że nawet ci spośród
    hierarchów, którzy są niewinni mogą w interesie Kościoła jako
    organizacji próbować mieszać. Czy to uważając, że to pomówienia, czy to
    uważając, że to nie są pomówienia, ale przecież dotyczą osoby duchownej,
    a nie Kościoła.

    --
    Robert Tomasik

  • 123. Data: 2021-10-12 13:53:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 16:32:18 +0200, J.F napisał(a):

    > i omijasz starannie, ze teraz przybywa 168 zmarlych sumarycznie
    > tygodniowo, w tym 40 wsrod zaszczepionych.

    A to jednorazowa fluktuacja, czy trend?

    > i jakby tak sie utrzymalo przez np 100 tygodni,
    > to do "39782 zgony od poczatku szczepien, 759 wsrod w pelni
    > zaszczepionych" doszloby jesze 16800 i 4000, dajac
    > ok 56 tys zmarlych ogolem, i 4759 wsrod zaszczepionych.
    >
    > A to juz nie bedzie okolo jednego procenta, tylko blizej 10%.

    Czyli dalej grubo poniżej 50%, a tylu jest mniej więcej zaszczepionych.
    Jeżeli to ma być dowód (w przyszłości), że szczepionki na kowida nie
    działają, to ja wymiękam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 124. Data: 2021-10-12 13:58:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 11 Oct 2021 14:19:33 GMT, jureq napisał(a):

    > Ciekawe jak to sie układało w poszczególnych latach, Nie byłbym ździwiony
    > gdyby we Francji gwałtowny wzrost nastąpił tak po roku 1965. Bo to
    > właśnie wtedy zwyciężyło tam przekonanie, że w dziedzinie seksu wolno
    > wszystko. Więc wielu księży i katolików świeckich mogło w to też uwierzyć.

    Jest ganz całkiem odwrotnie:

    <<56 proc. nadużyć miało miejsce w latach 1950-1969. Liczba nadużyć
    ,,wyraźnie zmalała" w latach 70. i 80., a od lat 90. ,,utrzymuje się na
    stałym poziomie". Jak przyznał Sauvé, spadek ten odpowiada spadkowi liczby
    księży i zakonników oraz spadkowi udziału wiernych w życiu Kościoła>>

    https://oko.press/kosciol-francja-raport-pedofilia-w
    -kosciele/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 125. Data: 2021-10-12 14:00:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 16:21:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Prasa podobno kłamie. Służba zdrowia i
    > Minister też. Szklana kula zaparował.

    Jedyna nadzieja w Teleekspresie i kolegach z komendy, którzy nigdy nie
    kłamią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 126. Data: 2021-10-12 14:07:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 13:53:25 +0200, Olin wrote:

    > A to jednorazowa fluktuacja, czy trend?

    Tydzien, wiec juz nie taka fluktuacja.
    A gdzies slyszalem, ze i miesiac.

    Tylko trudno wyciagnac dane z tweetera, a to jest przeciez teraz
    obowiazujace narzedzie komunikacji.

    > Czyli dalej grubo poniżej 50%, a tylu jest mniej więcej zaszczepionych.
    > Jeżeli to ma być dowód (w przyszłości), że szczepionki na kowida nie
    > działają, to ja wymiękam.

    Bo zle patrzysz. Rzad podaje liczby "od poczatku szczepien",
    i tam udzial zaszczepionych wsrod chorych jest np 1% - hurra.

    A jak spojrzec od 1 pazdziernika, to wychodzi ponad 20%.

    A akurat mamy ten fajny moment, ze z grubsza liczac polowa obywateli
    jest zaszczepiona - czyli mamy dwie rowne grupy.

    Cos slabo te szczepionki dzialaja.

    J.

  • 127. Data: 2021-10-12 14:21:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 13:58:49 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > stałym poziomie". Jak przyznał Sauvé, spadek ten odpowiada spadkowi liczby
    > księży i zakonników oraz spadkowi udziału wiernych w życiu Kościoła>>

    Ale mozliwe tez ... ze, to co do 1969 bylo "naduzyciem", pozniej nie
    bylo niczym zlym..

