  • 61. Data: 2007-10-19 21:06:55
    Temat: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 22:47
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffb56c$i6o$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > /ciach wszystko/
    > Z mojej strony ogłaszam EOT, bo szczyla zbluzgałem między innymi za
    > spamowanie, a potem sam się przyczyniłem do powstania całego wątku, który
    > nijak nie ma się do tematu grupy, no chyba, że z rana CBA mnie odwiedzi...
    > ale wtedy nikt i tak się nie dowie, że było na temat. :)

    To się szybciutko przedstaw albo podeślij fotkę... Jak pokażą cię w TVP i
    powiedzą że się zastrzeliłeś w łazience z łuku w plecy to będziemy
    wiedzieli...

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 62. Data: 2007-10-19 21:57:46
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tristan wrote:

    > No i sam przyprawiasz pisząc jaki ja jestem anty i do dupy... Ale wyobraź
    > sobie, że czasami otrzymuję listy z pochwałami tego co robiłem czy robię.
    Tego nie neguję, z tym, że jakoś wkurza mnie malkontenctwo i twoją reakcję
    odebrałem głównie jako przejaw tegoż. I nie da się ukryć, że zaatakowałem
    ad personam. I nie da się ukryć również, że nie jest to coś z czego jestem
    niesłychanie dumny. Całą przyczyną mojej reakcji był fakt, że na prawie
    każdą grupę, jaką czytam, pisowski spam nadszedł. I to z bredniami:
    "PIS rządzi od dwóch lat i w tym czasie odniosło ogromne sukcesy ...walczą z
    korupcją i różnymi aferzystami ..."
    Jeśli to ma świadczyć o inteligencji piszących, to widać ja nie wiem już co
    znaczy brak inteligencji...

    > Ciebie jest ewidentnie dwóch :D
    No wcale mnie to twierdzenie nie dziwi. WO na pcoa kiedyś twierdził, że ja
    to ty pod innym nickiem, a po prostu przypadkiem miałem taką samą opinię,
    zresztą on to w ogóle miał chybioną intuicję.
    Co do poglądów, to wcześniej jeden z naszych wspólnych znajomych określił
    Cię jako osobę o raczej lewicowych poglądach (co tak naprawdę nie wyklucza
    poparcia ewidentnie socjalistycznego PiSu, ale wyklucza nacjonalistyczną
    propagandę).
    P.S. I na tym kończę, bo cisza wyborcza się zaczyna - a ja jestem
    chorobliwie praworządny :P

    --
    Maciek

  • 63. Data: 2007-10-20 10:06:51
    Od: ps <p...@g...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Tusk nie ma.

    Też ma, ale się wstydzi :D

  • 64. Data: 2007-10-20 11:40:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 15:42
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffac84$bm5$1@opal.icpnet.pl>):

    > Nieprawda. Tusk nie ma.

    Bo nie musi. On ma plecy i wie że będzie cud i druga Japonia^W tfu...
    Irlandia.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 65. Data: 2007-10-20 14:13:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > wasz znak: <ffac84$bm5$1@opal.icpnet.pl>):

    > Bo nie musi. On ma plecy i wie że będzie cud i druga Japonia^W tfu...

    ty kolei wiesz ze nie mozesz sie bronic, przestepczosc spadla za czasow
    liliputowa wzrost gospodarczy osiagnelismy takze dzieki nim.
    I nic cie nie przekona ze biale jest biale a czarne czarne..

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 66. Data: 2007-10-20 22:42:12
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,
    > przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych
    > słów.

    Kosciol kolego to nie tylko budynek, to takze zgromadzenie ludzi,
    wierni to kosciol, swiatynia to kosciol. Czujesz tę subtelną roznicę?

    > Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści
    > propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    Historia z zycia...
    Jade samochodem, zatrzymuje sie na skrzyzowaniu, patrze w prawo,
    widze czlowieka lezacego na chodniku jakies 100m ode mnie.
    Podjerzdzam, wysiadam, krew leje sie z ust okolo 70 letniego staruszka.
    Byl upal, jakies 40 stopni. Cala scena odgrywala sie na wprost wejscia
    do kosciola (jakies 15m (METRÓW!!!)).
    U wrot swiatyni stoja dwe panie. Maja jakies 55 lat na czache.
    ZADNA nie zareagowala...

    Bić, krzyczeć, walczyć o Tadeusza, o kościol, o radio potrafią...
    ...Postępowac wg nauczania Chystusa juz nie...

