  • 21. Data: 2023-07-03 15:25:16
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > No i widzisz - Tusk był raczej w dobrych stosunkach, co nawet
    > chwaliłem, ale jak sie skonczyło?

    Rusek wychujał usańca w Libii, w zamian usaniec sypnął kasą na ruchawki w Kijowie w
    2013r.
    Następnie rusek się odgryzł i wszedł se do Donbasu i na Krym.
    Dalej usaniec się odgryzł zbrojąc UA od 2014.

    Czyli patrz wyżej niż na Tuska.

    > Telewizja to krytyczna? Sprywatyzować, zmniejszyc, rozbudować?

    Z perspektywy luda? Zmniejszyć do minimum 1, 2 kanały.
    Z perspektywy wadzy zwiększyć ile się da aby upchać u nich max. swojaków.
    Jak z sędziami. Za Dona PL stała na drugim miejscu w UE pod względem liczby sędziów ,
    po 8 latach "reform" pisoskich PL stoi już na pierwszym miejscu w UE. Mowa o
    proporcjach,
    a nie liczbach bezwzględnych.

  • 22. Data: 2023-07-03 16:46:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.07.2023 o 14:28, J.F pisze:

    > Przez swoją nienawisc do Rosjan PiS akurat dobrze trafił w czas.
    > Kolejny raz mu wyszło ... przypadek, czy po prostu prorok?

    Zasłona dymna. Dla gawiedzi pisowskiej nieskalanej samodzielną myślą.
    Po czynach ich poznacie.

    Co to za nienawiść pisu do Rosjan, skoro robią wszystko tak, żeby było
    jak w Rosji? I to dosłownie wszystko żeby fiutin był zadowolony.
    Przecież jak fiutin na to patrzy, to się cieszy. To gdzie ta nienawiść?
    Zadziwiający zbieg okoliczności?

    Tę metodę stosują od dawna, bo jest skuteczna.
    Gdy kradną, kłamią bezczelnie patrząc prosto w oczy, że nie kradną,
    pomimo oczywistych dowodów.
    Albo, że przecież wcześniej też kradli...
    Gdy niszczą praworządność, to samo.
    Że przecież bronią ludzi przez zgnilizną zachodniej cywilizacji z tymi
    wszystkimi homosapiensami i genderami. Jak w Rosji.
    Itd.
    Skala i poziom bezczelności (o bezkarności z litości nie wspominając)
    też już prawie jak w w Rosji.
    Część ludzi łyka taką retorykę bez popijania i pis to wie.

    I tak samo jest z tą ich deklaratywną nienawiścią - bezczelnie i prosto
    w oczy.

    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4738714/macierewicz-
    i-jego-tajemnice
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/219761
    4,1,tomasz-piatek-wygral-w-sadzie-najwyzszym-z-rosyj
    skim-lacznikiem.read

    "Jacek Kotas przegrał z Piątkiem obie sprawy - cywilną i karną, zarówno
    w pierwszej instancji, jak i w apelacji."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2023-07-03 16:51:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2023 o 12:37, J.F pisze:

    > Tak jakoś się wydaje, ale był rok 2014 ...
    > poza tym wyborca może nie znac historii, albo ją ignorować.

    Moim zdaniem to jest trochę bardziej złożone. Nie wierzę w to, że
    powiedzmy Rosja, czy USA napadają sobie na jakieś państwo v(powiedzmy
    Irak) bez porozumienia z innymi mocarstwami. nie wiem, klo tam jest
    teraz dopuszczany do takich rozmów, Nigdy nie dowiemy się, jak to się
    odbywa faktycznie. Bo przecież Prezydent USA nie dzwoni do Putina z
    informacją z gatunku: "Ty, stary, Afgańczycy mnie wkurzyli i jutro do
    nich wpadam samolotami".

    Sądzę, że na wcześniejsze akcje było przyzwolenie. Na tę z podmianą
    rządu w 2022 roku nie było. Putin zagrał "va banque" i mogło się udać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 24. Data: 2023-07-03 17:09:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 16:51:19 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem to jest trochę bardziej złożone. Nie wierzę w to, że
    > powiedzmy Rosja, czy USA napadają sobie na jakieś państwo v(powiedzmy
    > Irak) bez porozumienia z innymi mocarstwami.

