  • 11. Data: 2011-05-07 07:41:56
    Temat: Re: Trwa spis powszechny
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Otóż to, skoro mają te dane to niech nie zawracają dupy obywatelom.
    > Irytujące jest też to, że spis nie ma większego sensu a kosztuje kupę kasy.

    Policz ile prowizji i łapówek się zgarnie przy tej okazji, to wszystko
    stanie się jasne.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2011-05-07 08:21:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-06 18:15, Jotte pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A kto by cię chciał tknąć :D
    >
    > Nie sądź, że wszystkich traktują jak ciebie.
    > Moją natomiast jest sprawą jest obrzydzenie dla łajzy biorącej robotę
    > nagabywacza nękającego ludzi w ich domach i zadającej chamskie pytania.

    Wejdź na stronę Spisu i sam się spisz, przez internet. W tej ankiecie
    nic nie ma co by uwłaczało Twojej godności osobistej. 2 minuty roboty!
    Poza tym czy Ty chyba nie uczyłeś się statystyki, nie przeglądałeś nawet
    roczników statystycznych, więc nie wiesz do czego ten spis służy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-05-07 11:26:28
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-06 16:44, Jotte pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co Ty chcesz od rachmistrza.
    >
    > Nic.
    > I żądam wzajemności.
    >

    > Rachmistrz się umawia z ludźmi na konkretną
    > godzinę, jak ktoś będzie miał czas.
    >
    > Ale ja się z byle kim nie umawiam, nawet jak mam czas.
    >

    > Jeszcze dodam, że rachmistrz ma identyfikator i dowód osobisty
    >
    > Doprawdy? To niezwykłe.
    >

    > więc nie bój się.
    >
    > Nie boję się, tylko brzydzę.
    A brzydzić to bardziej powinno się tymi tu na grupach co czytnika
    skonfigurować nie potrafią i odpowiadać na posty może?

  • 14. Data: 2011-05-07 12:18:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A brzydzić to bardziej powinno się tymi tu na grupach co czytnika
    > skonfigurować nie potrafią i odpowiadać na posty może?
    A niech cię brzydzą nawet do wyrzygu.
    Mnie oni jedynie irytują.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2011-05-07 12:19:05
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Wejdź na stronę Spisu i sam się spisz, przez internet. W tej ankiecie
    nic nie ma co by uwłaczało Twojej godności osobistej.

    To jest kwestia indywidualnych odczuć, nie cudzej oceny.
    Zresztą uważam to przede wszystkim za bezczelną i niedopuszczalną ingerencję
    w prywatność.

    Poza tym czy Ty chyba nie uczyłeś się statystyki, nie przeglądałeś nawet
    roczników statystycznych, więc nie wiesz do czego ten spis służy.

    Jestem jednym z większości szczęśliwców, którzy nie uczyli się statystyki.
    I bardzo dobrze - nie trzeba być kucharzem abym wiedział czy mi potrawa
    smakuje.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2011-05-07 16:56:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2011 14:19:05 +0200, Jotte napisał(a):

    > Jestem jednym z większości szczęśliwców, którzy nie uczyli się statystyki.
    > I bardzo dobrze - nie trzeba być kucharzem abym wiedział czy mi potrawa
    > smakuje.

    Ale musisz być dietetykiem żeby ocenić czy jest zdrowa.

    Henry

  • 17. Data: 2011-05-07 17:15:03
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cxwr0t9zaso8.14itxnqbmzhqz$.dlg@40tude.net...

    > Ale musisz być dietetykiem żeby ocenić czy jest zdrowa.
    Nie muszę się tym w ogóle interesować (do czasu, być może ale to moja
    rzecz). Pisałem zresztą o smaku, nie o zdrowiu.
    Notabene co zdrowe dla jednego może być szkodliwe dla innego, a ilu
    "specjalistów" od diet tyle opinii.
    Nie muszę być także szewcem aby ocenić czy mi się buty podobają i czy jest
    mi w nich wygodnie - jeśli taki przykład bardziej ci pasuje, a można podobne
    mnożyć do woli.

    PS. Ciekawe czy ktoś napisze cokolwiek nie OT?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2011-05-08 15:54:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2011 19:15:03 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie muszę się tym w ogóle interesować (do czasu, być może ale to moja
    > rzecz). Pisałem zresztą o smaku, nie o zdrowiu.

    A to przepraszam - myślałem że spis uważasz za bezsensowny.

    > PS. Ciekawe czy ktoś napisze cokolwiek nie OT?

    A co tu pisać - spisywacz nawet w mieszkaniu nie ma dużych praw, a co
    dopiero poza nim.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2011-05-08 16:41:16
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bpea1wccty74.oinzjjdyplwz$.dlg@40tude.net...

    > myślałem że spis uważasz za bezsensowny.
    Sensowność tego potwornie drogiego przedsięwzięcia zależy od punktu
    patrzenia.

    > A co tu pisać - spisywacz nawet w mieszkaniu nie ma dużych praw, a co
    > dopiero poza nim.
    Po co nachała wpuszczać do mieszkania? A niech sterczy na korytarzu czy
    przed furtką w deszczu, zapraszał go ktoś do domu?

    Ale podczas poprzedniego spisu po niezareagowaniu na dzwonek do drzwi
    wychodząc chwilę potem zostałem zaczepiony na klatce schodowej przez brzydką
    kobietę w mocno średnim wieku, że ona jest rachmistrzem i czy ja tu mieszkam
    i pod jakim numerem. Odparłem, że nie interesują mnie kobiety zaczepiające
    mężczyzn gdzie się tylko da, bo to obrzydliwe.
    Tymczasem odmowa udzielenia informacji zawartych w pytaniach spisowych jest
    karana grzywną.
    Wiem, że nie muszę sprawdzać kto mi do drzwi stuka, a tym bardziej otwierać.
    Co jednak poza lokalem? Stąd treść mojego pytania.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2011-05-08 21:41:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

> [...]
    > kasy.

    Policz ile prowizji i łapówek się zgarnie przy tej okazji, to wszystko
    Może przy okazji. Generalnie to zwykłe podporządkowywanie społeczeństwa.