  • 81. Data: 2024-05-07 15:45:11
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 15:08:40 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie błaznuj. Co, licytujesz się na błazeństwa z JF-em czy Shrekiem? To
    > ci powiedzą że powinieneś zmienić płeć kiedy zaczynałeś pracować, teraz
    > to deko za późno.

    A - czyli przepis trzeba doprecyzować.

    I o to chodzi :-P

    J.

  • 82. Data: 2024-05-07 15:50:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 15:04:44 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wydłubiesz trzy przykłady na miliardy ludzi i się tym onanizujesz. Na

    To są trzy kategorie. A masz jeszcze czwartą i piątą:
    -są przepisy o ilości kobiet na listach wyborczych,
    -i podobno o równouprawnieniu we władzach spółek ..

    > dobitkę to że "wbrew biologii" to tylko twój komentarz, dowodzący
    > całkowitego niezrozumienia.

    Co do pewnego niezrozumienia się przyznaję, ale sprawa nie dotyczy
    niezrozumienia, tylko pewnych aspektów proponowanych przez ciebie
    przepisów :-P

    > I co, ludzie się hurmem rzucili zmieniać płeć? I protestują na ulicach
    > że tylko raz do roku wolno?

    Nie wiem, ale widać jest problem, lub ktoś go przewiduje.

    A - możesz odszukać, ile jest w Niemczech płci do wyboru :-)

    J.

  • 83. Data: 2024-05-07 15:53:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 May 2024 14:35:37 +0200, J.F napisał(a):

    > W Niemczech wprowadzili ograniczenie. Płeć można zmienić tylko
    > raz do roku :-)

    U nas lekarza pierwszego konfliktu można zmienić dwa razy w roku, więc od
    razu widać, gdzie większa wolność.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 84. Data: 2024-05-07 15:59:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 15:50:52 +0200, J.F napisał(a):

    > To są trzy kategorie. A masz jeszcze czwartą i piątą:
    > -są przepisy o ilości kobiet na listach wyborczych,
    > -i podobno o równouprawnieniu we władzach spółek ..
    Q... Myślałem że tu gadamy o trzeciej płci :) A tu proszę, jednak o
    listach wyborczych. I równouprawnieniu... No no, tak się machnąć... :)

    > Nie wiem, ale widać jest problem, lub ktoś go przewiduje.
    Przeczytałeś pudelkowe rewelacje to i pudelkowe problemy widzisz.

    > A - możesz odszukać, ile jest w Niemczech płci do wyboru :-)
    Sam odszukaj. Ile jest to nie ma związku z tym że jakoś trzeba załatwić
    problemy życiowe ludzi dotkniętych wadami cielesnymi skoncentrowanymi
    wokół płci. Ważnie jest że wreszcie jakieś ustawodawstwo zajęło się tymi
    problemami. Oczywiscie, przy wtórze heheszków krajowych matołów o
    umysłowości Jasia z seksualnych dowcipów.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 85. Data: 2024-05-07 16:40:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 15:59:08 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Q... Myślałem że tu gadamy o trzeciej płci :) A tu proszę, jednak o
    > listach wyborczych. I równouprawnieniu... No no, tak się machnąć... :)

    O powodach, dla których można się chcieć określic kobietą.
    Albo i odwrotnie :-)

    > Przeczytałeś pudelkowe rewelacje to i pudelkowe problemy widzisz.

    Ustawę Bundestagu nazywasz pudelkiem ?

    > Sam odszukaj.

    Proponowałeś trzy ... a doświadczeni Niemcy ile wprowadzili?

    Może i trzeba ...
    https://www.youtube.com/watch?v=mHtAcjo8EGA

    J.

  • 86. Data: 2024-05-07 16:42:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I co, bałwanie, spodziewasz się że skoro będzie można wybrać to każdy
    > sobie wybierze najmniej oczywistą, tak prawodawcy i mamie na złość?

    Wybierze sobie taką, żeby mu było najwygodniej - w przypadku Polski
    zapewne kobiecą ze wzgledu na rozmaite przywileje. Możliwość zdobywania
    medali w rogrywakach kobiecych i korzystania z damskiej szatni również
    dla niektórych bedzie plusem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2024-05-07 16:52:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 13:18, alojzy nieborak pisze:

    > Podejrzewam że w wieku ok. 55-60 lat sporo ludków płci męskiej może
    > zmieniać płeć aby przejść na kobiecą emeryturę 5 lat wcześniej :)

    A w wieku poborowym żeby legalnie spierdalać za granicę w razie inby - a
    potem skoro już się tak przyzwyczaiły to nie było sensu zmieniać -
    seksmisja panie;)

    Żeby prawnie dyskusja o wybieraniu sobie płci miała sens to po prostu
    potrzebne jest prawdziwe równouprawnienie - i wtedy zasadniczo problem
    się rozwiąże.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2024-05-07 16:53:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ci powiedzą że powinieneś zmienić płeć kiedy zaczynałeś pracować, teraz
    > to deko za późno.

    Dyskryminacja LPGT! Nie misiu - skoro można wybierć sobie płeć to ze
    wszystkimi konsekwencjami!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-05-07 17:44:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 09:27, J.F pisze:

    > Niższa emerytura? Chyba, ze ktos miał wysokie zarobki.

    Nikt nie zabrania pracować dłużej - natomiast krócej mężczyzną już tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-05-07 18:21:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 16:53:59 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dyskryminacja LPGT! Nie misiu - skoro można wybierć sobie płeć to ze
    > wszystkimi konsekwencjami!

    Shreku, pogadaj se z JF-em czy Trybunem. Ącki abo Animka też będzie
    lepsza. Znajdziesz się na odpowiednim poziomie umysłowym i
    światopoglądowym. Tam znajdziesz zrozumienie, pełna harmonia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.