  • 31. Data: 2014-05-21 12:03:25
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-21 11:49, m wrote:
    > [...] Spóźnienie z ratą ZUSowską, [...]

    Wiesz Pan, ja to jestem miłośnikiem prostych rozwiązań.

    Tak jak z pociągiem: spóźnisz się na odjazd to nie pojedziesz.

    Proste i czytelne.

    *Dla wszystkich*.

    I pozwala uniknąć jałowych dyskusji w rodzaju ile to można się spóźnić,
    ażeby jeszcze się zmieścić w terminie wynikającym z *dobrowolnej* umowy.

    Piotrek

  • 32. Data: 2014-05-21 12:08:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 11:08, Malpy i Delfiny pisze:

    > Oczywiscie. Bo najwazniejszy jest przepis, a nie czlowiek.

    Oprócz tego człowieka jest kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciu innych
    których interesy ma chronić ten przepis.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2014-05-21 12:12:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 May 2014 11:10:34 +0200, Malpy i Delfiny

    > Widzisz, koles frajer, spoznil sie
    > 19 razy po dzien-dwa i ma za to kare.

    Zgadza się.

    > PFRON spoznil sie 4 lata i czuje sie z tym dobrze.

    Jak się spóźnił?

    > Dla urzedasa ten czlowiek to po prostu paragraf i liczba.

    "Urzędas" gówno może w tym wypadku. Jest ustawa i ma się trzymać
    wytycznych. Koniec tematu. A ty jesteś jednym z tych, co by panięnkę z
    okienka pocztowego powiesił, bo na górze zostało ustalone inaczej niż sobie
    wyobraziłeś obsługę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2014-05-21 14:17:47
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 21.05.2014 11:49, m wrote:

    > Tyle że nie mogłyby :). Bo popękane lotnisko w Modlinie jest istotnym
    > niedotrzymaniem umowy. Spóźnienie z ratą ZUSowską, przy jednoczesnych
    > dowodach na to że działał w dobrej wierze, jest w zasadzie nieistotne a
    > karanie za to ma znaczenie tylko "wychowawcze" (żeby następnym razem się
    > nie spóźniał?).

    jak go ukaraja to juz sie nigdy w zyciu nie spozni, bo nie bedzie placil

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 35. Data: 2014-05-21 14:18:50
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 21.05.2014 12:08, Mario wrote:

    > Oprócz tego człowieka jest kilku, kilkunastu czy kilkudziesięciu innych
    > których interesy ma chronić ten przepis.

    Szkoda, ze to dziala w jedna strone.

  • 36. Data: 2014-05-21 14:19:54
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 21.05.2014 12:12, Myjk wrote:

    > Jak się spóźnił?

    Powinni cofnac mu dotacje po pierwszym lub po drugim spoznieniu.

    A nie po 19tym.

    ???

  • 37. Data: 2014-05-22 00:39:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2014, Malpy i Delfiny wrote:

    > Powinni cofnac mu dotacje po pierwszym lub po drugim spoznieniu.

    Czy dobrze rozumiem, że domagasz się zwiększenia liczby
    urzędnikow, i to sporego?
    Bo w dotychczasowym trybie PRFRom zapytanie do ZUSu posyła *raz*.
    Na koniec umowy.
    A Ty domagasz się, aby goście z batem stali w ZUSie i PFRonie.
    Kto za to zapłaci?

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2014-05-22 00:56:51
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    > Czy dobrze rozumiem, że domagasz się zwiększenia liczby
    > urzędnikow, i to sporego?
    > Bo w dotychczasowym trybie PRFRom zapytanie do ZUSu posyła *raz*.
    > Na koniec umowy.

    Zajebiste podejscie, pozwalajace urzednikom czuc sie BOGAMI

    Dadza 19 tysiecy, a po 4 latach kaza oddac 25.

    Nic to, ze ta kasa trafila juz do zUS

    > A Ty domagasz się, aby goście z batem stali w ZUSie i PFRonie.
    > Kto za to zapłaci?

    Zlikwodowac bezmogich szkodnikow

    Od wiejsciej - wypalic atomowka najlepiej, az po najnizszy szczebel
    urzednika w koziej dupce.

  • 39. Data: 2014-05-22 12:29:21
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-20 06:59, Yogi(n) pisze:

    > Kumpel w sądzie sprawę przegrał, bo zapis w
    > umowie wyraźnie precyzował, że w wypadku nieodprowadzania składek w
    > terminie zwraca całość dotacji + karę czy odsetki (nie wiem dokładnie).

    W takiej sytuacji najrozsadniej by bylo, zeby PFRON od razu przelewal
    cala dotacje do ZUSU i tyle.
    Mogliby sami siebie ew. kontrolowac.

    Ja ostatnio zapomnialem zaplacic - tak, najzwyczajniej zapomnialem - i
    zaplacilem ZUS 2 dni pozniej. Napisalem pismo z prosba o przywrocenie
    terminu chorobowego i dostalem przywrocenie.
    Co ciekawsze, napisali rowniez, ze w 2009 roku sie spoznilem jeden dzien
    i jesli chce przywrocic tamten termin oplacenia skladki to zebym napisal
    pismo.
    Nie bardzo wiem po co mam przywracac tamten termin bo problem sie tyczy
    6 miesiecy po zaleglej skladce :)

    --
    jarek

  • 40. Data: 2014-05-22 13:01:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 00:56:51 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:
    > Zajebiste podejscie, pozwalajace urzednikom czuc sie BOGAMI
    > Dadza 19 tysiecy, a po 4 latach kaza oddac 25.
    > Nic to, ze ta kasa trafila juz do zUS

    skoro się wzięło 19tys dotacji czy jak to się tam nazywa to wypada spełniać warunki
    zawartej umowy. Warunki niespełnione= dotacja do zwrotu. Dość czyste zasady moim
    zdaniem