  • 71. Data: 2024-05-07 06:13:30
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2024 o 23:12, nadir pisze:

    > Zresztą wspomniany już Breivik
    > bardzo ładnie się resocjalizuje, nawet nazwisko zmienił i szykuje się do
    > nowego, lepszego życia. Więc można resocjalizować jak się chce, nawet
    > przy kilkudziesięciu ofiarach śmiertelnych.

    Zobaczymy... Jak go wypuszczą, to mam wrażenie że jeszcze o nim usłyszymy:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-05-07 09:27:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 06:09:48 +0200, Shrek wrote:

    > A jakie są wady?

    Niższa emerytura? Chyba, ze ktos miał wysokie zarobki.

    Dokładnie.

    J.

  • 73. Data: 2024-05-07 09:31:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 May 2024 23:12:36 +0200, nadir wrote:

    > Bezmyślnie to ty przyjmujesz, że kara śmierci jest remedium na wszystkie
    > cięższe lub lżejsze przestępstwa. Otóż nie jest.
    > Między takim Trynkiewiczem czy Breivikiem, którzy w sumie na czapę
    > zasłużyli, trafi się od czasu do czasu taki Komenda. Jego też powinni 20
    > lat temu powiesić?

    Komenda już nie żyje.
    20 lat w więzieniu nikomu nie życzę ... może lepiej niech powieszą, a
    potem wypłacą wyyyyyyysokie odszkodowanie. Z pensji prokuratora, sądu
    i biegłych :-)

> [...]
    > nowego, lepszego życia. Więc można resocjalizować jak się chce, nawet
    > przy kilkudziesięciu ofiarach śmiertelnych.

    No chyba, ze mu cos znowu trafi do głowy.

    Albo jakis rodzic go zastrzeli ... i żeby proporcje były zachowane,
    to na miesiąc do więzienia.

    J.

  • 74. Data: 2024-05-07 09:32:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 May 2024 22:43:27 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Logika się kłania. Płeć jest z definicji określona. Jeśli jest
    > nieokreślona to jej nie ma. Więc nie może być trzecią.

    Ty napisałeś "nieokreślona".

    Ale ważniejsze - napisałeś, ze każdy może sobie wybrać.

    J.

  • 75. Data: 2024-05-07 09:34:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 09:27:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Dokładnie.

    I to mi się podoba. Shrek sobie gawędzi z JF-em. I niech tak zostanie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 76. Data: 2024-05-07 12:43:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 09:32:45 +0200, J.F napisał(a):

    > Ty napisałeś "nieokreślona".
    >
    > Ale ważniejsze - napisałeś, ze każdy może sobie wybrać.

    I co, bałwanie, spodziewasz się że skoro będzie można wybrać to każdy
    sobie wybierze najmniej oczywistą, tak prawodawcy i mamie na złość?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 77. Data: 2024-05-07 13:18:15
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > I co, bałwanie, spodziewasz się że skoro będzie można wybrać to każdy
    > sobie wybierze najmniej oczywistą, tak prawodawcy i mamie na złość?

    Podejrzewam że w wieku ok. 55-60 lat sporo ludków płci męskiej może
    zmieniać płeć aby przejść na kobiecą emeryturę 5 lat wcześniej :)

  • 78. Data: 2024-05-07 14:35:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 May 2024 12:43:08 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > I co, bałwanie, spodziewasz się że skoro będzie można wybrać to każdy
    > sobie wybierze najmniej oczywistą, tak prawodawcy i mamie na złość?

    Skoro ma takie prawo, to wybierze sobie taką, jaka mu najlepiej
    pasuje. Ma się prawodawcy pytać? Prawodawca już sie okreslił
    (tzn określiłby sie, gdyby było zrobione po twojemu).

    No i miałeś trzy przykłady kiedy ktoś się może określić wbrew
    biologii.

    P.S. W Niemczech wprowadzili ograniczenie. Płeć można zmienić tylko
    raz do roku :-)

    https://wpolityce.pl/swiat/688348-genderowe-szalenst
    wo-za-odra-czyli-raz-w-roku-zmiana-plci
    https://www.listekelf.pl/zmiana-plci-raz-do-roku-ust
    awa-przeszla-przez-niemiecki-parlament/

    J.

  • 79. Data: 2024-05-07 15:04:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 14:35:37 +0200, J.F napisał(a):

    > No i miałeś trzy przykłady kiedy ktoś się może określić wbrew
    > biologii.
    Wydłubiesz trzy przykłady na miliardy ludzi i się tym onanizujesz. Na
    dobitkę to że "wbrew biologii" to tylko twój komentarz, dowodzący
    całkowitego niezrozumienia.

    > P.S. W Niemczech wprowadzili ograniczenie. Płeć można zmienić tylko
    > raz do roku :-)
    I co, ludzie się hurmem rzucili zmieniać płeć? I protestują na ulicach
    że tylko raz do roku wolno?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 80. Data: 2024-05-07 15:08:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 13:18:15 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Podejrzewam że w wieku ok. 55-60 lat sporo ludków płci męskiej może
    > zmieniać płeć aby przejść na kobiecą emeryturę 5 lat wcześniej :)

    Nie błaznuj. Co, licytujesz się na błazeństwa z JF-em czy Shrekiem? To
    ci powiedzą że powinieneś zmienić płeć kiedy zaczynałeś pracować, teraz
    to deko za późno.
    --
    Jacek
    I hate haters.