  • 101. Data: 2024-05-07 21:58:38
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 19:15, Shrek pisze:

    > Wiek emerytalny, slużba wojskowa, sądy rodzinne, programy zdrowotne i
    > nie tylko tylko dla kobiet, ministra od równouprawnienia co jest
    > przeciwko równouprwnieniu "bo nie musi być od linijki"

    To było pytanie retoryczne.
    Na granicy sarkazmu.
    Kobietom też kiedyś - i to całkiem niedawno - przeszkadzał brak
    równouprawnienia.

    > Wahadełko się wychyli znacznie szybciej i znacznie bardziej niż byśmy
    > chcieli.

    My, to znaczy kto?
    Sugerujesz, że kobiety odbiorą mężczyznom np.prawa wyborcze? (Może
    właśnie tak powinny zrobić... a przynajmniej na jakiś czas.)
    Gdy przez tysiące lat mężczyźni przeginali znacznie bardziej niż chciały
    kobiety, to było OK?

    > To będzie coś jak klasyczne poślizg i wyjebiemy się na ktoryś bok.

    Pewnie tak, ale może potrwa to z kilkaset lat zanim wyjebie się tak
    samo, jak brak równouprawnienia dla kobiet.

    > Raczej nie uznają.

    Nikt nie będzie pytał.
    Tak jak nikt nie pytał mężczyzn, gdy kobiety walczyły o swoje prawa.
    Jakoś dały radę, więc ci silni mężczyźni też chyba dadzą radę?
    Oby ci mężczyźni nie przegięli, ponownie, w pierwszą stronę. Bo
    następnym razem kobiety już nie uwierzą, że były uciśnione, bo jakiś bóg
    mężczyzn tak chciał.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 102. Data: 2024-05-07 22:32:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 20:42:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > To po chuj dzwonisz jak cię nie interesuje? ;)

    Trzeba ci tłumaczyć wszystko jak dziecku. "Dzwonię" żeby inni czytali i
    mieli dzięki jakieś pojęcie jakie bzdety wypisujesz. A newsy nie
    pozwalają na swobodę właściwą rozmowie. Mój post musi być pod twoim.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 103. Data: 2024-05-07 22:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba ci tłumaczyć wszystko jak dziecku. "Dzwonię" żeby inni czytali i
    > mieli dzięki jakieś pojęcie jakie bzdety wypisujesz.

    A konkretnie to jakie? Że kobiety mają wczesniej prawo pojść na emkę,
    czy że ich (generalnie) nie dotyczy pobór do wojska?

    > A newsy nie
    > pozwalają na swobodę właściwą rozmowie. Mój post musi być pod twoim.

    Ale z jakiegoś powodu uważasz że ja pod twoimi postami nie powinienem
    się wypowiadac tylko pod postami dżejefa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2024-05-07 23:00:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 21:58, Kviat pisze:

    > To było pytanie retoryczne.
    > Na granicy sarkazmu.
    > Kobietom też kiedyś - i to całkiem niedawno - przeszkadzał brak
    > równouprawnienia.

    Czyli zgadzamy się co do tego że obecnie kobiety nie są dyskryminowane,
    a wahadełko jest w drugą stronę i następuje systemowa dyskryminacja
    mężczyzn?

    > My, to znaczy kto?

    Każdy rozsądny. Nikt rozsądny nie chce wojny damsko-męskiej, bo to po
    prostu nikomu rozsądnemu nie służy. Z wyjątkiem tych co potrafią to
    wykorzystać do raczej mało fajnych celów.

    > Sugerujesz, że kobiety odbiorą mężczyznom np.prawa wyborcze?

    Były już takie postulaty.

    > (Może
    > właśnie tak powinny zrobić... a przynajmniej na jakiś czas.)

    O kurwa - ty z tych jebniętych?

    > Gdy przez tysiące lat mężczyźni przeginali znacznie bardziej niż chciały
    > kobiety, to było OK?

    A gdzieś tak napisałem?

    > Pewnie tak, ale może potrwa to z kilkaset lat zanim wyjebie się tak
    > samo, jak brak równouprawnienia dla kobiet.

    IMHO znacznie szybciej.

    > Nikt nie będzie pytał.

    Pytać może nie będzie. Ale nie jestem pewny czy to taka fajna
    przyszłość. Pamiętaj że w seksmisji wcale im tak dobrze nie było. A w
    reality szoł gdzie miały przeżyć na bezludnej wyspie....

    > Tak jak nikt nie pytał mężczyzn, gdy kobiety walczyły o swoje prawa.
    > Jakoś dały radę, więc ci silni mężczyźni też chyba dadzą radę?

    Dadzą... Ale to nie jest sposób w jaki chcielibyśmy ten problem rozwiązać.

    > Oby ci mężczyźni nie przegięli, ponownie, w pierwszą stronę.

    Przegną jeśli tak dalej pojdzie - wahadełko.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2024-05-07 23:05:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 21:34, Kviat pisze:

    > No to ktoś cię oszukał. Mi nikt nie zabrania.