> [...]
    > żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi. Była
    > pomyłką, do tego się przyznano i ją wycofano. Ale nadal pozostaje stan (B)
    > i on jest zły. Tym, co najbardziej znacząco zniszczyło polską szkołę była
    > tzw.reforma i podział na Gim i Gim++ oraz zamrożenie płac nauczycielskich
    > na poziomie niewykwalifikowanego robotnika fizycznego. I amnestie to jest
    > tylko mydlenie oczu, żeby naród nie zauważył gnijącego trupa. Trupa, który
    > został po SLD i AWS. A że PiS go nie zakopał tylko pozwala leżeć i gnić

    Obie (AiB) są do bani. Dziwi mnie ze wolisz mniejsze zlo ale zawsze zlo...

    > Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję
    > rodzicom. Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W
    > międzyczasie rozpoczęła się oddzielna dyskusja o definicji słowa
    > wykształciuch.
    > Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    > szczególności sieje propagandę nienawiści.

    Nienawisc w TVN? To nie sluchales nagran O. Tadeusza?
    Posłuchaj je proszę, a nienawiść nabierze dla Ciebie nowego wymiaru.

    Sikasz jak małolat... Światła, mundurki, jakaś ulga... I może mam za to
    komuś
    order dać? Trzy moze piec madrych ustaw przez dwa lata to oznacza srednio
    jeden
    dobry pomysl na 146 dni kalendazowych.
    A skaszanione pomysly to gdzie?
    - dywanik grzany dla premiera
    - samolocik dla jego brata
    - Endriu L zatrudnia kumpli w ministerstwie
    - poslanka zatrudzia cala rodzine w swojej kancelarii
    - minister sprawiedliwosci orzeka wyrok zanim zrobi to sad
    - CBA przyczynia sie do spadku dawcow organow
    - minister oswiaty nie potrafi sie poprawnie wyrazac (chcom, bendom,
    zrobiom)
    - beger nagrywa rozdawnictwo posad
    - spieprzaj dziadu
    - malpa w czerwonym
    - dyktafon osiaga rekordowa spredaz
    - teletubisie
    - premier mieszka z kotem i mamą
    - premier nie ma konta w banku
    - itp itd...

    > Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.
    > BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    Taa... Nawet Krzaklewski nie miał takiego orędzia przed wyborczego
    w publicznej TV za nasze pieniądze... Obudz sie... Proszę...

    Też myślałem, że bedzie lepiej, ale zamiast lepiej było LPPIEJ...

    > No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili w
    > mediach.

    Jestes aż tak ślepy by nie wiedzieć dlaczego wpadl Endriu z Kaczmarkiem?
    Mam nadzieję że to efekt niewiedzy, a nie odporności na wiedzę.

    Szolek

  • 67. Data: 2007-10-23 07:08:35
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Moje? Bo nie podoba mi się, że mnie opluwasz?

    Powiedz w ktorym miejscu cie oplulem?

    > No... Właśnie to mówię.... I właśnie krytykuję ataki na niepoprawnych
    > politycznie i wyzywanie ich od debilów.

    Ale ja tego wcale nie popieralem... chyba nie czytales ze zrozumieniem

    > No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,

    Chyba masz klopoty ze zrozumieniem albo zgrywasz glupa... "kosciol" nie byl
    w sensie "budynek" tylko wierni nie kazde slowo ma tylko jedno znaczenie.

    > przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych
    > słów.

    ja rozumiem i wyglada na to ze ty poprostu masz charakter dowalania sie do
    czegokolwiek...

    > Jacy katolicy? Akurat TV Trwam z katolikami ma niewiele wspólnego.

    I tu sie zgodze, jednak stara sie uchodzic za katolicka rozglosnie

    > Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści
    > propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    Ale ty jestes zenujacy... Czy ja napisalem ze to sie odnosi do wszystkich
    sluchaczy?
    Wez nie wkladaj w moje usta czegos czego nie napisalem.
    Porownalem bojowki RM/TVTrwam do bojowek Hamasu.
    Nie napisalem ze wszystcy sluchacze tych stacji sa FANATYKAMI!
    Zupelnie jak wyznawcy Allaha nie wszyscy naleza do bojowek Hamasu!

    > Mam wrażenie, że nie rozumiesz języka polskiego. Mowa była nie o

    ja mam wrazenie ze ty nie rozumiesz!

    napisze inaczej przesledz swoja dyskusje ze mna:

    Moje pytanie: "A myslisz ze kto im w tym pomagal... Kto no oglosil
    amnestie?"

