  • 71. Data: 2020-07-16 15:56:04
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m...@4...n
    et...
    Dnia Thu, 16 Jul 2020 12:21:54 +0200, cef napisał(a):

    >Już jesienią zacznie być cienko. Zobaczymy, czy suweren dalej będzie
    >kochał
    >misiewiczów, kiedy zabraknie pieniędzy na pińcetplusy.

    Tak szybko nie zabraknie - Glapinski wydrukuje.

    Chyba, ze suweren podsumuje, tak jak to juz bylo "daliscie mi 800zl
    emerytury wiecej, a za smieci musze zaplacic 1000 zl wiecej".

    J.

  • 72. Data: 2020-07-16 16:11:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-16 o 15:56, J.F. pisze:
    > UĹźytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    et...

    > Tak szybko nie zabraknie - Glapinski wydrukuje.

    Niech drukuje - euro i chleb po 20zł ale 500 zostaje.

  • 73. Data: 2020-07-16 16:11:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Jul 2020 15:56:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > kiedy zabraknie pieniędzy na pińcetplusy.
    >
    > Tak szybko nie zabraknie - Glapinski wydrukuje.

    Ciekawe, kiedy suweren połapie się, że:

    "Inflacja, czyli wzrost cen, powoduje, że za pieniądze, które polskie
    rodziny otrzymują w ramach programu 500 zł na dziecko, można dziś kupić
    znacznie mniej. Znacznie, bo w niecałe 4 lata wartość tych 500 zł spadła do
    ok. 463 zł. Przy braku waloryzacji spadek będzie postępował i już na koniec
    roku będzie to bliżej 450 zł."

    https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/ile-jest-warte
    -500-w-2020-roku/bw04wek

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 74. Data: 2020-07-16 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A dwoch prezydentow ... ciekawa koncepcja, tylko jak ich pogodzic :-)

    W jakim sensie pogodzic? Przeciez nie mieliby rzadzic razem tylko po
    pol kadencji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 75. Data: 2020-07-16 17:45:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W jakim sensie pogodzic? Przeciez nie mieliby rzadzic razem tylko po
    >pol kadencji...

    Ale dlaczego nie razem, skoro maja remisowy wynik ? :-)

    a pol kadencji ... a ktory najpierw ?

    No ale ... a czemu dwoch ? Przydzielmy kazdemu tyle % kadencji, ile
    zdobyl w wyborach :-)

    J.

  • 76. Data: 2020-07-16 19:35:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 11:40, J.F. pisze:

    > Za 3 lata ... staruszkow ubedzie, mlodziezy przybedzie.
    > Ale czy niektorzy nie zmienia zdania ? :-)

    Zmienią.

    Inaczej korwin wygrywałby każde wybory w perspektywie dekady;) Wystarczy
    poczekać aż korwinkuce osiągną pełnoletniość a i najstarsi wymrą.

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2020-07-16 21:25:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    >spadła do
    >ok. 463 zł. Przy braku waloryzacji spadek będzie postępował i już na

    Jeszcze dlugo sie nie polapie, bo ciagle daja.
    A potem zrobia 600+, i wygraja kolejne wybory.

    Ale ... inna wladza tez nie zrewaloryzuje :-)

  • 78. Data: 2020-07-16 21:34:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 21:25, J.F. pisze:

    > Jeszcze dlugo sie nie polapie, bo ciagle daja.
    > A potem zrobia 600+, i wygraja kolejne wybory.

    akurat trolololin martwi się o ciemny moherowy l*d, trolololin gardzi
    ciemnym moherowym l*dem:))))))))))))))))))))

  • 79. Data: 2020-07-17 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale dlaczego nie razem, skoro maja remisowy wynik ? :-)

    Bo gdzie kucharek szesc...

    > a pol kadencji ... a ktory najpierw ?

    Ten który zdobył wiecej głosów? Losowanie? Albo ten co zdobył wiecej
    moze wybrac... Wszystko jedno - chodzi tylko o pewien punkt widzenia i
    zarys pomysłu a nie gotowe rozwiazanie legislacyjne.
    Innymi słowy - znów skupiasz sie na detalach, dodatkowo wynajdujac
    jakies mało wazne pierdoły zamiast spojrzec na problem w całosci.
    Nadawałbys sie do pracy w korporacjach - tam na zebraniach dobrze
    wypadaja osoby które wrzucaja mnostwo dodatkowych spraw które własciwie
    nie maja wpływu na całosc.

    > No ale ... a czemu dwoch ? Przydzielmy kazdemu tyle % kadencji, ile
    > zdobyl w wyborach :-)

    Odpłynałes.
    Ja mowie o rozwiazaniu problemu "remisowego" wyniku, ty mowisz o
    zmianie demokracji na cos innego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 80. Data: 2020-07-17 11:04:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Jul 2020 21:25:36 +0200, J.F. napisał(a):

    > A potem zrobia 600+, i wygraja kolejne wybory.

    Tego się właśnie obawiam.
    W Wenezueli Chavez wygrał w 1998, umarł w 2013 i dopiero w 2015 tamtejszy
    suweren pogonił w wyborach chavistów, ale było za późno.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/