    Nikaragua, Irak 2, Serbia.
    USA na tyle silne, ze spokojnie mogą napaść w pojedynkę,
    ale poparcie polityczne im sie przyda, dla pozorów.
    I moze dla przetestowania sojuszników.

    Putinowi tez sie wydawało, ze ma silną armie ... w 2014 sie nawet nie
    pomylil ...

> [...]
    > odbywa faktycznie. Bo przecież Prezydent USA nie dzwoni do Putina z
    > informacją z gatunku: "Ty, stary, Afgańczycy mnie wkurzyli i jutro do

    Kto ich tam wie.
    Takie rzeczy akurat mozna przekazac przez ambasadorów,
    w imie dobrych stosunków.
    Zeby nie byli zaskoczeni, zeby zdążyli ambasady ewakuowac itp.

    Tylko trzeba uważać, bo moze dostarczą wczesniej jakies Stingery czy
    co :-)

    > Sądzę, że na wcześniejsze akcje było przyzwolenie. Na tę z podmianą
    > rządu w 2022 roku nie było. Putin zagrał "va banque" i mogło się udać.

    A przeciez Amerykanie wczesniej wiedzieli i nawet Ukrainę ostrzegali.
    Tylko widac nie z oficjalnego powiadomienia, ale z wywiadu :-)

    J.

  • 25. Data: 2023-07-03 17:23:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 16:46:42 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > jak w Rosji? I to dosłownie wszystko żeby fiutin był zadowolony.
    > Przecież jak fiutin na to patrzy, to się cieszy. To gdzie ta nienawiść?

    Czy sie tak patrzy i cieszy to nie wiem.
    Bo owszem, ma byc jak w Rosji, ale po naszemu -
    katolicko-patriotycznie-narodowo.

    Putin mógł sie cieszyc z pewnego rozbicia wewnętrznego Polski,
    ale przeciez nie z gazociągu norweskiego, z arabskiej ropy,
    z dostaw broni na Ukrainę.

    > Tę metodę stosują od dawna, bo jest skuteczna.
    > Gdy kradną, kłamią bezczelnie patrząc prosto w oczy, że nie kradną,
    > pomimo oczywistych dowodów.
    > Albo, że przecież wcześniej też kradli...

    A nie kradli?

> [...]
    > Itd.
    > Skala i poziom bezczelności (o bezkarności z litości nie wspominając)

    Nie mowię nie ... ale wczesniej było lepiej?

    No owszem, te aferki z taśm od Sowy ... aferki :-)

    > I tak samo jest z tą ich deklaratywną nienawiścią - bezczelnie i prosto
    > w oczy.
    > https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4738714/macierewicz-
    i-jego-tajemnice

    A co - polecasz? Bo nie wiem - cos rzetelnego,
    czy tania sensacja, ale w drugą strone niż TVPiS :-)

> [...]
    >
    > "Jacek Kotas przegrał z Piątkiem obie sprawy - cywilną i karną, zarówno
    > w pierwszej instancji, jak i w apelacji."

    A uzasadnienie wyroku jest?
    Ciekawe, tajne.

    A obok pisałem - Owsiak też przegrał z Pielą, czy to czegos dowodzi?

    Doda też przegrała z RP o obrazę uczuc religijnych - i jak
    skomentujesz?

    J.

  • 26. Data: 2023-07-03 17:33:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 06:25:16 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Rusek wychujał usańca w Libii, w zamian usaniec sypnął kasą na ruchawki w Kijowie w
    2013r.

    Taa, a nie dopuszczasz, ze Ukraincom sie po prostu nie podobała ta
    prorosyjska, skorumpowana władza?

    > Następnie rusek się odgryzł i wszedł se do Donbasu i na Krym.
    > Dalej usaniec się odgryzł zbrojąc UA od 2014.

    Jakos słabo zbroił.

    > Z perspektywy luda? Zmniejszyć do minimum 1, 2 kanały.

    Po co 2?

    Niby tak, ale z perspektywy luda:
    -to ile bedzie reklam w komercji, jak TVP przestanie puszczac filmy
    bez?

    -gdzie będą mecze piłkarskie, olimpiady, skoki ... na płatnych
    platformach?