    Twoja odpowiedz: "Wszystkie rządy po kolei. Amnestia to ostatnie 2 lata, a
    upadłość
    uczelni wyższych postępuje od lat 10."

    teraz jeszcze raz tylko wolniej
    Pyt: "Kto no oglosil amnestie?"
    Odp "Wszystkie rządy po kolei"

    Co innego jakbys pisal bardziej rozwinietym zdaniem np
    "Wszystkie rządy po kolei sa odpowiedzialne za upadek uczelni wyzszych,
    natomiast amnestia to ostatnie 2 lata"

    W takim przypadku odpowiedz nabiera zupenie innego znaczenia.

    > amnestii, a o ogólnej upadłości uczelni wyższych postępującej od lat
    > 10. Amnestię wymyśliłeś Ty. Ja napisałem: ,,Amnestia to ostatnie 2
    > lata, a upadłość uczelni wyższych postępuje od lat 10.''

    Amnestie nie wymyslilem ja a pan na G... ja pokazalem ktory z rzadow kopnal
    w zadek jeszcze bardziej system skolnictwa...

    > Jeżeli nadal masz zamiar dyskutować w sposób demonstrujący brak
    > znajomości języka, to ja rezygnuję.

    Spoko... rezygnuj. Co raz czesciej spotyka sie brak zrozumienia w czytanym
    tekscie co widac glownie po twoich wypowiedziach.

    > Propaganda. Popatrz na dwie sytuacje:
    >
    > A) Wysoki poziom matury, amnestia z jednego przedmiotu

    Nie powiesz mi ze matura w ostatnich latach byla na jakims wyzszym poziomie
    niz w latach poprzednich! Chyba se zarty stroisz!

    > B) Żenująco niski poziom matury i brak amnestii

    Fakt, ze ostatnie dobrych kilka lat poziom matury jest zenujacy.

    > Wg mnie lepsze jest jedna (a). Oczywiście my mamy C, czyli Amnestia +
    > żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi.

    Dla mnie (A) jest tak samo do bani (B).
    Po kiego grzyba ten "niby" wyzszy poziom jak dali amnestie?
    Prawda jest taka ze poziom nie byl ani o jote wyzszy i z punktu A wyszedl C
    Punkt (C) to juz zenada.

    > Ale kogo? Absolwentów studiów? No odpowiednim poziomem weryfikacji.
    > Ale to sprawa uboczna. Przecie dyskusja była o ZNACZENIU SŁOWA.

    No ale przeciez nie kazdy wyksztalcony jets wyksztalciuchem? chyba ze sie
    myle.

    > Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję
    > rodzicom. Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W

    Kolego, pokaz mi gdzie cie zbluzgalem?

    > Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    > szczególności sieje propagandę nienawiści.

    Przeciez ci napisalem ze:

    "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "

    "Sa osoby ktore maja dosc tych klamstw i tej propagandy... tylko nie
    potrafia
    tego powiedziec w taki kulturalny sposob, bo pewnie im nerwy puszczaja."

    Gdzie kolego w moim pierszym poscie odnoszacym sie do twojej wypowiedzi cie
    zbluzgalem?

    Jesli tak cie kole w oczy TVN to go zbojkotuj i przestan ogladac.
    jesli uwazasz ze klamia, pozwij ich jak ci sie nudzi!
    Ja uwazam ze czasem faktycznie przerysowuja sytuacje, jednak w druga strone
    przerysowywaly to media podlegle wladzy...
    Wystarczylo popatrzec na ostatnie dni kampanii i TVP1/2.

    > I kto to mówi?

    napisz mi do czego pijesz a nie baw sie "chocki klocki"

    > Ok. Przegapiłem jedno słowo... Ty przegapiasz cały sens.

    To slowo to byl caly sens tej wypowiedzi!
    Jednoczenie dobitnie pokazywal jak rzad staral sie wypromowac na cudzej
    pracy, bo oni tego nawet nie tkneli palcem!
    PiS uwielbia sobie przypisywac rozne zaslugi, jednak jesli dalej sie podrazy
    to okazuje sie ze albo glosowali przeciwko "swojemu sukcesowi" albo nie
    tkneli tego palcem.

    > Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.

    aaaa to juz rozumiem... wyksztalciuchy to sa osoby wyksztalcone nie
    popierajace PiS?

    > BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    wybacz ale bardzo sie mylisz...

    > Ale 2 osoby na tej grupie powiedziały i przeciwko temu
    > zaprotestowałem. Przecie o tobie nic nie pisałem. A jednak mnie
    > oplułeś.

    Prosze cie pokaz mi gdzie cie oplulem?
    Jak mi to wskazesz to chetnie cie przeprosze.

    > No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili
    > w mediach.

    No widzisz... nie wiesz ze kilku kolegow z PiS tez czeka na przesluchania w
    roznych sprawach.
    Jakbys sledzil bardziej dokladnie to bys o tym wiedzial...

