  • 1. Data: 2005-10-19 14:35:02
    Temat: "Towar niezgodny z umowa" - ustawa a TV z Media Markt - pilne.
    Od: "Michal " <k...@g...pl>

    Witam,

    Sprawa wyglada tak:
    Jakis miesiac temu zakupilem w Media Markt TV LCD Samsung.
    Po 2 dniach okazalo sie ze TV ma wade (plama na matrycy)
    Zawiozlem go natychmiast do sklepu i od reki wymienili mi go na nowy.
    Teraz, po jakims miesiacu okazalo sie z drugi telewizor tez ma wade
    (zaczynaja latac jakies punkty i piksele po pewnym czasie od wlaczenia)

    I wlasnie chodzi mi o to czy moge po prostu wziasc TV, pojechac do MM i
    zazadac wymiany na nowy (w moim wypadku nie interesuje mnie juz ten model TV -
    zrazilem sie bardzo mocno i chcialbym cos innego, nawet drozszego -
    oczywiscie z doplata z mojej strony)
    Czy moge bezproblemowo skorzystac z ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej i powolac sie zgodnie z ta ustawa na to ze "towar jest
    niezgodny z umowa" ??
    Jesli tak to jak to zalatwic ??
    Jakies pismo trzeba napisac i miec przy sobie?
    Czy tam w Media jakis wniosek wypelnic ??
    Ile to moze potrwac ??
    Moze macie jakies rady odnosnie takiej rozmowy bo jastem zupelnie nie w
    temacie i boje sie ze jutro mnie "zagadaja" i nic nie zalatwie! :(

    Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny!

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2005-10-19 14:38:04
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    > Moze macie jakies rady odnosnie takiej rozmowy bo jastem zupelnie nie w
    > temacie i boje sie ze jutro mnie "zagadaja" i nic nie zalatwie! :(

    Ja tak w MM zrobiłem i nawet nie miałem (za drugim razem) paragonu,
    tyle, że to był "ich" produkt. Dokładnie tak jak ty zakupiłem towar z tą
    samą wadą i wymieniłem na inny (droższy) model
    Powodzenia !

    --
    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !

  • 3. Data: 2005-10-19 14:44:29
    Temat: Re:
    Od: "Michal Regulski" <k...@N...gazeta.pl>

    tommy di simone <t...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > tyle, że to był "ich" produkt. Dokładnie tak jak ty zakupiłem towar z tą
    > samą wadą i wymieniłem na inny (droższy) model

    A moze cos wiecej w tym temacie ??
    Jak to sie odbylo i ile potrwalo zanim mogles wymienic ??

    Michal

  • 4. Data: 2005-10-19 14:55:00
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    Michal Regulski napisał(a):

    > A moze cos wiecej w tym temacie ??
    > Jak to sie odbylo i ile potrwalo zanim mogles wymienic ??

    Chętnie. Zakupiłem odtwarzacz dvd i miał wadę w menu. Jak wróciłem do
    sklepu,
    powiedziałem co i jak koles przy mnie sprawdził i dał mi następny
    (ostatni egzemplarz)
    Przy okazji dowiedziałem się, że lepiej u nich płacić kartą, to szybciej
    odnajdują transakcje ...czemu , nie wiem
    Jak wróciłem z drugim odtwarzaczem, to powiedziałem, że towar jest
    wadliwy i że ja już nie chcę tego modelu - a był to model sygnowany
    tylko w MM (eurotek czy jakoś tam), nie do kupienia w innym sklepie
    Nie miałem paragonu, bo zgubiłem ale gość mnie pamiętał - zresztą
    płaciłem kartą i wiedziałem kiedy odbyła się transakcja.
    Wymienili mi na droższy (inny) model od ręki.
    Und ich bin bis jetzt zufrieden :)

    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !
    _________________________

  • 5. Data: 2005-10-19 15:04:27
    Od: "Michal Regulski" <k...@g...pl>

> [...]
    > płaciłem kartą i wiedziałem kiedy odbyła się transakcja.
    > Wymienili mi na droższy (inny) model od ręki.

    OK :)
    A po jakim okresie czasu wrociles z tym drugim DVD ??
    Bo mi przez pierwsze 7 dni tez wymienili bez problemu ale teraz minelo juz
    okolo miesiaca...

  • 6. Data: 2005-10-19 16:46:58
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    Michal Regulski napisał(a):

    > OK :)
    > A po jakim okresie czasu wrociles z tym drugim DVD ??
    > Bo mi przez pierwsze 7 dni tez wymienili bez problemu ale teraz minelo juz
    > okolo miesiaca...

    Z pierwszy wróciłem po miesiącu, a z drugim następnego dnia

    --
    Adamek Mistrzem Świata !

  • 7. Data: 2005-10-19 19:44:06
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Moze macie jakies rady odnosnie takiej rozmowy bo jastem zupelnie nie w
    > temacie i boje sie ze jutro mnie "zagadaja" i nic nie zalatwie! :(

    Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz tutaj:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

    Góral