  • 151. Data: 2024-05-24 06:26:40
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To wtedy, konsekwnentnie, powinieneś mieć też prawny wpływ na
    > zachodzenie w te ciąże, czyli np. móc (współ)decydować czy i jak się
    > kobieta zabezpiecza. A dalej na prowadzenie ciązy.
    >
    > Myślę, że akurat tu nie ma co cudować bo trudno o jakiś złoty środek. To
    > jest ciało kobiety, i kobieta ponosi największe koszty ciąży
    > (fizycznie/fizjologicznie, psychicznie). Ciąże bez wskazań medycznych,
    > które ktoś chce usunąć, jednak najczęsciej nie zdarzają się u
    > kochających, mądrych par.

    Zgadza się. Ale co do zasady to mam tu pewne wątpliwości co do aborcji
    jako środek antykoncepcyjny bez zgody ojca. Ale rzeczwyście ciężko to
    rozwiązać dobrze.

    > *) też bardzom ciekaw jak będzie rzecz wyglądać w praktyce, gdy gwałt
    > zostanie zarzucony kobiecie.

    South park - "nice". To kolejny przykład dyskryminacji mężczyzn - za te
    same przestępstwa kobiety dostają niższe wyroki. Sądy rodzinne to już w
    ogóle patologia, gdzie w zasadzie istnieje domyślna wina mężczyzny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!