  • 21. Data: 2019-04-10 17:09:15
    Temat: Re: To co ukradniesz natychmiast daj matce,
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:q889f0$m5f$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 04.04.2019 o 07:31, ń pisze:

> [...]
    >do czystek personalnych i zwalniania kobiet w ciąży i na
    >macierzyńskich. Jakbyś się zastanawiał po co zmienia się nazwę
    >różnych instytucji jak BOR na SOP czy AON na chuj wie co to właśnie
    >jest to taka "reforma", gdzie wygasza się wszystkim nie swoim
    >stosunki pracy. Za rok albo pięć tak będą wyrywać chwasty po pisie.
    >Warto mieć świadomość, że lecenie w chuja zostanie za kilka lat
    >wykorzystane przeciwko lecącym. O czym przekonał się trybunał
    >konstytucujny lecąc w chuja niniejszym wyrokiem. dokładnie 10 lat
    >póżniej poleciano sobie analogicznie w chuja z nimi.

    No jak ?
    Tam kadencja trwa 9 lat, wiec wydajacy wyrok juz dawno na zasluzonej
    emeryturze ...

    J.

  • 22. Data: 2019-04-10 21:01:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 17:09, J.F. pisze:

    Normalnie - trybunał leciał w chuja i dokładnie tym wyrokiem podłożył
    laskę dynamitu pod własny fundament - pisiory przyszły na gotowe.

    > Tam kadencja trwa 9 lat, wiec wydajacy wyrok juz dawno na zasluzonej
    > emeryturze ...

    Trybunał to ciało "ciągłe" a nie z punktu widzenia pojedynczych sędziów.
    Jakbyś chciał wiedzieć, to Gersdorfowa i Iwulski też mają swoje za
    uszami w tym temacie.

    Wniosek jest jeden - jeśli stworzy się prawo umożliwiające państwu
    jakiegoś skurwysyństwa, to wcześniej czy później to skurwysyństwo
    zostanie zrobione. Niekoniecznie w tym wydaniu co sobie tworzyciele
    prawa w swoim lokalnym skurwysyństwie zaplanowali. Tylko tu zostawię, bo
    jestem ciekawy jak oburzone będą pisioruy za kolejny obrót rządu, jak ch
    własne skurwiałe ustawy zostaną wykorzystane przeciw nim.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-04-10 21:16:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:01, Shrek pisze:
> [...]
    > jestem ciekawy jak oburzone będą pisioruy za kolejny obrót rządu, jak ch
    > własne skurwiałe ustawy zostaną wykorzystane przeciw nim.

    oj tam, odmawiaj szantę, oooom mani pamde kum kum kum, i wszystkie twoje
    bóle i cierpienia zostawisz za sobą, widać, że żaden z ciebie
    bloodsucker, tyś wannabe bloodsucker:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"