    > https://oko.press/kosciol-francja-raport-pedofilia-w
    -kosciele/

    "
    -80 proc. ofiar to dorastający chłopcy w wieku od 10 do 13 lat;

    -w latach 1950-2020 trzy tysiące kapłanów i zakonników (to ,,minimalne
    szacunki") wykorzystało seksualnie 216 tysięcy małoletnich.

    -Według raportu, w tym okresie we Francji działało 115 tys.
    duchownych, a to oznacza, że aż 3 proc. z nich dopuściło się
    molestowania seksualnego dzieci.

[...]

    -paradoksalnie, o wiele mniej przypadków nadużyć odnotowano w
    tradycyjnie katolickich regionach Francji, gdzie większa jest liczba
    praktykujących.
    "

    Wychodzi mi 70 ofiar na pedofilskiego ksiedza ... przez 70 lat ... co
    roku jedna? Tak to jakos moze wygladac - dziecko na rok moze starczyc.

    Paradoks ... ksieza tam lepsi, czy wierni lepsi i na ksiedza nie
    skarzą?

    "W komisji zasiadały 22 osoby -- prawnicy, lekarze, historycy,
    socjolodzy i teolodzy. Zespół miał dostęp do dokumentów sądowych,
    policyjnych i kościelnych.

    CIASE została powołana w 2018 roku, rok później uruchomiła platformę
    telefoniczną, za pomocą której można było zgłaszać przypadki
    molestowania. Jak mówił podczas konferencji prasowej Sauvé, ustalono
    tożsamość ok. 2,7 tys. ofiar. Ostateczną liczbę poszkodowanych
    stwierdzono na podstawie badań i ankiet przeprowadzonych przez
    francuski Instytut Badania Opinii i Marketingu"

    Ale jak ustalono tych 3 tys ksiezy? Tez statystycznie?

    97% dobrych ksiezy - nie mozna tak powiedziec? :-)

    J.

    P.S.
    https://oko.press/1670-ksiezy-molestowalo-3677-dziec
    i-wyciekl-raport-niemieckiego-episkopatu/
    "Co najmniej 4,4 proc. katolickich duchownych w Niemczech
    wykorzystywało seksualnie małoletnich - wynika z raportu zamówionego
    przez niemiecki Episkopat, którego streszczenie wyciekło do mediów."

  • 128. Data: 2021-10-12 14:23:25
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > nich tylko zainteresowani. Tobie, czy mnie nie przyjdzie nawet do głowy,
    > żeby się w to bawić. Stąd trzeba bardzo ostrożnie podchodzić do wyniku.

    Bo te wyniki analizowali debile, którzy nie bardzo ogarniają sytuację i
    nie wiedzą z czym mają do czynienia. A o tym jak działa internet, to
    wiedzą tylko z plotek u cioci na imieninach.
    W przeciwieństwie do JFa i milicjanta z usenetu.
    Mogli najpierw zadać pytanie na grupie, to by się od nich dowiedzieli
    jak się otrzymuje wiarygodne wyniki. Nie zapytali, więc na pewno zrobili
    to źle i mają złe wyniki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 129. Data: 2021-10-12 14:30:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 14:07:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Cos slabo te szczepionki dzialaja.

    Dlatego ludzie rozsądni pokładają ufność w Dzieciątku Jezus.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 130. Data: 2021-10-12 14:35:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > organizacji próbować mieszać. Czy to uważając, że to pomówienia, czy to
    > uważając, że to nie są pomówienia, ale przecież dotyczą osoby duchownej,

    Ale rozumiesz, że afera jest nie dlatego, że "mogą" to robić, tylko
    właśnie dlatego, że to robią?

    Pytanie retoryczne, nie musisz odpowiadać.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizmy_obronne

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr