  • 151. Data: 2022-02-04 10:07:07
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 09:34:36 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Gdy budowałeś dom, to na pewno pytałeś "a ten
    > komin to dlaczego tutaj musi być?". Gdy oddajesz do mechanika auto, też
    > pewnie się dopytujesz "a co to może być?", "da się jakoś taniej?". Gdy
    > zamawiasz rolety na okna czy meble do pokoju też na pewno dyskutujesz.

    Dyskutujesz z mechanikiem, czy silnik spalinowy nie jest aby szkodliwy dla
    zdrowia i nie dałoby się napędzać auta koniem?
    O czym dyskutować w sprawie rolet? Czerwone uśmiercają, czy jak?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 152. Data: 2022-02-04 10:31:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.02.2022 o 10:07, Olin napisał:

    > Dyskutujesz z mechanikiem, czy silnik spalinowy nie jest aby szkodliwy dla
    > zdrowia i nie dałoby się napędzać auta koniem?
    > O czym dyskutować w sprawie rolet? Czerwone uśmiercają, czy jak?

    Ale Ty się za to wymądrzasz, że inżynier, który reklamuje silnik w TV
    wie lepiej niz ten, który nie reklamuje żadnego, tylko sprawdza i uznaje
    akurat ten reklamowany za słaby. Więc jak już dajesz analogie, to do
    rzeczywistości.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 153. Data: 2022-02-04 10:39:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

> [...]
    > wie lepiej niz ten, który nie reklamuje żadnego, tylko sprawdza i
    > uznaje akurat ten reklamowany za słaby. Więc jak już dajesz analogie,

    A w "reklamach w TV" występuję więcej inżynierów niż aktorów grających
    inżynierów? Nie obstawiam. Aktor zarabia na tym że wygląda bardziej jak
    inżynier niż inżynier :-)

    --
    A. Filip

  • 154. Data: 2022-02-04 10:51:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.02.2022 o 10:39, A. Filip napisał:

    > A w "reklamach w TV" występuję więcej inżynierów niż aktorów grających
    > inżynierów? Nie obstawiam. Aktor zarabia na tym że wygląda bardziej jak
    > inżynier niż inżynier :-)

    Pewnie różnie, tak jak i tu było różnie. Ludzie ufali Małyszowi miast np
    profesorowi Montagnierowi. A taki Horban rok temu pisał o Bodnarze, że z
    płaskoziemcami nie chce rozmawiać, choć mają rację....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 155. Data: 2022-02-04 11:10:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2022 10:07, Olin wrote:
    > Dyskutujesz z mechanikiem, czy silnik spalinowy nie jest aby szkodliwy dla
    > zdrowia i nie dałoby się napędzać auta koniem?
    > O czym dyskutować w sprawie rolet? Czerwone uśmiercają, czy jak?

    Nie zrozumiałeś. Chleba, szynki czy dżemu też nie sprawdzasz, nie
    wąchasz przed zjedzeniem? Sprzedawca powiedział że jest "pierwsza
    klasa", data ważności na etykiecie się zgadza, a to że zielone na
    wierzchu to nie masz pytań? Piekarz zjadł zęby przecież na tym.
    Przypuszczam że jednak reagujesz w takim przypadku.

    Jak przyznałeś, najwięcej ludzie mają do gadania w tematach które w
    żadnym stopniu nie wpływają na ich bezpieczeństwo (jak wspomniane
    rolety) lub w sposób niebezpośredni jak wybór koloru, wyposażenia itd.
    samochodu w salonie. A tam gdzie ryzyko dla zdrowia jest bezpośrednie,
    to nie mają pytań.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 156. Data: 2022-02-04 13:20:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 4 Feb 2022 11:10:37 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Chleba, szynki czy dżemu też nie sprawdzasz, nie
    > wąchasz przed zjedzeniem?

    Nie, ale rozumiem, że każdy ma swego hopla.

    > Sprzedawca powiedział że jest "pierwsza
    > klasa", data ważności na etykiecie się zgadza, a to że zielone na
    > wierzchu to nie masz pytań?

    Z zielonym na wierchu nie kupuję, po co pytać sprzedawcę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 157. Data: 2022-02-04 14:02:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-04, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie, ale rozumiem, że każdy ma swego hopla.

    No ale jak poszedłeś na szczepienie to chyba z lupą? Choć powiadają, że
    aby cipy dojrzeć to mały Niemiec (mikroszkop) potrzebny.

    --
    Marcin

  • 158. Data: 2022-02-04 14:04:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2022 13:20, Olin wrote:
    > Z zielonym na wierchu nie kupuję, po co pytać sprzedawcę.

    Gdy już pojmiesz jak nieżyciowe masz podejście (lub takie prezentujesz)
    to warto będzie się zastanowić nad innymi przekonaniami.

    OVER AND OUT

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 159. Data: 2022-02-04 14:16:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz napisał(a) :

    > A gdy powiedzieli w TV że trzeba się zakeczupować to od razu poleciałeś
    > i wystawiłeś łapę bez pytań. Nie wierzę.

    Dlaczego nie. Przecież na początku jeździły wozy wydziału propagandy
    i przez szczekaczki puszczano hiobowe komunikaty: Ludzie!!!, nie
    wychodźcie na ulice!!!
    Toteż w niektórych osobowościach został zasiany w ten sposób
    paniczny strach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 160. Data: 2022-02-07 16:27:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Feb 2022 20:41:09 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    [...]
    > Z ciekawostek - badana wśród dawców krwi wykazało że antyciała są
    > wykrywalne w 98,4% (sczepienie i/lub przebyta infekacja). NIe zauważono
    > też wpływu na ciążę.

    W jakim kraju?
    Statystyczne badanie bodajze 1.5 roku temu pokazywalo przeciwciala u
    18% zachodniopomorzan.

    Teraz juz 98%? no tak, ale jesli to po szczepionkach, to nie takie
    dziwne.
    Ciekawe - krwiodawcy jacys bardziej swiadomi ... czy wrecz warunek
    obowiazkowy obecnie?

    Ale ale ... jesli tyle osob ma przeciwciala, to skad obecna fala i ten
    spadek odpornosci?
    Jakies zdegenerowane te przeciwciala sie robia, spada ilosc, czy
    Omikron odporny ?

    J.