  • 11. Data: 2010-02-13 17:39:38
    Temat: Re: Trwa czacowanie strat - czyli zysku 30 tysęcy urzytkowników
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-13 18:10, Użytkownik Rafal M napisał:

    > Jak mozna w Polsce nielegalnie UZYSKAC filmy i muzyke?
    >
    > Przeciez uzyskanie (z naruszeniem praw autorskich) filmow i muzyki
    > nie jest w Polsce karalne... Co innego udostepnianie.

    Sąsiad nielegalnie uzyskał filmy i muzykę wynosząc pod kurtką
    płytki z supermarketu. :-)
    Z sieci tez można uzyskać nielegalnie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-02-13 18:16:49
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik ".Artur." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hl6avd$bae$1@news.dialog.net.pl...

    > "Policja zlikwidowała forum wymiany filmów
    > Internetowe forum służące nielegalnej wymianie filmów i plików muzycznych
    > zlikwidowała lubelska policja. Miało ponad 30 tys. użytkowników; jego
    > organizatorom grozi do 5 lat więzienia."

    A takie chomikuj.pl dziala w najlepsze. Nalezy chyba do Interii i 30tys
    uzytkownikow to odwiedza chomika chyba w ciagu 10min. Nie tylko ze mozna
    stamtad sciagnac wszystko co sie chce to na dodatek filmy mozna tez ogladac
    online. Ot, taki sobie paradoks:)

    LH

  • 13. Data: 2010-02-13 18:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Policja przeszukała mieszkania organizatorów forum z powiatu
    > kraśnickiego, oraz trzech najaktywniejszych użytkowników z województw
    > mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Zabezpieczyła sześć komputerów
    > oraz 150 płyt DVD i CD z nielegalnie uzyskanymi filmami i muzyką."
    > Dostaną za to co mają na twardych dyskach plus za to co z tych
    > dysków sami udostępnili.

    Ale pytanie było o karalność zorganizowania forum, a nie za mniej lub
    bardziej pirackie kopie.

  • 14. Data: 2010-02-13 19:53:19
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-13 19:47, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale pytanie było o karalność zorganizowania forum, a nie za mniej lub
    > bardziej pirackie kopie.

    Sugerujesz że sąd będzie rozpatrywał tylko zorganizowanie forum a
    inne przestępstwa pominie milczeniem ? To były dzieci jakiegoś
    prezydenta czy jak ?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-02-13 22:25:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sugerujesz że sąd będzie rozpatrywał tylko zorganizowanie forum a
    > inne przestępstwa pominie milczeniem ? To były dzieci jakiegoś
    > prezydenta czy jak ?

    Nie, zwracam uwagę, że nie ma bezpośredniego związku przyczynowo-skutkowego
    pomiędzy zorganizowaniem forum z linkami, a posiadaniem czy udostępnianiem
    nielegalnych kopii.

  • 16. Data: 2010-02-14 08:10:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-13 23:25, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie, zwracam uwagę, że nie ma bezpośredniego związku
    > przyczynowo-skutkowego pomiędzy zorganizowaniem forum z linkami, a
    > posiadaniem czy udostępnianiem nielegalnych kopii.

    Jest.
    Z powodu zorganizowania forum przeszukano dom i komputery na
    których znaleziono nielegalnie udostępniane pliki.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-02-14 08:35:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    RadoslawF <r...@w...pl> pisze:

    > Jest.
    > Z powodu zorganizowania forum przeszukano dom i komputery na
    > których znaleziono nielegalnie udostępniane pliki.

    Jeśli na tym forum nie zamieszczano linków do "własnych serwerów
    operatorów forum" to IMHO w państwie prawa *samo* prowadzenie
    "forum z linkami na *cudze* serwery" powinno być *samodzielnie*
    niewystarczającym powodem do rewizji. No ale przecież chyba wszyscy
    widzimy w państwie jakiego prawa żyjemy? :-)

    Patrz Trybunał Konstytucyjny dający Sejmowi czas na zmianę konstytucji
    by ją dopasować o umowy międzynarodowej [Europejski Nakaz Aresztowania].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Od Szczecina nad Bałtykiem po Triest nad Adriatykiem żelazna kurtyna zapadła

  • 18. Data: 2010-02-14 09:26:47
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-14 09:35, Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:

    > Jeśli na tym forum nie zamieszczano linków do "własnych serwerów

    Ale jeśli zamieszczano cała reszta twojej wypowiedzi jest bez sensu.
    Możesz udowodnić jakie linki zamieszczano ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-02-14 09:44:53
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    RadoslawF <r...@w...pl> pisze:

    > Ale jeśli zamieszczano cała reszta twojej wypowiedzi jest bez sensu.
    > Możesz udowodnić jakie linki zamieszczano ?
    >
    > Pozdrawiam

    Ja (już) straciłem ochotę interpretowania "niedopowiedzeń" na korzyść
    policji/prokuratury. Jak ty uważasz że na to ciągle zasługują to *sobie*
    "dointerpretowuj" na korzyść tych co *powinni* być profesjonalistami.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Żadna praca nie hańbi. (Hezjod)

  • 20. Data: 2010-02-14 11:27:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-14 10:44, Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:

    > Ja (już) straciłem ochotę interpretowania "niedopowiedzeń" na korzyść
    > policji/prokuratury. Jak ty uważasz że na to ciągle zasługują to *sobie*
    > "dointerpretowuj" na korzyść tych co *powinni* być profesjonalistami.

    Gdyby tak było nie interpretował byś tego na ich niekorzyść
    bo akurat takie stanowisko zajmujesz w tej dyskusji.
    No chyba że jesteś zwolennikiem teorii moralności Kalego.