    Steel

  • 68. Data: 2007-10-23 17:56:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 09:08
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffk704$j4s$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Powiedz w ktorym miejscu cie oplulem?

    Ton tego:
    jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.

    > Ale ja tego wcale nie popieralem... chyba nie czytales ze zrozumieniem

    Nie, Ty nie wiedzieć o co masz do mnie pretensje.

    > Chyba masz klopoty ze zrozumieniem albo zgrywasz glupa... "kosciol" nie
    > byl w sensie "budynek" tylko wierni nie kazde slowo ma tylko jedno
    > znaczenie.

    Wierni to są przez duże K. W każdym razie, akurat fanatycy z brygad Taty
    Grzybka z Kościołem Katolickim wspólnego mają dość średnio coś. Chyba że
    chodziło Ci o Kościół Taty Grzybka, który jednakowoż jest chyba jednak
    sektą a nie uznanym Kościołem.

    > I tu sie zgodze, jednak stara sie uchodzic za katolicka rozglosnie

    No a ja się staram uchodzić za młodego i przystojnego :-P

    > Ale ty jestes zenujacy...

    I znów? Potem się zdziwisz znów? Dyskusja z obrażaniem rozmówcy mało mnie
    bawi.

    > Czy ja napisalem ze to sie odnosi do wszystkich
    > sluchaczy?

    A czy ja mówię, że Ty mówisz, że do wszystkich? TVN generalizuje i efekty
    widać już wyraźnie. Akcje takie jak ,,schowaj babci dowód'' czy te oszukane
    ogłoszenia PKW oraz ogólnonarodowa nagonka na starszych.

    > Wez nie wkladaj w moje usta czegos czego nie napisalem.

    No właśnie masz jakieś obsesje. Ja piszę sporo rzeczy w kontekście ogólnym,
    a nie Twoim.

    > Porownalem bojowki RM/TVTrwam do bojowek Hamasu.
    > Nie napisalem ze wszystcy sluchacze tych stacji sa FANATYKAMI!

    Ano i właśnie dlatego ogólnogeneralizatorskie akcje powodowane przez bojówki
    TVN mi się nie podobają. I nie piszę DO CIEBIE ale ogólnie. Żeby w końcu
    przestać słuchać TVNowskich prowokacji i mataczeń.

    > Zupelnie jak wyznawcy Allaha nie wszyscy naleza do bojowek Hamasu!

    Ano. Np. ja się nie poczuwam. Myślę też, że np. Jan Paweł II też się nie
    poczuwał do takich bojówek.

    > ja mam wrazenie ze ty nie rozumiesz!
    > napisze inaczej przesledz swoja dyskusje ze mna:
    >
    > Moje pytanie: "A myslisz ze kto im w tym pomagal... Kto no oglosil
    > amnestie?"

    No i to pytanie jest ni z gruchy ni z pietruchy.

    > Twoja odpowiedz: "Wszystkie rządy po kolei. Amnestia to ostatnie 2 lata, a
> [...]

    No więc nie rozumiesz nadal. Wyjaśniam znów: Czepiasz się amnestii, a ja
    powtarzam, że amnestia amnestią, zła była, przyznali się do porażki,
    amnestię wycofali, ale... UWAGA! upadłość uczelni wyższych postępuje od lat
    10. Zaś amnestia wydała z siebie tylko 2 roczniki. Więc to nie amnestia
    jest przyczyną (może cząstkową w 2 lata, ale tyle), a sama degrengolada
    edukacji oraz obniżenie poziomu matury do poziomu dna totalnego.

    > Co innego jakbys pisal bardziej rozwinietym zdaniem np
    > "Wszystkie rządy po kolei sa odpowiedzialne za upadek uczelni wyzszych,
    > natomiast amnestia to ostatnie 2 lata"

    No toż właśnie tom napisał. Wszystkie rządy po kolei ogłaszały swoje
    amnestie... W takiej formie czy innej... Zabierały kasę na zajęcia
    pozalekcyjne, zabierały kasę na dobrych nauczycieli i sporo z nich się
    wykruszyło, zabierały kasę na wyposażenie szkół, które już w zasadzie nic
    nie mają... W efekcie debilizm rósł, więc żeby statystyki nie spadały, to
    obniża się kolejne wymagania. A amnestia to kawałeczek problemu, maleńki i
    wynikający z poprzedniego ciągu.

    > Fakt, ze ostatnie dobrych kilka lat poziom matury jest zenujacy.
    > Dla mnie (A) jest tak samo do bani (B).
    > Po kiego grzyba ten "niby" wyzszy poziom jak dali amnestie?