    O - masz 67 lat czy jesteś resortowym emerytem? Bo rozumiem że
    rozmawiamy o wieku emetytalnym a ty nie bawisz się w naszego grupowego
    kulsona?

    > Jak później?
    > Dostaniesz ją w tym samym czasie.

    Jednak bawisz się w kulsona - głupio.

    > Że niby czego bronię?

    Dyskryminacji ze wgędu na płeć w ustaleniu wieku emerytalnego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2024-05-08 08:03:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2024 22:51:57 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale z jakiegoś powodu uważasz że ja pod twoimi postami nie powinienem
    > się wypowiadac tylko pod postami dżejefa:P

    Kolejna głupota. Ależ pisz co tylko i gdzie tylko ci się uwidzi. Jedynie
    ja będę darł łacha z ciebie jak tylko zdołam, zamiast dyskutować. Jeśli
    zobaczysz że zwracam się w poście do ciebie, to tylko taki zabieg
    stylistyczny :)
    Dyskutować idź do innych głupków na newsach, hejterze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 107. Data: 2024-05-08 10:23:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 23:05, Shrek pisze:

    > O - masz 67 lat czy jesteś resortowym emerytem?

    Nie.

    > Bo rozumiem że
    > rozmawiamy o wieku emetytalnym

    Tak.

    > a ty nie bawisz się w naszego grupowego
    > kulsona?

    Ja nie.
    Ty tak. I to od dłuższego czasu.

    > Jednak bawisz się w kulsona - głupio.

    Po prostu znowu nie zrozumiałeś.
    Pomimo tego, że wytłumaczyłem ci to w poprzednim poście.

    > Dyskryminacji ze wgędu na płeć w ustaleniu wieku emerytalnego.

    Bzdura.
    Nie uważam tego za dyskryminację. W przeciwieństwie do konfederosjan i
    ciebie.
    Za to uważam, że dyskryminujące jest np. to, że kobiety wciąż zarabiają
    statystycznie mniej niż mężczyźni na tych samych stanowiskach.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 108. Data: 2024-05-08 10:57:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.05.2024 o 23:00, Shrek pisze:

    > Czyli zgadzamy się co do tego że obecnie kobiety nie są dyskryminowane,

    Nie. Po prostu sarkazmu nie zrozumiałeś.
    W przeciwieństwie do ciebie, ja nie zgadzam się z narracją
    zakompleksionych konfederosjan i pislamistów, że obecnie dyskryminowani
    są mężczyźni.
    To bzdura.

    > a wahadełko jest w drugą stronę i następuje systemowa dyskryminacja
    > mężczyzn?

    Jeszcze nie następuje. Nawet nie przekroczyło punktu równowagi od tej
    pierwszej strony.
    I przez takich jak ty (i konfederosjan) pewnie jeszcze długo nie przekroczy.

    To, że już nie wolno bezkarnie klepnąć w pośladek koleżanki z pracy, to
    nie jest dyskryminacja mężczyzn.

    > Każdy rozsądny. Nikt rozsądny nie chce wojny damsko-męskiej, bo to po
    > prostu nikomu rozsądnemu nie służy.

    A jednak.
    Nierozsądna konfederuska narracja o rzekomej dyskryminacji mężczyzn
    jednak cię przekonała.

    > Były już takie postulaty.

    > O kurwa - ty z tych jebniętych?

    O kurwa - jebnięci są ci, którzy uważają, że mężczyźni są dyskryminowani.
    Rozsądek podpowiada, że kubeł zimnej wody na mizoginistyczne incelowskie
    łby facetów o mentalności pisowskiego knfederosjanina bardzo by się przydał.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 109. Data: 2024-05-08 12:14:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2024 10:57:08 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > łby facetów o mentalności pisowskiego knfederosjanina bardzo by się przydał.

    Chcesz się dogadać ze Shrekiem? Próżne nadzieje... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 110. Data: 2024-05-08 15:46:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.05.2024 o 10:23, Kviat pisze:

    > Za to uważam, że dyskryminujące jest np. to, że kobiety wciąż zarabiają
    > statystycznie mniej niż mężczyźni na tych samych stanowiskach.

    Ale gdzie, w hutach i kopalniach czy w Sejmie? Bo generalnie nie ma tych
    samych stanowisk dla kobiet i mężczyzn.
    https://www.prawo.pl/kadry/normy-dzwigania-dla-jedne
    j-osoby-przy-recznych-pracach-transportowych,187639.
    html
    Nawet jak to jest praca typowo biurowo-pierdząca w stołek, a nie
    fizyczna, to w różnego rodzaju instrukcjach; bezpieczeństwa, pierwszej
    pomocy, p.poż. czy ewakuacji, statystycznie więcej wciąż odpowiadają za
    to i robią to mężczyźni. Do tego dochodzą obsługi i eksploatacji różnego
    rodzaju sprzętu, od samochodów po specjalistyczne maszyny. Ja wiem, że
    są pojedyncze przypadki kobiet na TIR-ach czy żon marszałków Sejmu, ale
    generalnie baby nie garną się do takich robót. Więc może tu jest problem?