  • 61. Data: 2022-01-31 08:39:30
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:26, Uzytkownik pisze:
    > No widzisz, a ja po 2 zakażeniach covidem (pierwszy przeszedłem ciężko,
    > a drugi już łagodnie) i pełnym zaszczepieniu, miałem później kilkukrotny
    > kontakt z ludźmi chorującymi na covid i zero kolejnych problemów. Jak
    > widać już się uodporniłem. Nie wiem do końca czy jest to zasługa
    > przebycia choroby czy też zaszczepienia się. Faktem jest, że po 3
    > miesiącach od przebycia covid pierwszym razem, zachorowałem drugi raz.
    > tyle, że za drugim razem czułem się źle raptem 3 dni.

    Dwie szczepionki i zakażenia powoduje SUPER ODPORNOŚĆ

    Nie. Nie wymyśliłem tego.

  • 62. Data: 2022-01-31 08:45:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:30, Shrek pisze:
    > Oczywiście - wszyscy odpowiedzialnu zamknięcie służby zdrowia,
    > administracji publicznej, szkolnictwa i lasów w pierwszej fali powinni
    > zostać wezwani do złożenia wyjaśnień.

    Uważaj. Już blisko do "Będziesz wisiał"

    Nie to żeby mi to przeszkadzało ;)

  • 63. Data: 2022-01-31 08:49:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:31, Shrek pisze:

    > No i? Z niektórymi rzeczami po drodze mi z konfą, z niejkturymi z
    > katotalibanami a z niektórymi nawet z naczelnikiem. NIe rób sobie nadzieji:P

    To po hooooj wklejasz cały czas tą stopkę?

    Bo modne? Bo jesteś jak chorągiewka na wietrze? Ile Ty masz lat? ;-)

    PS. Ja też w całości się z konfederacją nie zgadzam albo ciągle dorastam
    do tego bo lata komuny w głowie jednak spustoszenia poczyniły ;-)

    W zasadzie powinienem w stopce pisać: "Jebać FASZYSTÓW z lewicy" ;-)

  • 64. Data: 2022-01-31 08:52:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Uważaj. Już blisko do "Będziesz wisiał"
    >
    > Nie to żeby mi to przeszkadzało ;)

    Czy odpowiedzialni za "zamknięcie wyborów" się nie poczuwają do
    potrzeby składania wyjaśnień? [ patrz D. Tusk ]

    --
    A. Filip

  • 65. Data: 2022-01-31 10:13:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:24, Shrek pisze:

    > Horban, wikipedia, cdc, pfizer, ministerstwo...
    >

    > Następny do kolekcji, co nagle twierdzi, że szczepionki nigdy nie
    > zapobiegały chorobom:) Skąd was biorą?

    Cholera jasna!

    To jak to jest? Szczepionka miała mieć skuteczność 95%

    To co to znaczy? Ja to rozumiem że jest 5% szansy aby zachorować na covid.

    A potem się zrobiło że przed cięzkim zachorowaniem

    A potem się zrobiło że przed śmiercią

    A potem się zrobiło że tylko zmniejsza obłożenie szpitali

    To jaka realnie jest teraz skuteczność tych szczepionek? 50%

  • 66. Data: 2022-01-31 10:19:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:43, Uzytkownik pisze:
    > Akurat to wiem, bo sam przeszedłem covid i to dość ciężko. Miesiąc
    > wyjęty z życiorysu, a następnie prawie rok dochodziłem do siebie.

    Mnie zaraziła zaszczepiona dwoma dawkami żona.

    2 tygodnie osłabienia normalna grypa.

    I cholera wie czy chorowałem już 3 czy więcej razy ;-)

    Zawsze się znajdzie delikwent z gorszym stanem.

    Za to pochowałem teścia i chrzestnego bo szpital zajmował się tylko
    covidem i miał w dupie inne choroby. Teścia wysłali do domu i następnego
    dnia zmarł a chrzestny dziwnym trafem po zawale dostał w szpitalu covida
    i "umarł na covida"

    Także ten...

  • 67. Data: 2022-01-31 10:20:19
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 14:26, Jacek Maciejewski pisze:
    > A niby dlaczego zwalniamy? Przymus ubezpieczenia ma swoje przyczyny. I
    > nie mające nic wspólnego z omawianym problemem.

    To jest Twoje zdanie. Lewak?

  • 68. Data: 2022-01-31 10:38:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.01.2022 14:26, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > każde ubezpieczenie, w tym to poprzez NFZ nie ubejmuje wszystkich szkód
    > a tylko niektóre. Dla przykładu - chcesz mieć trzonowy ząb załatany
    > światłoczułym kitem, zapłać poza NFZ, na NFZ tylko amalgamat. Chcesz być
    > przyjęty na badanie jutro, zapłać, a NFZ masz termin za pół roku.
    > Niby dlaczego NFZ ma leczyć wszystkich na wszystko? Nie leczy a zakres
    > jest ustalany na miarę sumy składek i wydatków. Jak coś jest kosztowne,
    > NFZ nie refunduje. Nieszczepionego kowidowca też nie musi. To tylko
    > kwestia decyzji administracyjnej, nawet nie na szczeblu ministerialnym

    Wywód ładny więc rozwinę o analogię. Czy skaczący na główkę do wody
    także mieliby samodzielnie pokrywać koszty leczenia? A narciarze którzy
    złamią nogę dajmy na to, na czarnym szlaku?

    Powyższe przykłady "świadomego ryzyka" są dla Ciebie porównywalne z ze
    "świadomym nieszczepieniem się"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 69. Data: 2022-01-31 10:56:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.01.2022 22:26, Uzytkownik wrote:

    > No widzisz, a ja po 2 zakażeniach covidem (pierwszy przeszedłem ciężko,
    > a drugi już łagodnie) i pełnym zaszczepieniu

    Sprawdzałeś datę ważności swojego paszportu na covid? Bo może mylnie
    ustawiasz się po stronie osób zaszczepionych i czas na boostera?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 70. Data: 2022-01-31 11:39:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 10:38:35 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Wywód ładny więc rozwinę o analogię. Czy skaczący na główkę do wody
    > także mieliby samodzielnie pokrywać koszty leczenia? A narciarze którzy
    > złamią nogę dajmy na to, na czarnym szlaku?

    Jak się wczytasz w zakres świadczeń medycznych refundowanych przez NFZ
    to na 100% okaże się że nie wszystkie możliwe znane medycynie zabiegi
    pomocne przy twoim złamaniu kręgosłupa i paraliżu są refundowane. NFZ
    nie wnika czyś głupi, czy masz hobby polegające na skokach do płytkiej
    wody. Jak zabieg czy lekarstwo drogie, to nie refunduje i kropka.
    Sądzisz że parotygodniowa opieka szpitalna na intensywnej terapii z
    użyciem drogiej aparatury jest tania?
    Ponadto porównywanie antyszczepionkowca z narciarzem łamiącym nogę jest
    mało trafne. Narciarz odnosi szkodę robiąc rzecz powszechnie akceptowaną
    - uprawia sport. On i społeczeństwo mają z tego korzyści.
    Antyszczepionkowiec jest nieaprobowany przez większość i przynosi
    jedynie szkody sobie i społeczeństwu.
    Wszelkie analogie będą mało trafne bo epidemia covidu to rzecz bez
    precedensu. IMO optymalnym rozwiązaniem było by wzięcie od każdego
    antyszczepionkowca nie mającego zwolnienia lekarskiego oświadczenia że
    rozumie zagrożenie i przyjmuje że jeśli zachoruje, będzie ponosił 50%
    odpłatność za leczenie. Jest zachowana i wolność osobista i rachunek
    ekonomiczny oraz jest wywarta dopuszczalna presja ekonomiczna na
    właściwe społecznie zachowanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.