    I znów nie rozumiesz co chciałem powiedzieć. Przecież powiedziałem, że mamy
    C! że mamy niski i omyłkową amnestię na szczęście zlikwidowaną. Ja tylko
    wyjaśniam, że sama amnestia to odwracacz uwagi. Coś co naród może
    skrytykować, a co można łatwo naprawić. W ten sposób naród się nie doczepia
    do problemu faktycznego, czyli żenująco niskiego poziomu edukacji... Sama w
    sobie amnestia nie byłaby zła, gdyby właśnie poziom był wysoki.

    > Prawda jest taka ze poziom nie byl ani o jote wyzszy i z punktu A wyszedl
    > C Punkt (C) to juz zenada.

    Ja pier.... A co ja kuźwa napisałem?

    > No ale przeciez nie kazdy wyksztalcony jets wyksztalciuchem? chyba ze sie
    > myle.

    No nie jest. Podchodzisz od drugiej strony dyskusji. Nikt tego nie
    twierdził. Po prostu TVN się snobuje nazywając się wykształciuchami i
    wmawia narodowi, że wykształciuch to dobra rzecz. I tyle. Tego dotyczyła
    dyskusja.

    > Przeciez ci napisalem ze:
    > "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "

    No i? To jest wieloosobowa grupa dyskusyjna. I dlatego dyskusja dotyczy
    szerszych aspektów, a nie tylko TWOJEGo podejścia.

    > Jesli tak cie kole w oczy TVN to go zbojkotuj i przestan ogladac.

    Też nie oglądam. Czasami natykam się na Szkło, bo mam TVN na ostatnim kanale
    w TV. I wieczorem przed snem czasami przewijam co tam leci w okienku. A że
    o 11 w nocy to zazwyczaj nic nie leci, to docieram do ostatniego kanału i
    widzę co tam te smutasy wygadują...

    > jesli uwazasz ze klamia, pozwij ich jak ci sie nudzi!

    Od razu kłamią....

    > Ja uwazam ze czasem faktycznie przerysowuja sytuacje, jednak w druga
    > strone przerysowywaly to media podlegle wladzy...

    Tylko zasięg społeczny TV Trwam jest dość znacznie mniejszy niż TVN, która
    ma większe zaufanie społeczne.

    > Wystarczylo popatrzec na ostatnie dni kampanii i TVP1/2.

    No jakoś nie zauważyłem. Nagonka na PiS była wszędzie. Bojówki TVN robiły
    największą, ale TVP też nie głaskała.

    > aaaa to juz rozumiem... wyksztalciuchy to sa osoby wyksztalcone nie
    > popierajace PiS?

    Nie. Definicja wykształciucha była w tym wątku. W skrócie: taki jak TVN czy
    np. Kazimiera Szczuka... Co to czuje się lepszy i obraża wszystkich wokoło
    dlatego, że cośtam mądrzejszego wie ze studiów...

    > wybacz ale bardzo sie mylisz...

    wybacz, ale się nie mylę :D

    > Prosze cie pokaz mi gdzie cie oplulem?
    > Jak mi to wskazesz to chetnie cie przeprosze.

    Ton tego:
    jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.

    Może i jestem nadwrażliwy, ale się zdenerwowałem, przepraszam

    > No widzisz... nie wiesz ze kilku kolegow z PiS tez czeka na przesluchania
    > w roznych sprawach.

    No pewnie czeka, Kaczmarek był też z PiS, prawda?
    W każdym razie, jak widać, PiS nie zawahał się ciąć w swoich. Nie zawahał
    się też zrobic wybory i oddać władzę.... Mogli siedzieć, grzać stołki i
    tolerować pewne niedociągnięcia. A jednak poszli ostro... Ucięli wrzoda,
    choć sami przez to zostali ranni.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 69. Data: 2007-10-24 13:43:13
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Nie, Ty nie wiedzieć o co masz do mnie pretensje.

    nie mam do ciebie pretensji... zdarza sie ze jedenym i drugim puszczaja
    nerwy, jednak nie wolno generalizowac!

    > Wierni to są przez duże K. W każdym razie, akurat fanatycy z brygad

    T ze w drugim slowie "Kosciol" nie uzylem wielkiej litery to przeoczenie.
    ale sie doczepiles choc wiedziales o co chodzi...

    > I znów? Potem się zdziwisz znów? Dyskusja z obrażaniem rozmówcy mało
    > mnie bawi.

    Widzisz, tak to jest jak przedstawia sie tylko jedna strone medalu.
    Nie nalezysz do osob,ktore wysluchaja obu stron i z gory jestes stronniczy.
    Moze mnie troche ponioslo, przepraszam jesli poczules sie urazony.

