  • 1. Data: 2003-05-22 11:55:33
    Temat: Treść paragrafu
    Od: "Jaaan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    Prooosze o treść : 190 § 1 k.k.
    i treść paragrafów kk odnoszącyego sie do przestępstw przeciwko mieniu i
    nietylakności cielesnej
    oraz wprowadzaniu przybyłej policji świadomie w bląd

  • 2. Data: 2003-05-22 11:59:23
    Temat: Re: Treść paragrafu
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Jaaan Kowalski wrote:
    > Prooosze o treść : 190 § 1 k.k.
    > i treść paragrafów kk odnoszącyego sie do przestępstw przeciwko mieniu i
    > nietylakności cielesnej
    > oraz wprowadzaniu przybyłej policji świadomie w bląd

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr16798683&ver=-1&jedn=-1

  • 3. Data: 2003-05-22 12:18:37
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    Jaaan Kowalski <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Prooosze o treść : 190 § 1 k.k.
    > i treść paragrafów kk odnoszącyego sie do przestępstw przeciwko mieniu i
    > nietylakności cielesnej
    > oraz wprowadzaniu przybyłej policji świadomie w bląd

    Tak trudno otworzyć
    http://www.google.pl
    i wklepać "kodeks karny"?

  • 4. Data: 2003-05-22 12:21:38
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Tak trudno otworzyć
    > http://www.google.pl
    > i wklepać "kodeks karny"?

    Niektórym nawet wędka z robakiem na końcu
    nie pozwoli na złapanie ryby.

    A biednych, nieporadnych i zagubionych trzeba
    wspierać :)))))))))

  • 5. Data: 2003-05-22 12:37:47
    Od: "Jaaan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    No dobra jestem glupi ale jak możesz to skopiuj mi paragraf bo nie mam tak
    dużego dostępu do sieci ktory moglbym zastosować do osoby ktora wezwała
    policje i sklamala jej co do faktycznego stanu prawnego sytuacji
    Bede wdzieczny
    Ryszard z robakiem bez wetki

  • 6. Data: 2003-05-22 12:52:40
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Jaaan Kowalski wrote:
> [...]
    > dużego dostępu do sieci ktory moglbym zastosować do osoby ktora wezwała
    > policje i sklamala jej co do faktycznego stanu prawnego sytuacji

    Bez komentarza.

    Art. 190. § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej
    szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym
    uzasadnioną obawę, że będzie spełniona,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.
    § 2. Ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    K.