  • 41. Data: 2003-12-04 10:10:12
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) xmarcel w wiadomości <bqm7ue$1tj$1@news.lublin.pl> napisał(a):

    > od ilu lat uzywasz komputerow?
    > zawsze kupowales licencjonowane?
    Tak, bo ja kopowałm firmowe komputery, jak miałem 16 lat doostałem XT/ATz
    legalnym DOS'em i TP, a jeszcze do kopletu byla książka od TP.
    I co zaniemówileś?

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/

  • 42. Data: 2003-12-04 10:10:29
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się zastanawiam, skąd się wzięła ta mentalność Polaków, [...]

    Myślę że przesadzasz. W pewnym sensie rozumiem tą gorycz, bo sam jestem
    autorem który kilka lat temu wydał książkę. Jakież było moje zdziwienie, gdy
    już 2 miesiące później zauważyłem różne jej fragmenty w sieci. ;-)
    I co? Miałem się procesować, wysyłać maile z pogróżkami? A może patrzeć, czy
    ktoś nie kseruje mojego dzieła i starać się o rewizję bez nakazu w jego
    domu? ;-)

    Potraktowałem całą sprawę z przymrużeniem oka jako formę "reklamy
    szeptanej". Skoro ktoś kopiuje, to znaczy że mu się podoba, a ja mogę mieć
    tylko nadzieję, że kiedyś kupi oryginał, albo kupi to ktoś, kto przypadkiem
    zetknął się gdzieś z kopią.
    Zresztą tak jest na całym świecie i Polska nie jest tu żadnym wyjątkiem. Z
    tego co zauważyłem, np. w Niemczech czy na Dalekim Wschodzie w kwestii
    piractwa jest tak samo, jeśli nie gorzej.

    Życzę więcej luzu i dystansu do sprawy!

    Pzdr

    A.

  • 43. Data: 2003-12-04 10:22:22
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) xmarcel w wiadomości <bqm7ue$1tj$1@news.lublin.pl> napisał(a):

    > od ilu lat uzywasz komputerow?
    > zawsze kupowales licencjonowane?
    Tak, bo ja kupowałm firmowe komputery, jak miałem 16 lat doostałem XT/AT z
    legalnym DOS'em i TP, a jeszcze do kompletu była książka od TP.
    I co zaniemówiłeś?

  • 44. Data: 2003-12-04 10:23:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    motto <m...@w...pl> napisali:
    > Tak, bo ja kopowałm firmowe komputery, jak miałem 16 lat doostałem XT/ATz
    > legalnym DOS'em i TP, a jeszcze do kopletu byla książka od TP.
    > I co zaniemówileś?

    I oczywiscie w tym TP pisales sobie gierki i inne aplikacje :DDD

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice http://www.krzyzak.motocykle.org .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 45. Data: 2003-12-04 10:28:19
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) Jacek Krzyzanowski w wiadomości
    <s...@m...pkpik.pl> napisał(a):

    > I oczywiscie w tym TP pisales sobie gierki i inne aplikacje :DDD
    Hmmm no nie, byłem dziwakiem gierki mnie nie interesowały, za to TP
    pochłąnął dosłownie na następnę 2 lata, do tego stopnia, że miałem gow
    autoexecu wpisanego :) A zapomniałał bym, był jeszcze legalny TAG (mam go
    do dziś), pamięta ktoś jeszcze TAG'a?? :D

  • 46. Data: 2003-12-04 10:40:37
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > Tak, bo ja kupowałm firmowe komputery, jak miałem 16 lat doostałem XT/AT z
    > legalnym DOS'em i TP, > I co zaniemówiłeś?

    i moze mi jeszcze powiesz, ze ograniczyles sie wylacznie do TP?
    a kiedy, w celach testowych, pierwszy raz zainstalowales sobie win3.1,
    pozyczonego od kolegi?

    >a jeszcze do kompletu była książka od TP.
    po polsku, czy moze biegle znales angielski?

  • 47. Data: 2003-12-04 11:02:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    x...@b...gazeta.pl news:bqn2te$cso$1@news.lublin.pl

    > po polsku, czy moze biegle znales angielski?

    Ja sie uczylem z TP, z angielksiej ksiazki. W czasach gdy bylem w polowie
    podstawowki jeszcze - dla chcacego nic trudnego ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 48. Data: 2003-12-04 11:12:22
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) xmarcel w wiadomości <bqn2te$cso$1@news.lublin.pl> napisał(a):

    > i moze mi jeszcze powiesz, ze ograniczyles sie wylacznie do TP?
    > a kiedy, w celach testowych, pierwszy raz zainstalowales sobie win3.1,
    > pozyczonego od kolegi?
    Haha rodzice kupili potem drugi komputer na którym 3.11 był legalny ten
    został tylko do TP. Razem z następnym był juz kupiony 95 i Office95 te
    słuzyły długo bo następny komputer to był już z win me (98 nie miałem w
    domu nigdy). Office 95 jako że w wersji BoX był używany długo a potem juz
    OOo tylko.

    > po polsku, czy moze biegle znales angielski?
    Po angielksu i zniej sie nauczyłem angielskiego, bo uczyłem się z
    przykładów. Oczywiście rodzicie dokupili mi porządny słownik.

  • 49. Data: 2003-12-04 11:27:46
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

> [...]
    > Po angielksu i zniej sie nauczyłem angielskiego, bo uczyłem się z
    > przykładów. Oczywiście rodzicie dokupili mi porządny słownik.

    niemam podstaw aby Ci nie wierzyc ;)

  • 50. Data: 2003-12-04 11:30:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    motto <m...@w...pl> napisali:
    > Haha rodzice kupili potem drugi komputer na którym 3.11 był legalny ten
    > przykładów. Oczywiście rodzicie dokupili mi porządny słownik.

    Oczywiscie. Rodzice kupili. Jakbys mial za to zaplacic z kieszonkowego, to
    bys polecial do kolegi i skopiowal. I nie wciskaj kitu, ze nie.