    > A czy ja mówię, że Ty mówisz, że do wszystkich? TVN generalizuje i

    "propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    budować wizję wszystkich słuchaczek"

    TV Trwam czy RM robi to samo, tylko ze w druga strone...

    > efekty widać już wyraźnie. Akcje takie jak ,,schowaj babci dowód''
    > czy te oszukane ogłoszenia PKW oraz ogólnonarodowa nagonka na
    > starszych.

    To juz bylo napietnowane... wiec skonczmy z tym...

    > Ano i właśnie dlatego ogólnogeneralizatorskie akcje powodowane przez
    > bojówki TVN mi się nie podobają. I nie piszę DO CIEBIE ale ogólnie.
    > Żeby w końcu przestać słuchać TVNowskich prowokacji i mataczeń.

    tyle ze nalezy pamietac tez o zaprzestaniu sluchania tych mataczen i
    prowokacji z drugiej strony barykady!

    > Ano. Np. ja się nie poczuwam. Myślę też, że np. Jan Paweł II też się
    > nie poczuwał do takich bojówek.

    Ale niestety spora czesc Katolikow i to niestety ta starsza dla ktorej
    "christ before all" daje sie manipulowac i staje sie fanatyczna czescia
    spoleczenstwa!
    JPII mial duzo bardziej otwarty umysl niz 98% spoleczenstwa...

> [...]
    > amnestia jest przyczyną (może cząstkową w 2 lata, ale tyle), a sama
    > degrengolada edukacji oraz obniżenie poziomu matury do poziomu dna

    Ja rozumiem o co tobie chodzilo... jednak patrzac na pytanie i odpowiedz
    mozna odniesc inne wrazenie.

> [...]
    > spadały, to obniża się kolejne wymagania. A amnestia to kawałeczek
    > problemu, maleńki i wynikający z poprzedniego ciągu.

    ale to napisales w sposob rzeklbym niezbyt dobry.
    A przynajmniej zle ulozyles zdanie odpowiadajace na pytanie o amnestie!
    To zdanie ktore ja podalem a te ktore ty podales w tym kontekscie maja
    wyraznie rozne znaczenia, choc wiem juz co chciales napisac.

    > I znów nie rozumiesz co chciałem powiedzieć. Przecież powiedziałem,
    > że mamy C! że mamy niski i omyłkową amnestię na szczęście

    matura miala podniesc poziom... wiec mialo byc A, jednak poziom byl zenujacy
    a uczniowie jeszcze bardziej wiec pan G. udzielil amnestii (moze uwazal ze
    byla za trudna)!
    tak naprawde wyszla wersja C o ktorej pisales

    > żenująco niskiego poziomu edukacji... Sama w sobie amnestia nie
    > byłaby zła, gdyby właśnie poziom był wysoki.

    No bez jaj!
    Trudno... nie chcial sie ktos przylozyc to niech sprobuje za rok! bedzie
    mial sporo czasu na przemyslenie czemu tak a nie inaczej!
    Amnestia maturalna to najwieksza glupota!
    tak samo jak na maturze brak matematyki! Pozniej pan/i magister nie potrafi
    policzyc ile to jest 4*7!

    > Ja pier.... A co ja kuźwa napisałem?

    Za bardzo nerwowy jestes... wez jakis nerwosol albo co :)
    Pierwotnie matura, ktora byla nowa miala podniesc poziom... i niestety nic z
    tego nie wyszlo...

> [...]
    > twierdził. Po prostu TVN się snobuje nazywając się wykształciuchami i
    > wmawia narodowi, że wykształciuch to dobra rzecz. I tyle. Tego

    No to kurna do kogo byl list Dorna "Drogi Wyksztalciuchu"?
    jak to rozroznic?

    > No i? To jest wieloosobowa grupa dyskusyjna. I dlatego dyskusja
    > dotyczy szerszych aspektów, a nie tylko TWOJEGo podejścia.

    hehe "MOJEGO podejscia" hehe
    przeciez ja pisalem ogolnie... a nie odnosnie do siebie
    "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "
    znaczylo ze nie tylko opozycja do PiS rzuca miechem... takze i sami
    popierajacy PiS.
    Dlatego pisanie ze:
    "Właśnie takie głosy jak Twój sprawiają, że najprawdopodobniej zagłosuję
    właśnie na PiS. Bo jeśli nie zagłosuję na PiS to dołączę właśnie do dresów
    twojego pokroju"

    Jak sam widzisz obrazasz ludzi a innym wypominasz...

