  • 111. Data: 2021-10-12 01:22:57
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A teraz czuja sie skrzywdzeni ?

    Niekoniecznie ofiary miały to przeświadczenie. Choć czy ta rewolucja
    seksualna to była aż tak bardzo w Europie?

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2021-10-12 02:07:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-11 o 14:12, Olin pisze:

    > Czyli do 1 października 1.13% zaszczepionych się zaraziło, a do 1
    > października 1.38%. Najwyraźniej szczepionka działa, tyle że z czasem
    > liczba przeciwciał spada. Pewnie dlatego rozpoczęto szczepienia trzecią
    > dawką.
    >
    > W sumie wali mi, co robią foliarze, ale przez nich wirus się przenosi.
    > Gdyby zaszczepiono wszystkich, wirus nie miałby się na kim namnażać i byłby
    > spokój z epidemią, a tak będzie się ślimaczyć nie wiadomo jak długo.
    >
    > https://pbs.twimg.com/media/FBJ0ZLEXMAIJ611?format=j
    pg&name=medium

    Podobno szczepionka Pfizera działa tylko 2 miesiące, więc po co się
    szpikować bakteriami.

    --
    animka

  • 113. Data: 2021-10-12 10:16:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 23:18:36 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tyle, że w zasadzie nikt sie nie czepia tego, że ksiądz wziął dziecko na
    > kolana czy przytulił, a, że najwyraźniej nie na tym się takie czynności
    > kończyły.

    Teraz takie czasy, ze kto wie, czego sie czepiali.
    Fotografuje ktos dzieci na placu zabaw, a rodzice krzycza "pedofil!"

    I dzieciom tez sie zdarza tak krzyczec.

    J.

  • 114. Data: 2021-10-12 10:17:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 23:22:57 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Niekoniecznie ofiary miały to przeświadczenie. Choć czy ta rewolucja
    > seksualna to była aż tak bardzo w Europie?

    Troche byla.
    Nawet u nas sie troche zrewolucjonizowalo, a ksieza nie zauwazyli ...

    J.

  • 115. Data: 2021-10-12 10:46:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Niekoniecznie ofiary miały to przeświadczenie. Choć czy ta rewolucja
    > seksualna to była aż tak bardzo w Europie?

    Na temat przyczyn tego nasilenia zawiadomień już sporo napisano. Na
    pewno nie dopatrywał bym się tego w zmianie przeświadczenia ofiar. Takie
    coś, to może nastąpić, jak dziecko dochodzi do dorosłości i zawiadamia -
    10~15 lat. A tu mamy wysyp naprawdę archiwalnych zdarzeń.

    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2021-10-12 10:48:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tyle, że w zasadzie nikt sie nie czepia tego, że ksiądz wziął dziecko na
    > kolana czy przytulił, a, że najwyraźniej nie na tym się takie czynności
    > kończyły.

    Najgorsze to, że tak naprawdę teraz po latach, to trudno na czym się
    czynności kończyły. Podejrzewam, ze wszelkie "poważne" rzeczy nie były
    robione w grupach, tylko sam na sam. Mamy dowód z zeznań przeciwnych
    dwóch osób i żadnej możliwości zgromadzenia innego materiału dowodowego,
    czy nawet poszlakowego. Oraz kilku oszołomów, co wrzeszczą, ze księżą
    kłamią.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2021-10-12 11:01:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 10:16, J.F pisze:
    > I dzieciom tez sie zdarza tak krzyczec.

    Znam przypadki - i to więcej niż jeden - że skargi wnoszą osoby w ogóle
    nie mające nic wspólnego ze zdarzeniem i znające tylko jakiś wycinek
    zdarzenia bez powiązania z kontekstem. Dlatego też takie przypadki
    trzeba ostrożnie badać.

    Władze kościelne też są poniekąd zakładnikami. Jak przeniosą księdza by
    z potencjalną ofiarą nie miał kontaktu, to ukrywają pedofilię. Jak nie
    przeniosą, to nie reagują na "sygnały o nieprawidłowościach". Będą
    próbowały rozmawiać z ofiarą, to "wpływają na zeznania". nie będą
    rozmawiać, "nic nie robią". Ja tu nawet nie widzę dobrej strategii dla
    nich.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2021-10-12 11:03:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 10:48:44 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > dwóch osób i żadnej możliwości zgromadzenia innego materiału dowodowego,
    > czy nawet poszlakowego. Oraz kilku oszołomów, co wrzeszczą, ze księżą

    Z drugiej strony - gdyby cos zle robili, to trudno sie spodziewac,
    aby nie klamali w swojej obronie.

  • 119. Data: 2021-10-12 11:04:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 02:07, Animka pisze:
    pg&name=medium
    > Podobno szczepionka Pfizera działa tylko 2 miesiące, więc po co się
    > szpikować bakteriami.

    Jakby nawet tylko 2 miesiące działała, ale zaszczepiła się większość, to
    wirus by wygasł, bo on w ogóle chyba tydzień żyje i musi się gdzieś
    namnożyć. Ale zaznaczam, ze nie znam się i mam do tego podejście
    matematyczno-inżynierskie.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2021-10-12 11:05:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2021 10:46:17 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > coś, to może nastąpić, jak dziecko dochodzi do dorosłości i zawiadamia -
    > 10~15 lat. A tu mamy wysyp naprawdę archiwalnych zdarzeń.

    Nawet nie wiadomo, czy zdarzen, bo jesli to anonimowa ankieta przez
    internet byla ...

    J.