  • 81. Data: 2022-01-31 16:08:15
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jan 2022 13:53:06 +0100, Olin wrote:

    > LGBT wymaga respiratorów, zajmuje łóżka w szpitalach i generalnie absorbuje
    > służbę zdrowia, żeby nie było komu leczyć innych chorób?

    Z AIDS czy bez?

    A na kwarantanne nie wyslesz ...

    J.

  • 82. Data: 2022-01-31 17:19:02
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-31 o 12:20, Kviat pisze:

    > Także ten... wytyczne dla szurów zataczają coraz szersze kręgi.
    > Teraz każdy antyszczep "ma kogoś z rodziny, kto pracuje w znanej i dużej
    > firmie farmaceutycznej, w znanej i dużej firmie dostarczającej sprzęt
    > medyczny, w znanej i dużej (wstawić cokolwiek z branży medycznej) i ten
    > ktoś twierdzi, że...", oraz każdy z nich "ma kogoś z rodziny, kto umarł
    > na zawał, na stłuczenie kręgosłupa, na wylew (wpisać cokolwiek), ale mu
    > wpisali covida".
    >
    > Także ten...
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Czy wszystkie Piotry to wiedzo odporni ideowi durnie?
    Na s.c.polisch też Piotr (z Kanady) bryluje.

  • 83. Data: 2022-01-31 19:12:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 08:45, _Master_ pisze:

    > Uważaj. Już blisko do "Będziesz wisiał"

    Zawiesić ministra legalnie się nie da.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 84. Data: 2022-01-31 19:12:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 08:52, A. Filip pisze:

    > Czy odpowiedzialni za "zamknięcie wyborów" się nie poczuwają do
    > potrzeby składania wyjaśnień? [ patrz D. Tusk ]

    Tusk zamknął wybory?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 85. Data: 2022-01-31 19:14:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 08:49, _Master_ pisze:

    > To po hooooj wklejasz cały czas tą stopkę?

    Bo taki mam ogląd na sytuację.

    > Bo modne? Bo jesteś jak chorągiewka na wietrze? Ile Ty masz lat? ;-)

    A chuj pana to obchodzi.

    > W zasadzie powinienem w stopce pisać: "Jebać FASZYSTÓW z lewicy" ;-)

    Twoja sprawa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 86. Data: 2022-01-31 19:15:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 14:01, Olin pisze:

    > Zapobiegają.
    > https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    Ale wiesz, że zachorowanie a hospitalizacja to nie to samo?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 87. Data: 2022-01-31 19:29:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2022 12:13:45 +0100, _Master_ wrote:

    > Tego nie wiesz.
    > O grypie wiemy więcej przez lata obserwacji.
    > Obecne zgony to może być tylko ułomność ochrony zdrowia i debilne LOKDAŁNY
    >
    > Dowiemy się po latach co jest groźniejsze.
    > PS. Ciekawe byłoby porównanie identycznego badania testowego covida i grypy.
    > To byłby faktyczny wskaźnik czy więcej ludzi umiera na grypę czy covida.

    Byl, jest, taki niemiecki lekarz, Wodarg.
    Twierdzil, ze na grype umiera w Niemczech nawet 30 tys ludzi rocznie -
    i mial racje. Tylko ze tego sie tak nie liczy, bo lekarz nie wypisze,
    ze zmarl na grype, wiec czeka sie na epidemie grypy, a potem liczy, ze
    przez te tygodnie zmarlo np 30 tys ludzi wiecej, i oglasza - to ofiary
    grypy.

    Dalej twierdzil, ze robiono badania statyczne wczesniej, i 20% osob
    chorych na grype mialo tez koronawirusy roznych odmian.
    Wiec jak przestowac wszystkich ciezko chorych/zmarlych,
    to sie duzo przypadkow zakazenia koronawirusami odkryje - i mozna im
    przypisac wine.

    I twierdzil, ze jego zdaniem to jakis spisek wirusologow, bo wiadomo -
    sa trupy, to sa pieniadze.

    On tak twierdzil gdzies na przellomie 2019/20, czyli na poczatku
    epidemii ... a potem nie wypadalo sie wycofac :-)

    Przy czym - w tym co mowil jest sporo racji, ale tu mamy jednak
    pandemie z potwierdzoną konkretną odmianą koronawirusa (i mutacjami).

    J.

  • 88. Data: 2022-01-31 19:35:58
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 17:19, t-1 pisze:

    > Czy wszystkie Piotry to wiedzo odporni ideowi durnie?
    > Na s.c.polisch też Piotr (z Kanady) bryluje.

    Może nie wszystkie, ale ten jest taki pojeb, ze musiałem go wrzucić do
    KF-u, co i Tobie proponuję :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 89. Data: 2022-01-31 22:06:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    ospitalizations-vaccination

    > Ale wiesz, że zachorowanie a hospitalizacja to nie to samo?

    Na dodatek jeszcze należy rozgraniczyć tych zachorowanych
    "tradycyjnie" od tych wg nowomowy "bezobjawowych".

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 90. Data: 2022-01-31 22:24:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2022 o 22:06, Zbynek Ltd. pisze:

    > Na dodatek jeszcze należy rozgraniczyć tych zachorowanych "tradycyjnie"
    > od tych wg nowomowy "bezobjawowych".

    To też nowa ciekawostka - choroba bezobjawowa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.