> [...]
    > okienku. A że o 11 w nocy to zazwyczaj nic nie leci, to docieram do
    > ostatniego kanału i widzę co tam te smutasy wygadują...

    to przeciez mozesz se snieg wlaczyc na tym kanale... i juz nie bedziesz mial
    TVN :P

    > Od razu kłamią....

    no to jak? mowia prawde?

    > Tylko zasięg społeczny TV Trwam jest dość znacznie mniejszy niż TVN,
    > która ma większe zaufanie społeczne.

    TV Trwam jest w kazdej sieci kablowej... dostepna na satce.. RM praktycznie
    wszedzie...
    wiec o czym ty mowisz?

    > No jakoś nie zauważyłem. Nagonka na PiS była wszędzie. Bojówki TVN
    > robiły największą, ale TVP też nie głaskała.

    Wez przestan... TVP nie glaskala PiS, ale kopala innych :)
    Tak wiem ze PiS ma pretensje do TVP za akcje"Kazdy glos ma znaczenie"
    a to juz zenujace...
    Ale tak to raczej PiS nie ma co narzekac na TVP.

    > Nie. Definicja wykształciucha była w tym wątku. W skrócie: taki jak
    > TVN czy np. Kazimiera Szczuka... Co to czuje się lepszy i obraża
    > wszystkich wokoło dlatego, że cośtam mądrzejszego wie ze studiów...

    Idealnie pasuje to do wiekszosci poslow PiS :)
    Teraz to juz wcale Dorna nie rozumiem...

    > wybacz, ale się nie mylę :D

    Oczywiscie mozesz miec swoje zdanie i szanuje to jednak mam je zupelnie
    odmienne.

    > Ton tego:
    > jest jednoznaczny, zwłaszcza początek.
    >
    > Może i jestem nadwrażliwy, ale się zdenerwowałem, przepraszam

    "Wez przestan pisac bzdury.
    Zajmij sie czyms pozytecznym!"

    to cie tak zdenerwowalo?
    a co bys powiedzial jakby cie od dresow wyzwano? jak sam to uczyniles?
    Za czesto uogolniasz... i za latwo sie irytujesz.
    Musisz wiecej magnezu jesc :)

    Przeprosiny przyjete... ja takze nie mialem zamyslu cie obrazic nigdzie w
    postach :) to nie moj styl...

    > No pewnie czeka, Kaczmarek był też z PiS, prawda?
    > W każdym razie, jak widać, PiS nie zawahał się ciąć w swoich. Nie

    poza kaczmarkiem jeszcze w trakcie kampanni wyszlo kilka spraw...
    A po show z Sawicka, Premier sam w wywiadzie ktorym przyznal ze sa osoby z
    PiS ktore czekaja na swoja kolej, ale to juz po wyborach.
    i gdzie zasada "wyborca ma prawo wiedziec"? Do Sawickiej pasowalo a do
    czlonkow PiS juz nie?

    > zawahał się też zrobic wybory i oddać władzę.... Mogli siedzieć,
    > grzać stołki i tolerować pewne niedociągnięcia. A jednak poszli
    > ostro... Ucięli wrzoda, choć sami przez to zostali ranni.

    mysleli ze wygraja...powiem nawet, ze byli tego pewni... prowadzili nawet w
    sadazach... i mysleli ze bedzie lepiej...
    a tu taka niespodzianka..

    proponuje EOT

    Steel

  • 70. Data: 2007-10-24 15:04:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 24 października 2007 15:43
    (autor Steel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffni7l$img$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > T ze w drugim slowie "Kosciol" nie uzylem wielkiej litery to przeoczenie.
    > ale sie doczepiles choc wiedziales o co chodzi...

    Nie... W ferworze walki :d zrozumiałem, że chcesz obrazić przeciwnika :D

    > Widzisz, tak to jest jak przedstawia sie tylko jedna strone medalu.
    > Nie nalezysz do osob,ktore wysluchaja obu stron i z gory jestes
    > stronniczy.

    Jak każdy :D Wiadomo, że w dyskusji każdy ma swoje stanowisko. Prawda
    obiektywna zresztą nie istnieje z definicji, bo nie ma wzorca
    obiektywności. Co najwyżej jest prawda subiektywna akceptowana przez
    większość.

    > Moze mnie troche ponioslo, przepraszam jesli poczules sie
    > urazony.

    Spoko, ja również przepraszam za nerwową atmosferę tej debaty :D

    > "propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek"
    > TV Trwam czy RM robi to samo, tylko ze w druga strone...

    Oczywiście i dlatego obydwie strony mi się nie podobają. I wbrew przyjętemu
    stanowisku na potrzeby dyskusji, nie jestem zwolennikiem PiS. Po prostu nie
    lubię zarówno wykształciuchów z TVN jak i fanatyków Taty Grzybka.

