eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowej"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2009-05-12 16:57:48
    Temat: Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowej"
    Od: MK <k...@w...pl>

    Witam Grupę.

    Dłuższy czas temu złożyłem odwołanie od "nałożenia opłaty dodatkowej"
    za brak ważnego biletu.
    Jakie przepisy określają termin rozpatrzenia takiego odwołania, jeżeli
    regulamin przewoźnika tego nie precyzuje?
    Podejrzewam, że nie mają tu zastosowania zwykłe przepisy
    "reklamacyjne".
    Zastanawiam się, czy po upływie ponad 60 dni (!) mogę już uważać
    sprawę za zamkniętą?

    Z góry dzięki, pozdrawiam,

    MK


  • 2. Data: 2009-05-13 10:57:37
    Temat: Re: Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowej"
    Od: kuba <j...@g...com>

    MK pisze:
    > Witam Grupę.
    >
    > Dłuższy czas temu złożyłem odwołanie od "nałożenia opłaty dodatkowej"
    > za brak ważnego biletu.
    > Jakie przepisy określają termin rozpatrzenia takiego odwołania, jeżeli
    > regulamin przewoźnika tego nie precyzuje?
    > Podejrzewam, że nie mają tu zastosowania zwykłe przepisy
    > "reklamacyjne".
    > Zastanawiam się, czy po upływie ponad 60 dni (!) mogę już uważać
    > sprawę za zamkniętą?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006
    r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.

    § 6. 1. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez
    przewoźnika.

    § 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w
    wymaganym terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

    pozdrawiam
    kuba


  • 3. Data: 2009-05-13 13:11:53
    Temat: Re: Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowej"
    Od: MK <k...@w...pl>

    On 13 Maj, 12:57, kuba <j...@g...com> wrote:
    > MK pisze:
    >
    > > Witam Grupę.
    >
    > > Dłuższy czas temu złożyłem odwołanie od "nałożenia opłaty dodatkowej"
    > > za brak ważnego biletu.
    > > Jakie przepisy określają termin rozpatrzenia takiego odwołania, jeżeli
    > > regulamin przewoźnika tego nie precyzuje?
    > > Podejrzewam, że nie mają tu zastosowania zwykłe przepisy
    > > "reklamacyjne".
    > > Zastanawiam się, czy po upływie ponad 60 dni (!) mogę już uważać
    > > sprawę za zamkniętą?
    >
    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006
    > r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.
    >
    > § 6. 1. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie, nie
    > później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez
    > przewoźnika.
    >
    > § 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w
    > wymaganym terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

    Dziękuję :)

    --
    MK

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1