  • 11. Data: 2013-03-03 17:18:17
    Temat: Re: To jest odpowiedź na reklamację, czy nie jest?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Patrz sprawa kabli rozruchowych.
    > Jakoś nie słychać o setkach procesów o to, że taki kabel ma za duży
    > spadek napięcia.

    być może ze względnu na marna ich cenę i nikomu sie nie chce po sądach z tym
    łazić.

    oraz marny rynek konsumencki w tym kraju.

    > Prawdę powiedziawszy, to jestem w stanie się zgodzić że tzw.
    > "styl jazdy" może mieć wpływ większy niż owe 30%, a w rachubę
    > wchodzi właśnie to o czym dyskutujemy.
    > Producent nie deklarował takiego spalania jak ktoś ma "ciężką
    > nogę", może oczekiwać iż użytkownik będzie wykonywał na pedałach
    > nie tylko glissando ale i portamento ;)

    jest bodajże jakaś norma europejska na określanie spalania, jeśli sie nie
    mylę.

  • 12. Data: 2013-03-03 20:31:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor napisał(a) :

> [...]
    >
    > oraz marny rynek konsumencki w tym kraju.

    > jest bodajże jakaś norma europejska na określanie spalania, jeśli sie nie

    Jest.
    "Zapewniano tam, że samochód zużywa średnio 8 l paliwa"
    "Wedle opinii biegłych, którzy przeprowadzili testy w warunkach
    podobnych do wskazanych w dyrektywie unijnej, średnie zużycie paliwa
    [...] wyniosło 11 l na 100 km."
    http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Za-wysokie-spalani
    e-czy-samochod-mozna-reklamowac,wid,15331106,wiadomo
    sc.html

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2013-03-04 05:13:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > [...] wyniosło 11 l na 100 km."
    > http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Za-wysokie-spalani
    e-czy-samochod-mozna-reklamowac,wid,15331106,wiadomo

    jak to jest bo tutaj pisze że sąd uznał że folder oszukuje.

  • 14. Data: 2013-03-04 09:07:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor napisał(a) :

    e-czy-samochod-mozna-reklamowac,wid,15331106,wiadomo
    sc.html

    > jak to jest bo tutaj pisze że sąd uznał że folder oszukuje.

    Ekhm... tam jest jeszcze druga strona :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]