-
1. Data: 2004-12-06 19:27:23
Temat: Tepsa - jakie mam szanse?
Od: v...@g...pl (T.)
Ze wzgledu na balagan typowy dla tepsy z powodu wyimaginowanego zadluzenia
zablokowano mi stacje (od tygodnia nieczynna). Pomimo ciaglych interwencji i
obietnic natychmiastowego odblokowania nic sie nie dzieje - czuje sie jak
skonczony pioneczek w starciu z paneinkami z BL, ktore ewidentnie robia ze
mnie glupa...Dlatego chce zerwac umowe o swiadczenie uslug
telekomunikacyjnych Z WINY TP S.A. (to istotne) i pozostawic sobie tylko
umowe o swiadczenie uslug teleinformatycznych, cyli Neo. Czy ktos sie
orientuje, jak zachowa sie tepsa w tej sytuacji, gdy do Neo potrzebna jest
aktywna linia, a ta zostanie zdezaktywowana z ich winy. Umowa o Neo jest
osobna umowa i bede domadal sie realizowania tej uslugi...Moze ktos juz to
przerabial, moze cos podpowie? Z gory wielkie dzieki za wszelakie
podpowiedzi i sugestie.
T.
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo
-
2. Data: 2004-12-06 20:41:56
Temat: Re: Tepsa - jakie mam szanse?
Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>
T. napisał(a):
> Ze wzgledu na balagan typowy dla tepsy z powodu wyimaginowanego zadluzenia
> zablokowano mi stacje (od tygodnia nieczynna). Pomimo ciaglych interwencji i
> obietnic natychmiastowego odblokowania nic sie nie dzieje - czuje sie jak
> skonczony pioneczek w starciu z paneinkami z BL, ktore ewidentnie robia ze
> mnie glupa...Dlatego chce zerwac umowe o swiadczenie uslug
> telekomunikacyjnych Z WINY TP S.A. (to istotne) i pozostawic sobie tylko
> umowe o swiadczenie uslug teleinformatycznych, cyli Neo. Czy ktos sie
> orientuje, jak zachowa sie tepsa w tej sytuacji, gdy do Neo potrzebna jest
> aktywna linia, a ta zostanie zdezaktywowana z ich winy. Umowa o Neo jest
> osobna umowa i bede domadal sie realizowania tej uslugi...Moze ktos juz to
> przerabial, moze cos podpowie? Z gory wielkie dzieki za wszelakie
> podpowiedzi i sugestie.
> T.
>
>
Najpierw poczytaj regulaminy i umowę ;)
Z tego co pamiętam usługa NEO może być świadczona tylko w stosunku do
klienta, który ma abonament (co najmniej) standardowy.
Za nieuzasadniona przerwę w świadczeniu usługi masz prawo odliczać 1/15
(chyba teraz) opłaty z każdy pełny dzień przerwy.
Reklamacje - tylko pisemne, poleconym z potwierdzeniem odbioru, adres
znajdziesz na fakturze (górny lewy róg).
Więcej dowiesz się na grupach alt.pl.neostrada i pl.misc.telefonia - ale
najpierw poczytaj archiwa, bo Cię pogonią ;)
nn