  • 1. Data: 2019-04-02 13:18:52
    Temat: To co ukradniesz natychmiast daj matce,
    Od: ń <k...@t...sie>

    W sumie jak kieszonkowiec oddaje fanta koledze i krzyczy "nie moja ręka", to przecież
    ani polska policja ani polski sąd niczego
    złodziejowi nie mogą zrobić, prawda?
    https://warszawa.onet.pl/pierwsze-uchylenie-sadu-ws-
    decyzji-komisji-weryfikacyjnej/cr36mj4

  • 2. Data: 2019-04-02 14:09:01
    Temat: Re: To co ukradniesz natychmiast daj matce,
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2019 o 13:18, ń pisze:
    > W sumie jak kieszonkowiec oddaje fanta koledze i krzyczy "nie moja
    > ręka", to przecież ani polska policja ani polski sąd niczego złodziejowi
> [...]
    Moim zdaniem ta cała komisja, to w ogóle jest lipa. Jeśli decyzje wydano
    z naruszeniem prawa - jak twierdzi komisja - to osoby winne dopuściły
    się przestępstwa niegospodarności, zaś nabywcy są paserami. To powinno
    być rozpatrywane przez organa ścigania. Wówczas zwrot byłby na bazie
    naprawy szkody.

    Uchylanie po latach decyzji administracyjnych już prawomocnych godzi
    choćby w zaufanie do organów państwa. To tak, jak z emeryturami
    mundurowymi oraz szeregiem innych pomysłów działania prawa wstecz.
    Słusznie sąd zauważył, że nawet jeśli doszło do naruszenia prawa, to
    decyzja prawomocna weszła w obieg prawny i spowodowała szereg skutków
    prawnych. Odkręcenie tego nie za bardzo jest możliwe.

    Tyle, że podejrzewam, że udowodnienie komukolwiek winy przy prywatyzacji
    tych kamienic w sądzie karnym było nierealne, a w drodze takiego
    wirtualnego postępowania administracyjnego mogło się powieść, gdyby
    wygrali wybory samorządowe w Warszawie i nowy Prezydent Miasta
    Stołecznego nie odwoływał się od tych decyzji. Przegrane wybory zburzyły
    misterny plan.

    Po uprawomocnieniu się decyzji reprywatyzacyjnych ścigano by karnie
    osoby wydające decyzje, bo przecież sąd już stwierdził, że wydano je z
    naruszeniem prawa.

  • 3. Data: 2019-04-02 14:16:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    A przedawnienie wg KK?
    A wiesz, co sobie przestępcy robią z obowiązku naprawienia szkody i dlaczego
    kapelusik?
    BTW masz szanse na złożenie powiadomienia do właściwego organu ;-)

    -----
> [...]
    > nabywcy są paserami.
    > To powinno być rozpatrywane przez organa ścigania.
    > Wówczas zwrot byłby na bazie naprawy szkody.
    [...]

  • 4. Data: 2019-04-03 17:48:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Po uprawomocnieniu się decyzji reprywatyzacyjnych ścigano by karnie
    > osoby wydające decyzje, bo przecież sąd już stwierdził, że wydano je z

    No przecież Komisja i PiS nie pójdą tą drogą, bo okazałoby się że
    znakomitą część tych kamienic zwrócił Kartofel 100-lecia (czyt. Lech
    Kaczyński), tak jak to było z kamienicami będącymi przedmiotem decyzji.
    ZTCP zwrócono je w 2005 r.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2019-04-03 18:46:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uchylanie po latach decyzji administracyjnych już prawomocnych godzi
    > choćby w zaufanie do organów państwa. To tak, jak z emeryturami
    > mundurowymi oraz szeregiem innych pomysłów działania prawa wstecz.

    A zacytować ci oficjalny wyrok, który w wolnym tłumaczeniu mówi, że nie
    może być mowy o naruszenia zaufania do państwo, gdyż rozsądny obywatel
    wie, że państwo jak będzie potrzebować to w dupie ma jego prawa, więc o
    żadnym zaufaniu a więc i jego utracie siłą rzeczy, mowy być nie może?

    Zresztą powinieneś to rozumieć, bo masz specyficzne podejście do prawa;)

    > Po uprawomocnieniu się decyzji reprywatyzacyjnych ścigano by karnie
    > osoby wydające decyzje, bo przecież sąd już stwierdził, że wydano je z
    > naruszeniem prawa.

    Niekoniecznie. Zależy od zerokratury. Znając niezawisłość drogi
    służbowej - naczelnik > zerokreatura > zerokurator, gdyby mogli, to
    jużby nagrabili. Widać nawet zerosędzia tego nie klepnie skoro nie próbują.

    Shrek

  • 6. Data: 2019-04-03 18:52:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > się przestępstwa niegospodarności, zaś nabywcy są paserami. To powinno
    > być rozpatrywane przez organa ścigania. Wówczas zwrot byłby na bazie

    reprywatyzacja na gostka, który dawno umarł według Robercika to nie jest
    lipa ? pytania się mnożą:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-04-03 23:00:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2019 o 18:46, Shrek pisze:

> [...]
    > wie, że państwo jak będzie potrzebować to w dupie ma jego prawa, więc o
    > żadnym zaufaniu a więc i jego utracie siłą rzeczy, mowy być nie może?

    Zacytuj

    > Zresztą powinieneś to rozumieć, bo masz specyficzne podejście do prawa;)

    Ja mam normalne.

    > Niekoniecznie. Zależy od zerokratury. Znając niezawisłość drogi
    > służbowej - naczelnik > zerokreatura > zerokurator, gdyby mogli, to
    > jużby nagrabili. Widać nawet zerosędzia tego nie klepnie skoro nie próbują.

    Musisz jakoś jaśniej wyrazić swój pogląd, bo się w tych zero pogubiłem.
    Po za tym trudno mi przewidzieć, co masz na myśli.

  • 8. Data: 2019-04-03 23:01:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.04.2019 o 18:52, u2 pisze:
    > reprywatyzacja na gostka, który dawno umarł według Robercika to nie jest
    > lipa ? pytania się mnożą:)

    Którego Robercika?

  • 9. Data: 2019-04-04 00:21:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Którego Robercika?

    jest jakiś inny Robercik oprócz Robercika, nie widzę:)

    gostek zmarł w latach 50-tych ub. wieku, ta sędzina, która to zaklepała
    nie powinna więcej orzekać:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-04-04 01:57:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-03 o 18:52, u2 pisze:

    > reprywatyzacja na gostka, który dawno umarł według Robercika to nie jest
    > lipa ? pytania się mnożą:)

    Jasne. W ogóle dziedziczenie po kimś kto umarł to lipa. A już w ogóle
    zwrot mienia spadkobiercom po osobach wywłaszczonych...! Kto to
    widział?! A ustanawianie kuratora dla osoby zmarłej, to całkowita
    herezja! Przynajmniej według takich niedojebów intelektualnych jak ty,
    zajmujących się wklejaniem prasówek w usenecie.

    --
    Sonn