  • 11. Data: 2007-06-21 21:27:47
    Temat: Re: To już łobuzeria po prostu :-(
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Animka pisze:

    > Jak nie zarejestrowałeś odbiornika, to tak
    > jakby Cię nie było :-) Chyba nie będziesz płacił.

    A nie pomyslalas, ze mozna nie miec TV i legalnie ogladac telewizje za
    pomoca innego odbiornika? :)

    Jacek

  • 12. Data: 2007-06-21 21:37:50
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 21-06-2007 o 20:01:37 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Wierzysz w to? I tak już dla takiego śmierdzącego piwa zbeszcześcili
    > Janosika, owieczki, wilki, żubry!... itd

    Nie wierze w realizacje. Ale koncepcja sluszna. Ja juz sie uzbrajam w
    odpowiednie bajki dla mojego dziecka, zeby moglo normalnie wystartowac :)
    Kto wie czego beda zakazywac za te kilka lat.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 13. Data: 2007-06-21 21:38:52
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 21-06-2007 o 19:17:44 MT <s...@d...pl> napisał(a):

    > Proponuje tez wprowadzic podatek od glupich ustaw !

    To nie jest dobry pomysl. Oni beda te ustawy mnozyc a placic bedzie musial
    kto?!

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 14. Data: 2007-06-21 23:35:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-21 23:27 castrol pięknie wystukał/a:

    > A nie pomyslalas, ze mozna nie miec TV i legalnie ogladac telewizje za
    > pomoca innego odbiornika? :)

    O tym chyba wszyscy internetowicze wiedzą, więc niepotrzebnie
    wyskoczyłeś z tym pytaniem.

    --
    animka

  • 15. Data: 2007-06-22 05:28:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Jak nie zarejestrowałeś odbiornika, to tak
    > jakby Cię nie było :-) Chyba nie będziesz płacił.

    Ale kupuję energię elektryczną, więc jeśli do rachunku za prąd
    doliczą abo rtv to będę płacił.

  • 16. Data: 2007-06-22 09:42:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 23:37:50 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Nie wierze w realizacje. Ale koncepcja sluszna.

    Wiesz co - kiedyś był "podatek drogowy".. .. potem go "wrzucono" do ceny
    paliwa ... i jak już większość społeczeństwa zapomniała o tym rozwiązaniu -
    wprowadza się znowu podatek drogowy ... czyli po raz WTÓRY za to samo
    płacić będziesz podatek.

    To samo byłoby z tym abonamentem RTV.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 17. Data: 2007-06-22 12:00:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 21:43:31 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    [...]
    > Ale ja nie chciałem tego jako osobnej kwoty dawać, tylko właśnie
    > doliczyć. Po prostu zmniejszyć kwotę wolną od podatku albo dołożyć te
    > kilka pogromili podatku i zakończyć farsę.

    Ale oni najpierw zmniejszą kwotę wolną od podatku, a potem za 2 lata
    wprowadzą znowu abonament nie zwiększając kwoty wolnej z powrotem :(

    Ale z drugiej strony tak to powinno być. Niech z jednej strony telewizja
    będzie "reżimowa", utrzymywana z podatków, i niech nie gadają o misji
    publicznej bo i tak z samego gadania nic nie wynika, a z drugiej strony
    niech sobie nadają stacje prywatne. Zobaczymy kto wygra :)

    p. m.

  • 18. Data: 2007-06-22 12:31:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > publicznej bo i tak z samego gadania nic nie wynika, a z drugiej strony
    > niech sobie nadają stacje prywatne. Zobaczymy kto wygra :)

    W takim pojedynku nie wiadomo kto wygra, ale telewizja państwowa przegrać
    nie może. Przecież jest finansowana niezależnie od swojego poziomu.

  • 19. Data: 2007-06-22 13:42:42
    Od: u...@g...pl

    > _śmierdzącego piwa_

    Rozumię twoją złość na abonament, ale przeginasz ;)

    Usjwo

  • 20. Data: 2007-06-22 14:24:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 14:31:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    >
    > W takim pojedynku nie wiadomo kto wygra, ale telewizja państwowa
    > przegrać nie może. Przecież jest finansowana niezależnie od swojego

    No właśnie. Niech skończą się boje o poziom programu, bo i tak jest do
    d.... Niech zostawią tylko teatr TV a reszta to może być Kaczyński24 (czy
    kto inny po zmianie rządu).

    p. m.