    > Z perspektywy wadzy zwiększyć ile się da aby upchać u nich max. swojaków.

    Jak widac.

> [...]
    ,
    > po 8 latach "reform" pisoskich PL stoi już na pierwszym miejscu w UE. Mowa o

    Mozesz jakies liczby na potwierdzenie?

    Ale sedziowie:
    -stanowisko mają dożywotnie/doemerytalne, to moze i dobrze, każda
    władza sobie swoich mianuje ... i co potem - trzech na rozprawie ma
    być, naprawde losowanych?

    -czy mają sie sami samorządnie dobierać ... a czy potem "kasta" będzie
    do ruszenia?

    Bo oczywiscie chciałoby sie, aby sędziowie byli apolityczni ... ale
    jak to zrobić? Znowu losowanie ?

    J.

  • 27. Data: 2023-07-03 19:30:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2023 o 17:09, J.F pisze:
> [...]
    > pozorów. I moze dla przetestowania sojuszników. Putinowi tez sie
    > wydawało, ze ma silną armie ... w 2014 sie nawet nie pomylil ...

    Bo tak naprawdę nikt ne walczył.

> [...]
    > A przeciez Amerykanie wczesniej wiedzieli i nawet Ukrainę
    > ostrzegali. Tylko widac nie z oficjalnego powiadomienia, ale z

    To, o czym my wiemy, to akurat nie sądzę, by było to rzeczywiste.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2023-07-03 19:43:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 19:30:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo tak naprawdę nikt ne walczył.

    Ktos tam walczył, i terminal lotniska w Donbasie wygląda jak wygląda.

    > To, o czym my wiemy, to akurat nie sądzę, by było to rzeczywiste.

    Skadindąd wiadomo, ze monitorują posunięcia rosyjkiej armii.
    Ilu mają szpiegów w Rosji to nie wiem, a oni sie nie pochwalą,
    na ile są w stanie elektronicznie zinfiltrować to nie wiem,
    ale "podejrzanie duża koncentracja wojsk" to troche za mało
    jak na "ostrzegali przed atakiem".
    Cos tam chyba więcej wiedzieli ..

    Z drugiej strony - czy sam Putin już wiedział, jak się koncentracja
    skończy i na pewno się nie wycofa?

    I sugerujesz, ze poinformował Amerykanów, jak to prezydent mocarstwa
    drugiego prezydenta mocarstwa ?

    J.

  • 29. Data: 2023-07-03 20:35:30
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > No owszem, te aferki z taśm od Sowy ... aferki :-)

    Aferkę z taśmami wyprodukowali w 2014 usańce coby odsunąć budę niemiecką
    od koryta PL. Buda niemiecka za niemcami, peło nigdy by się nie zgodziła
    na takie hasanie usa po PL i na bycie hubem przerzutowym broni
    na UA.

  • 30. Data: 2023-07-03 20:47:02
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):
    > Taa, a nie dopuszczasz, ze Ukraincom sie po prostu nie podobała ta
    > prorosyjska, skorumpowana władza?

    Oczywiście.

    > Jakos słabo zbroił.

    Jak słabo? Skąd UA mięli sprzęta do zatrzymania marszu na Kijów?

    > Po co 2?

    Tyle wystarczy władzy żeby przekazać co ma do przekazania.
    Wątpię żeby na zachodzie ichnia władza miała więcej szczekaczek.

    > Jak widac.

    Widać. TVP1, 2, 3 ... 18 + regionalne

    > Mozesz jakies liczby na potwierdzenie?

    Gógiel.
    cyt.
    Zgodnie z danymi CEPEJ, w Polsce jest 26 sędziów na 100 000 mieszkańców.
    W Niemczech jest ich 24, we Francji 10, a w Wielkiej Brytanii - 3.

    Dane z czasów Donkoskich sam sobie wygóglaj. Na tej grupie już je podawałem.

    > Ale sedziowie:
    > -stanowisko mają dożywotnie/doemerytalne, to moze i dobrze, każda
    > władza sobie swoich mianuje ... i co potem - trzech na rozprawie ma
    > być, naprawde losowanych?

    10x więcej ciepłych posadek niż u angoli, czujesz klimat?
    Swojak swojaka swojakiem pogania.

    CCCP :)