    > tyle ze nalezy pamietac tez o zaprzestaniu sluchania tych mataczen i
    > prowokacji z drugiej strony barykady!

    No akurat RM nie słucham, bo nie łapię (choć znów w aucie na trasie przez
    Polskę w wakacje się łapało idealnie :D i świetnie mnie budziło o 3 nad
    ranem. Wszędzie indziej była usypiająca muzyka, a na RM się wszechpolacy
    kłócili o to, kto jest większy żyd :D), Trwama czasami oglądam, bo lubię
    oazowe piosenki...

    > ale to napisales w sposob rzeklbym niezbyt dobry.

    Albowiem azaliż jam prosty chłop ze wsi i za młodum kurwiki w oczach miał.

    > No bez jaj!
    > Trudno... nie chcial sie ktos przylozyc to niech sprobuje za rok!

    Nie o to chodzi. Po prostu nie każdy jest dobry ze wszystkiego.
    Np. obowiązkowy j. polski... Kaszana... Po co on ścisłowcowi?

> [...]
    > Amnestia maturalna to najwieksza glupota!
    > tak samo jak na maturze brak matematyki! Pozniej pan/i magister nie

    Matura z matematyki to nie 4*7. Po co ona humaniście?

    > Za bardzo nerwowy jestes... wez jakis nerwosol albo co :)
    > Pierwotnie matura, ktora byla nowa miala podniesc poziom... i niestety nic
    > z tego nie wyszlo...

    Aczkolwiek nie z powodu PiS czy Romana.

    > No to kurna do kogo byl list Dorna "Drogi Wyksztalciuchu"?
    > jak to rozroznic?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wykształciuch
    ===========
    W wywiadzie tym postawił on [DORN, więc PiS] "wykształciuchów" w pewnej
    opozycji do inteligencji (To mocno ignorancka, egoistyczna, narcystyczna
    warstwa wykształconych, która nie ma wiele wspólnego z polską
    inteligencją.) nie precyzując dokładnie adresata (Ta znaczna część warstwy
    wykształconej posiada pewną profesjonalną kompetencję. Natomiast straciła
    ona kontakt z resztą Polski, w gruncie rzeczy na własne życzenie.).

    ta sama wikipedia precyzuje:

    Wykształciuch, a także wykształceniec ? pejoratywne, ironiczne określenia
    osób posiadających formalnie wyższe wykształcenie, ale postrzeganych jako
    niespełniające wymogów koniecznych do osiągnięcia statusu inteligenta.

> [...]
    > twojego pokroju"
    > Jak sam widzisz obrazasz ludzi a innym wypominasz...

    No to pisałem do Maćka, po tym jak wyzwał zwolenników PiS od debili. No więc
    reakcją na debila był dres

    > to przeciez mozesz se snieg wlaczyc na tym kanale... i juz nie bedziesz
    > mial TVN :P

    No jest to jakaś myśl, będzie mądrzejszy program :-P

    > no to jak? mowia prawde?

    Gadają gupoty i podżegają naród do niewłaściwych zachowań.

    > TV Trwam jest w kazdej sieci kablowej... dostepna na satce.. RM
    > praktycznie wszedzie...
    > wiec o czym ty mowisz?

    o zasięgu _społecznym_ Widzów Taty Grzybka jest o kilka rzędów wielkości
    zapewne mniej.

    > Wez przestan... TVP nie glaskala PiS, ale kopala innych :)

    Czy ja wiem? Dzisiaj rano znów TVP głaskało PO a kopało PiS. Aż się nawet
    członek PO wkurzył i pochwalił PiS :D

    > Idealnie pasuje to do wiekszosci poslow PiS :)

    Zapewne :D W ogóle do posłów wszystkich....

    > "Wez przestan pisac bzdury.
    > Zajmij sie czyms pozytecznym!"
    >
    > to cie tak zdenerwowalo?
    > a co bys powiedzial jakby cie od dresow wyzwano? jak sam to uczyniles?

    Ale wyzwałem w rewanżu za debila... Nie ciebie, a osobę rzucającą debilami.

    > Za czesto uogolniasz... i za latwo sie irytujesz.
    > Musisz wiecej magnezu jesc :)

    Ta i będę łyżeczki przyciągał :-P

    > mysleli ze wygraja...powiem nawet, ze byli tego pewni... prowadzili nawet
    > w sadazach... i mysleli ze bedzie lepiej...
    > a tu taka niespodzianka..

    No i było lepiej bezwzględnie. Tylko gorzej względnie, bo jak mówię, antyPiS
    się zmobilizował jako elektorat negatywny.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl